Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie fortjener støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 jan 10, 15:01

Opprinnelig postet av thorsen

Nå har dere muligheten. TN er nettgjest hos f-b torsdag.

Spørsmål allerede sendt (i går).


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 09:34

Nordlie blir?Og Henriksen er fyren som må ut?

http://www.f-b.no/article/20100114/FFK/701139965/1252

Er helt enig med det som de skriver her

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jan 10, 09:51
Endret: 14 jan 10, 10:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Nordlie blir?Og Henriksen er fyren som må ut?

http://www.f-b.no/article/20100114/FFK/701139965/1252

Er helt enig med det som de skriver her

Espen da, nå vingler du i dine standpunkt! Han har ikke lært tidligere, så hvorfor skulle han lære denne gang? La deg ikke lure av Nordlies mediataktikker. Han har alltid vært flink til å fremstå som rolig og reflektert i media, og på den måten tilegne seg mye sympati. Det er det Nordlie er profesjonell på: Å leve av fallskjermer, men samtidig mysterisk nok opprettholde tilstrekkelig attraktivitet til at noen er villige til å ansatte ham.

Espen Normann må gjerne nå snu i sitt standpunkt og tale Nordlies sak, men jeg tror at alle tre snart er historie i FFK.

Ingen fotballklubber kan leve med en trener som har null tillit. Det bør være selvforklarende, selv om jeg blir skremt av å lese hvor mange som fortsatt kjemper og støtter Nordlies sak. At Nordlie brått er ute i media for å tale sin sak (etter tidligere å ha fått munnkurv) bare understreker at noe er i gjære.

Og Runar Henriksen har blitt så tilsidesatt nå at heller ikke han virker å være en del av fremtidsplanene.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 10, 10:30

Opprinnelig postet av Holters

Ingen fotballklubber kan leve med en trener som har null tillit. Det bør være selvforklarende, selv om jeg blir skremt av å lese hvor mange som fortsatt kjemper og støtter Nordlies sak. At Nordlie brått er ute i media for å tale sin sak (etter tidligere å ha fått munnkurv) bare understreker at noe er i gjære.

Og Runar Henriksen har blitt så tilsidesatt nå at heller ikke han virker å være en del av fremtidsplanene.

Jeg er enig. I tillegg så koster disse gutta alt for mye... Det er med andre ord i bøtter og spann med gode grunner til å sende dem ut av portene på stadion.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 14 jan 10, 10:32

Men kan vi ikke gi Henrilksen litt kredit for at han har frivillig gått ned i lønn. Han har vært utsatt for et sinnsykt mediakjør og Plankehaugaksjon uten å sykemelde seg. Isteden har han jobbet videre og har tatt tak i saken vedr Nordlie (hvor han ble stoppet av styret). Jeg er enig i at han ikkle skal ha sportslig ansvar, men hvorfor ikke la han fortsette som adminsitrativ leder istendenfor å lage flere problemer med etterlønn osv.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 10, 10:50

Opprinnelig postet av Erikk

Men kan vi ikke gi Henrilksen litt kredit for at han har frivillig gått ned i lønn. Han har vært utsatt for et sinnsykt mediakjør og Plankehaugaksjon uten å sykemelde seg. Isteden har han jobbet videre og har tatt tak i saken vedr Nordlie (hvor han ble stoppet av styret). Jeg er enig i at han ikkle skal ha sportslig ansvar, men hvorfor ikke la han fortsette som adminsitrativ leder istendenfor å lage flere problemer med etterlønn osv.

Jo, absolutt. Henriksen har vist styrke som har stått imot presset. Et press som han selvfølgelig ikke har blitt utsatt for uten grunn...
Jeg skal strekke meg så langt at om prisen for å bli kvitt Nordlie og GymHansen er å beholde Henriksen så kan han bli. Da selvfølgelig uten sportslig ansvar.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 10:54

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Erikk

Men kan vi ikke gi Henrilksen litt kredit for at han har frivillig gått ned i lønn. Han har vært utsatt for et sinnsykt mediakjør og Plankehaugaksjon uten å sykemelde seg. Isteden har han jobbet videre og har tatt tak i saken vedr Nordlie (hvor han ble stoppet av styret). Jeg er enig i at han ikkle skal ha sportslig ansvar, men hvorfor ikke la han fortsette som adminsitrativ leder istendenfor å lage flere problemer med etterlønn osv.

Jo, absolutt. Henriksen har vist styrke som har stått imot presset. Et press som han selvfølgelig ikke har blitt utsatt for uten grunn...
Jeg skal strekke meg så langt at om prisen for å bli kvitt Nordlie og GymHansen er å beholde Henriksen så kan han bli. Da selvfølgelig uten sportslig ansvar.

Så nå vil dere ha Henriksen i klubben??Før Nordlie ble trener for klubben så hata dere Henriksen.Dere forandrer mening fort dere oxo.Samma om Nordlie blir el ikke.Henriksen må ut!

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 jan 10, 10:58

Opprinnelig postet av kjell-H

Så nå vil dere ha Henriksen i klubben??Før Nordlie ble trener for klubben så hata dere Henriksen.Dere forandrer mening fort dere oxo.Samma om Nordlie blir el ikke.Henriksen må ut!

Det har nok litt med prioriteringer å gjøre. Hvilke personer det er viktigst å få bort først.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 11:08

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kjell-H

Så nå vil dere ha Henriksen i klubben??Før Nordlie ble trener for klubben så hata dere Henriksen.Dere forandrer mening fort dere oxo.Samma om Nordlie blir el ikke.Henriksen må ut!

Det har nok litt med prioriteringer å gjøre. Hvilke personer det er viktigst å få bort først.

ok.Men Henriksen må ut han oxo.Men nå tror jeg ingen av de må gå grunn av penga

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 10, 11:15

Opprinnelig postet av Rey

Det har nok litt med prioriteringer å gjøre. Hvilke personer det er viktigst å få bort først.

Du har selvfølgelig rett.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 10, 11:15

Opprinnelig postet av kjell-H

Men Henriksen må ut han oxo.Men nå tror jeg ingen av de må gå grunn av penga

Forklar forklar..


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 jan 10, 11:56
Endret: 14 jan 10, 11:56
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av kjell-H

Men Henriksen må ut han oxo.Men nå tror jeg ingen av de må gå grunn av penga

Forklar forklar..

Han mener nok at på grunn av kostnaden ved å blit kvitt dem, så trur han begge kommer til å bli. Smile

---------------------------

Hater hat!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 12:18

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av kjell-H

Men Henriksen må ut han oxo.Men nå tror jeg ingen av de må gå grunn av penga

Forklar forklar..

Han mener nok at på grunn av kostnaden ved å blit kvitt dem, så trur han begge kommer til å bli. Smile

Ja var det jeg mente

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 10, 12:55

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Magnum

Han mener nok at på grunn av kostnaden ved å blit kvitt dem, så trur han begge kommer til å bli. Smile

Ja var det jeg mente

Det er ikke helt sant. Etterlønn i ett år billigere enn lønn i to. Spart: drøyt 3 millioner. Uten GymHansen i to år er billigere enn med GymHansen i to år. Spart: Drøyt 1,6 millioner. Og så er det faktoren Tom Nordlie; Hvor stor sjanse er det for at han allikevel ikke får sparken før eller senere? Ut fra hans tidligere karriere så er den sjansen svært liten. Da utløses alikevel hans "falskjerm".

Nå skal det ryddes opp økonomisk. Mitt råd er: Ta de kostnadene det blir (på kort sikt) nå som Værste alikevel drar alle lik ut av skapet. Da slipper vi en ny Tom Nordlie-runde både i media og økonomisk senere og kan forhåpentligvis få ro i klubben.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 14 jan 10, 13:24
Endret: 14 jan 10, 13:25
Endret av: danieltr

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvem er "vi"? Du har gjort det noen ganger. Har til og med påpekt det for deg. Og det handler ikke om å kritisere ham, det skal det være all mulig rom for; men det handler om usaklig personhets og helt udokumentert ryktespredning. Nordlie bør kritisereres, men noen synker virkelig ned på barnehagenivå...

Jeg tviler på om det kun var min "folkeskikk-kommentar" du sikter til, for eksemplene på ren personhets her er mange. Udokumentert personhets tatt ut av luften eller ut av en sammenheng er selvsagt noe vi alle bør holde oss for gode til, det er jeg veldig enig i. Jeg vil likevel på ingen måte trekke kommentaren for den står jeg for 100%, siden jeg har godt belegg for synspunktet.

TN var tidligere inngiftet i min familie og jeg må innrømme at man opplever mennesker på både godt og vondt når man er i familie, men med denne mannen var det kun det siste.

Når det er sagt kan man jo gjerne si at jeg er inhabil siden TN nå har ny familie og nye barn og vonde skilsmisser gjør at man velger side, men "et kurs i folkeskikk" står jeg på at denne mannen trenger. Jeg er overhodet ikke overrasket over hvordan hans karriere har utvikliet seg i forhold til mengde støy rundt hans person slik jeg kjenner ham fra tidligere.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 15:16

En som spurte Nordlie på F-B nå

Har du noe kontakt med han og FSI om forsterkninger av laget?
Hallo.
Hadde sportslig utvalgsmøte hvor Terje var med på mandag. Der ble troppens innhold diskutert uten at jeg kan gå nærmere inn på dette.
Vennlig hilsen Tom

Detta tyder på at Nordlie har full tillit i fredrikstad når de er igang å diskutere spiller stall
Detta er braSmileTil alle dere som er imot å ha Nordlie som trener må begynne å innse at han blir?

---------------------------

You'll Never Walk Alone


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jan 10, 21:32

Opprinnelig postet av kjell-H
Til alle dere som er imot å ha Nordlie som trener må begynne å innse at han blir?

Trenger ikke ha full tillit selv om han er med på en diskusjon rundt spillerstallen. Tom er vel den som har best kjennskap til stallen, så det ville jo være rart om han ikke var med, ferdig i klubben eller ikke.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 10, 22:21

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av kjell-H
Til alle dere som er imot å ha Nordlie som trener må begynne å innse at han blir?

Trenger ikke ha full tillit selv om han er med på en diskusjon rundt spillerstallen. Tom er vel den som har best kjennskap til stallen, så det ville jo være rart om han ikke var med, ferdig i klubben eller ikke.

 

Greit nok.Men er veldig sikker på at Nordlie blir.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 14 jan 10, 23:50

Opprinnelig postet av kjell-H

Greit nok.Men er veldig sikker på at Nordlie blir.hehe

Dersom Nordlie blir hadde vel det nye styret gjort det klart så tidlig som mulig for å skape klarhet og arbeidsro?   


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 20 jan 10, 15:25

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=579332

Ser ut som Nordlie nå mottar manuskript fra advokat Elden når han uttaler seg i media.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3