Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie fortjener støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 10, 15:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=579332

Ser ut som Nordlie nå mottar manuskript fra advokat Elden når han uttaler seg i media.

Han ser ingen uventede bombenedslag i horisonten, men har ikke snakket med den nye klubbformannen Svein Johannessen i mer enn et kvarter totalt og sier samtidig at «man vet aldri i fotball».

- Jeg går ikke rundt med noen iboende frykt om sparken eller at de ikke har råd til å ha meg her. Jeg tar en dag om gangen, men ser ingen spøkelser rundt neste sving, sier Tom Nordlie.

Haha, Nordlie er magisk. Det var da fælt så breial og bråkjekk han brått skulle bli i media. Enten er mannen gal, eller så er han sveisblindt naiv. Fryktelig mange mediakrumspring i det siste, så jeg spår fremtiden:

Nordlie får sparken om ikke så altfor lenge!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 jan 10, 10:07

Opprinnelig postet av Holters
Nordlie får sparken om ikke så altfor lenge!

Det er jeg ikke så sikker på nå som Henriksen er borte.

Det er sikkert mange kontroverser rundt Nordlie og flere blir det nok, men ovenfor resten av fotballnorge kan ikke FFK sparke Nordlie nå.  FFK er låst til Nordlie og da må vi få frem vinneren Nordlie.  Ta frem tiden hans i Start og dyrke den.

Jeg er ikke veldig opptatt av personen Nordlie eller Henriksen annet enn at man skal behandle dem med den respekten man skal med alle mennesker, men  jeg er opptatt av FFK's omdømme.  Det går opp og ned sportslig, det kan vi leve med,  men styggere flekk en det FFK's historie fikk i 2009 finner vi ikke.  Og FFK må ikke starte 2010 med å sparke Nordlie, det kommer til å bli svært upopulært i fotballnorge generellt.

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jan 10, 10:19

Så du mener at FFK ikke skal sparke Nordlie fordi det blir upopulært i fotballnorge??

Sparken eller ikke sparken, partene finner nok en løsning snart. Jeg tror ikke Nordlie er trener i FFK veldig mye lenger. Og jeg blåser en lang marsj i hva resten av fotballnorge måtte mene om det. Det har de ingenting med. Dette bestemmer Johannessen og hans styre. Hvis de mener at FFK er bedre tjent uten Nordlie/Hanssen både økonomisk og sportslig så er det det som blir utfallet her. Mener de motsatt blir de værende.

Grunnen til at dette drøyer kan jo ha noe med en viss kjendisadvokat med navn Elden... han styrer tydeligvis Nordlie med jernhånd om dagen. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 jan 10, 10:31

Opprinnelig postet av DeKjök

Opprinnelig postet av Holters
Nordlie får sparken om ikke så altfor lenge!

Det er jeg ikke så sikker på nå som Henriksen er borte.

Det er sikkert mange kontroverser rundt Nordlie og flere blir det nok, men ovenfor resten av fotballnorge kan ikke FFK sparke Nordlie nå.  FFK er låst til Nordlie og da må vi få frem vinneren Nordlie.  Ta frem tiden hans i Start og dyrke den.

Jeg er ikke veldig opptatt av personen Nordlie eller Henriksen annet enn at man skal behandle dem med den respekten man skal med alle mennesker, men  jeg er opptatt av FFK's omdømme.  Det går opp og ned sportslig, det kan vi leve med,  men styggere flekk en det FFK's historie fikk i 2009 finner vi ikke.  Og FFK må ikke starte 2010 med å sparke Nordlie, det kommer til å bli svært upopulært i fotballnorge generellt.

 

 

 

 

Nå vil jo ikke FFK være den første klubben der Nordlie avslutter arbeidsforholdet før kontrakten går ut. Kan heller ikke se at Nordlie sin situasjon har noe som helst med Henriksen og gjøre.

Nordlie kommer ikke til å trene FFK i seriestarten fordi han ganske enkelt ikke duger.

Nordlie sin jobb er å få spillergruppa til å prestere. Pr i dag har den samme gruppa null tillit til han som leder. Da vil han heller ikke evne å få de til å prestere. Han vil aldri klare å gjenvinne den respekten han trenger. Dette er Nordlie sitt problem, og da har han feilet som FFK trener. Når du har en lederstilling, og en lønn som Nordlie har, så betyr det at du er ferdig. Dette vet FFK, Nordlie og advokat Elden. Det eneste det handler om nå er hvor mye penger han skal få med seg. Dette vil uansett være en utfordring for FFK på kort sikt. Det som overasker meg er at noen som kaller seg FFK supportere støtter Nordlie i denne prosessen.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 jan 10, 10:45

Dyrke det han hadde i start, ellers takk. Man så jo hvor det endte. Med knall og fall.

Men om man liker eller liker Nordlie. FFK har ikke råd til å beholde han, han er rett og slett alt for dyr. Han tjener vel omtrent det dobbelte av den best betalte spilleren og på toppen av det kommer det en gymlærer med relativt god lønn også.

Derfor med tanke på den økonomiske situasjonen FFK er har de ikke noe valg. Nordlie må gå og penga til de har jo folkt stilt til  rådighet gjennom rentefritt lån.

---------------------------

It's only one united. Leeds United


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 jan 10, 11:52

 

Nordlie kommer ikke til å trene FFK i seriestarten fordi han ganske enkelt ikke duger.

 

Dummeste jeg har hørt..!!

Nordlie er en av de beste trenere vi har i Norge og at vi har han skal vi være glade for.....

Kanskje bytte ut noen av de sutrete spillerne isteden.....

Hvem skal være trener hvis Nordlie forsvinner......Aune..?? 

---------------------------

You`ll never walk alone...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 jan 10, 12:11

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

 

Nordlie er en av de beste trenere vi har i Norge og at vi har han skal vi være glade for.....

Er det ikke en viktig del av Nordlies jobb som trener å lede og motivere spillerne? Har han lykkes med dette? Når en leder mislykkes i å være leder, så er det lederen sin skyld(og problem). Period!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 jan 10, 12:12

Demokraten er ihvertfall veldig klare på at Nordlie må bort raskt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 jan 10, 12:45

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Nordlie er en av de beste trenere vi har i Norge og at vi har han skal vi være glade for....

Hvorfor får han sparken i så og si alle klubber han er ansatt i da? At han er faglig sterk er nok sant, men hele "pakka" Tom Nordlie med alt det innebærer er helt umulig. Det har klubb etter klubb erfart ved selv å prøve. Nevner i fleng: Lillestrøm, Start, Sandefjord, Vålerenga, Odd... Og nå forsvinner han fra FFK også.

Skal bli interessant å se hvor han havner neste gang, eller har fotball-Norge lært tro?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 jan 10, 13:11

Det har vel litt med den utålmodigheten etter raske resultater som har regjert i Norge å gjøre også, tipper jeg...

At han har personlighet er vi alle enige om, men en trener skal være sjef....ikke kamerat....

Se på trenere i England for eksempel !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jan 10, 13:17

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Se på trenere i England for eksempel !

Helst ikke. Engelske trenere har jeg ikke veldig mye til overs for.


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 21 jan 10, 13:35
Endret: 21 jan 10, 13:36
Endret av: Lillebror

Ymer: Du er en løgner!

Les litt om trenerhistorien til Nordlie før du for n'te gang vreker av deg i hvilke klubber TN har fått det du kaller sparken. I dine tidl. kommentarer har du også nevnt Viking. Du har nå for en gang skyld utelatt Viking, men det er vel ikke så viktig i din stadige oppramsing.  Sier mye om din seriøsitet.

 

 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 jan 10, 13:55

Opprinnelig postet av Lillebror

Ymer: Du er en løgner!

Les litt om trenerhistorien til Nordlie før du for n'te gang vreker av deg i hvilke klubber TN har fått det du kaller sparken. I dine tidl. kommentarer har du også nevnt Viking. Du har nå for en gang skyld utelatt Viking, men det er vel ikke så viktig i din stadige oppramsing.  Sier mye om din seriøsitet.

Vålerenga, Start og Lillestrøm sier vel sitt, dessuten fikk han vel ikke fortsette lenger i Sandefjord heller? Det holder det...


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 21 jan 10, 14:20

Når skal folk her inne bli fornøyd? Det ble klagd når TFA var hovedtrener, nå vil alle plutselig ha han som hovedtrener.  For folkens, det er det eneste FFK har råd til. Visst de skal kvitte seg med TN, må de gjøre det med begrunnelse i nedbemanning. Da er det TFA og JJ som må ta over.

Det er nok på tide at ALLE innser at FFK ikke har råd til å ikke bruke toalettpapir på begge sider før det blir kastet.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 jan 10, 14:30

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Det har vel litt med den utålmodigheten etter raske resultater som har regjert i Norge å gjøre også, tipper jeg...

At han har personlighet er vi alle enige om, men en trener skal være sjef....ikke kamerat....

Se på trenere i England for eksempel !

Blir vel litt feil å si at de blir utålmodige og derfor sparker han. Både i start og lsk ble han jo sparket etter at han hadde hatt suksess rett og slett fordi han ble uspiselig.

En ting er å være sjef men en annen ting er å være ufin. Det er denne grensen nordli ikke helt skjønner. Eggen sr var jo en klar og tydelig sjef men han viste fortsatt hvor grensen går. Den grensen vet dessverre ikke nordlie hvor går og det er faktisk synd for han kunne vært en god trener.

Men bevisene for at han er en bråkebøtte er vel overveldene. Alle har håpet at han har lært når de ansetter han men det blir det samme resultatet hver gang også i fr.stad

Å skylde på at alle spillere i norge er en gjeng suttrepaver som ikke vil spille under nordlie blir for enkelt. Det er kanskje på tide at Nordlie går i seg selv om innser at han må endre seg selv hvis han fortsatt har lyst til å trene på toppnivå.

---------------------------

It's only one united. Leeds United


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jan 10, 14:43

Opprinnelig postet av rødforalltid

Når skal folk her inne bli fornøyd? Det ble klagd når TFA var hovedtrener, nå vil alle plutselig ha han som hovedtrener.  For folkens, det er det eneste FFK har råd til. Visst de skal kvitte seg med TN, må de gjøre det med begrunnelse i nedbemanning. Da er det TFA og JJ som må ta over.

Det er nok på tide at ALLE innser at FFK ikke har råd til å ikke bruke toalettpapir på begge sider før det blir kastet.

Gjerne for meg. Jeg har aldri gitt Tom Freddy skylden for de dårlige resultatene i fjor, men jeg ser et større og bedre potensiale i han som trener og person enn Tom Nordlie. 

Hvis Tom Freddy Aune og Joachim Jonsson tar over FFK (noe som skjer hvis Nordlie må gå) blir jeg rett og slett meget fornøyd! Smile


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 10, 15:04

Slik at spillerne, skal daffe rundt på treningene og ikke ha noen respekt overfor trenerne sine?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 jan 10, 15:14

Opprinnelig postet av Lillebror

Ymer: Du er en løgner!

Les litt om trenerhistorien til Nordlie før du for n'te gang vreker av deg i hvilke klubber TN har fått det du kaller sparken. I dine tidl. kommentarer har du også nevnt Viking. Du har nå for en gang skyld utelatt Viking, men det er vel ikke så viktig i din stadige oppramsing.  Sier mye om din seriøsitet.

 

 

Viking hentet ny trener nylig. Tom Nordlie var ikke på agendaen.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 jan 10, 15:44

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

At han har personlighet er vi alle enige om, men en trener skal være sjef....ikke kamerat....

Hvis du er en dyktig leder er det ikke noe problem å være både sjef og kamerat. En svakere leder vil heller ha distanse, som Grönhagen, eller være kamerat med de sterkeste personlighetene i spillergruppa som Eggen. En kan også godt være en streng leder med avstand, og samtidig få respekt, om du er konsekvent og rettferdig. Få trenere er optimalt gode ledere, men Nordlie er nok det desidert verste eksemplet.

Det er mulig han er sterk nok fotballfaglig, men det hjelper lite når han ikke evner å motivere og kommunisere. Da har han tapt. Det er pga denne udugeligheten han ikke egner seg som FFK trener.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 jan 10, 15:47

Til de som ikke ønsker Aune som hovedtrener vil jeg si at jeg er helt enig med dere. Imidlertid ønsker jeg heller ikke Nordlie og håper at det aldri blir snakk om å velge mellom disse.



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24