Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan bli kvitt FFK Sport AS/Styret

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 des 09, 09:29

Nå er jo gutta grei i FFK Sport AS helt på sololøp. Noen som har noen forslag på hvordan det er mulig og tagge dette styret?

Er det FFK og medlemene som skal bestemme hvordan klubben skal drives, eller er det Arvid Vestivk, Øyvind Stene, Henning Forsberg, Vigdis Grøndal og Karl Anders Følstad som skal bestemme hvordan klubben skal drives fremover?

På tide de kanskje og trer til side og tar klubbstyrets annmodning tiletteretning!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 18 des 09, 09:42

Ingen er større en klubben (bortsett fra FFK SPORT AS da) ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 18 des 09, 09:49

Situasjonen tvinger vel frem en total supporterboikott. 1.500 på kamp gjør vel at det knapt er nok penger til lønningen til Henriksen...

I følge angreretten skulle det vel gå ann å få refundert pengene for sesongkortene?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 des 09, 09:57

Det er liten tvil om at Sport AS skal jobbe i klubbens(FFK) interesse. Det er vel heller ingen tvil om at styret i Sport AS driter i dette om dagen. Vi trenger å få på plass et sterkt klubbstyre som kan sette skapet på plass.

Jeg er rimelig sikker på at klubben kan "avsette" Sport AS som driftsselskap om dette ikke tjener klubbens interesser. Utfordringen er å få et alternativt driftsselskap med nødvendig økonomi/likviditet på plass. Kanskje FSI kunne tatt den jobbenWink

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 des 09, 10:04

Nå sitter jo Øyvind Stene i AS-styret som representant for Spiller-invest. Så jeg er enig at FSI sikkert må ha folk i styret for å være villige til å fortsatt støtte økonomisk. Mitt inntrykk er at det er Vestvik som leker småkonge og som kjører igjennom sin vilje. Så hvis man kan få byttet ut ham, tror jeg det blir et enklere styre å forholde seg til.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 18 des 09, 11:03

Opprinnelig postet av aavdst

Nå sitter jo Øyvind Stene i AS-styret som representant for Spiller-invest. Så jeg er enig at FSI sikkert må ha folk i styret for å være villige til å fortsatt støtte økonomisk. Mitt inntrykk er at det er Vestvik som leker småkonge og som kjører igjennom sin vilje. Så hvis man kan få byttet ut ham, tror jeg det blir et enklere styre å forholde seg til.

Jeg er av samme oppfatning med tanke på Vestvik. Mange (meg selv innkludert) har rettet mye kritikk mot Henriksen, og mye av den er sikkert berettigett. Men Vestvik har vel sluppet ganske billig unna? Jeg skjønner ikke engang at han kan ha tid til å inneha dette vervet så hektisk som det har vært i FFK i høst. Han har jo 50% stilling som frikjøpt politiker og sitter vel i ca 20 andre styrer, i tillegg har han vel et eget firma. Uansett om han bruker den tiden som trengs eller ikke, har jeg ikke noe inntrykk av at han er noen stor diplomat eller brobygger. Ønsker ham ut ASAP.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3