Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie fortjener støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 des 09, 16:22

Må si meg enig i denne, klar tale mao.

http://www.glomdalen.no/sport/article4772840.ece

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 des 09, 16:50

Bra at noen ser TN fra den vinkelen også..... uansett så er vi "stuck" med TN.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 23 des 09, 20:59

Er også ganske enig. Har en følelse at spillerne slipper litt lett unna hele situasjonen klubben har kommet opp i. 

 

 

 

 

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 des 09, 21:51
Endret: 23 des 09, 21:52
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Må si meg enig i denne, klar tale mao.

http://www.glomdalen.no/sport/article4772840.ece

 

Fullstendig uenig. Av hensyn til klubben ser jeg forbi de menneskelige hensynene. Han må bort, og det haster!

Hvis noen vil trøste ham så ok, men utenfor kommunegrensen.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 des 09, 23:07

Det var misnøye med Grønhagen, Ramberg mente vel han var gammeldags, men tok vel ikke kampen grunnet sølvmedaljen. Spillerene så ikke veldig fornøyde ut under Aune og spillet ble merkbart dårligere og dårligere midtsommers. Og dem var imot Nordlie før han kom og har bare fortsatt. Ja, spillerene har sluppet billig unna. Profesjonaliten deres burde også ha vært gått nærmere i sømmene, ikke bare alle andre. Uansett hva man måtte mene om årets 3 hovedtrenere.

            Nå er vi vel snart oppe i 4 hovedtrenere på ett år,  mye pga spillerene(ikke bare Grønhagens sykdom)...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 des 09, 23:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Må si meg enig i denne, klar tale mao.

http://www.glomdalen.no/sport/article4772840.ece

 

Fullstendig uenig. Av hensyn til klubben ser jeg forbi de menneskelige hensynene. Han må bort, og det haster!

Hvis noen vil trøste ham så ok, men utenfor kommunegrensen.

Har du lest artikkelen i det hele tatt?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 des 09, 09:31

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Har du lest artikkelen i det hele tatt?

Jeg har ihvertfall lest artikkelen og er enig med kanogvetalt. Hensynet til Nordlie er uinteressant. Det er klubben som teller. 
Det burde ikke være noen bombe verken for Nordlie eller andre at FFK ikke er så forskjellig fra andre toppklubber han har trent og fått sparken i. Mannen har jo tjent mer på "fallskjermer" de siste åra enn han har tjent på å trene fotballag, og nå er han på vei bort igjen. Hvem er det da det er noe feil ved? Alle klubbene han har fått sparken i eller Nordlie selv? Svaret er enkelt... 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 des 09, 09:55

Kongsvinger og Viking var to klubber som var i samme situasjon som oss når han kom til dem. Hvorfor lykkes han der og ikke hos oss? Er ett ganske enkelt svar på det også......


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 des 09, 10:04

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Kongsvinger og Viking var to klubber som var i samme situasjon som oss når han kom til dem. Hvorfor lykkes han der og ikke hos oss? Er ett ganske enkelt svar på det også......

Ja, Brann var nlitt seriemestere i nest siste runde, og kom til Stavanger med et redusert mannskap. Viking reddet plassen på målforskjell. Det hører med til historien at kampene mellom disse to lagene har veldig stor interesse lokalt.

KIL var en opprykkskandidat

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 des 09, 10:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Kongsvinger og Viking var to klubber som var i samme situasjon som oss når han kom til dem. Hvorfor lykkes han der og ikke hos oss? Er ett ganske enkelt svar på det også......

Ja, Brann var nlitt seriemestere i nest siste runde, og kom til Stavanger med et redusert mannskap. Viking reddet plassen på målforskjell. Det hører med til historien at kampene mellom disse to lagene har veldig stor interesse lokalt.

KIL var en opprykkskandidat

Ja mange finurlige måter å se ting på, hvis man virkelig vil. Da regner jeg med at du har fått med deg at Nordlie tok mer poeng i snitt en både Aune og Grønhagen også.... 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 des 09, 10:22

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja mange finurlige måter å se ting på, hvis man virkelig vil. Da regner jeg med at du har fått med deg at Nordlie tok mer poeng i snitt en både Aune og Grønhagen også.... 

...og at han ikke var nevnt av noen da Viking skulle ha ny trener nå i høst. Nordlie rådde over skadefri tropp + "forsterkninger". Vanlig at bunnlagene tar mer poeng mot slutten. Det gjorde de andre også.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 des 09, 10:28

Er vel ikke rart at noen vil ha Nordlie. Vil tippe han er død som trener i Tippeligaen i mange år fremover kanskje for alltid. Viking gjorde alt dem kunne for å beholde ham etter at han hadde vært der... Viking reddet nok plassen fordi dem hadde proffere spillere enn FFK ikke fordi jeg syntes Nordlie er så fantastisk som trener. Poenget var at spillerene har etter min mening sluppet altfor billig unna...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 des 09, 12:48

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja mange finurlige måter å se ting på, hvis man virkelig vil. Da regner jeg med at du har fått med deg at Nordlie tok mer poeng i snitt en både Aune og Grønhagen også.... 

Ihvertfall minst to måter å se dette på; Du vet ikke om laget hadde tatt like mange poeng også uten Nordlie i de kampene. Dermed: Bare spekulasjon at Nordlie hadde noe å si for poengsnittet på slutten av sesongen. Faktum er at "han" tapte de to viktigste kampene på slutten av sesongen, mot Molde og Sarp08. Moldetapet kan vel svelges, det er jo et topplag, men mot Særp??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 des 09, 12:49

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er vel ikke rart at noen vil ha Nordlie. Vil tippe han er død som trener i Tippeligaen i mange år fremover kanskje for alltid. Viking gjorde alt dem kunne for å beholde ham etter at han hadde vært der... Viking reddet nok plassen fordi dem hadde proffere spillere enn FFK ikke fordi jeg syntes Nordlie er så fantastisk som trener. Poenget var at spillerene har etter min mening sluppet altfor billig unna...

Du har nok rett i det..


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 des 09, 13:37
Endret: 24 des 09, 13:40
Endret av: tgtgtgtg

TKK med inlegg om trenerenes oppførsel i PL      jeg lurte, kan man bytte ut navnene og de konkrete hendelsene og flytte det hit?

http://tkkarlsen.tv2blogg.no/article1319396.ece

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 des 09, 00:13

TN kan stikke til gokk.. Om han blir deppa av det, får han bare sjekke kontoen.. Da blir han nok glad..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 29 des 09, 02:34

http://norskefans.com/norge/artikel.asp?id=40301

Artikkel om Tom Nordlie,,,,


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 des 09, 08:52

Runar Henriksen ber om å få fjerne Nordlie fra FFK

Tom sine dager er nok over i FFK

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 29 des 09, 23:18

Det eneste Tom Nordlie fortjener er et kurs i folkeskikk!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 30 des 09, 12:02

Hvis noen starter et kurs i folkeskikk så kan det sikkert fylles opp med en del brukere fra dette forumet i tillegg til TN............



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24