Husk meg
Brukernavn
Passord

PAC sitt avskjedsbrev!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 des 09, 02:46

Opprinnelig postet av kjell-H

Styre klager,spillere klager og trenere klager.Hele gjengen er en gjeng med sutrekopper og de er alle lixom voksne personer og oppfører seg så barnslig alle mann.

Kanskje det er noen suppoortere som syter og klager mest - MAKAN. Kanskje det er de som burde sparkes  - til Særp :-)

Seriøst. Klubben er ikke tjent med supportere som maler fanden på veggen og gjør siyuasjonen værre enn den er. Er fullt klar over at FFk har utfordringer - og tror at et par grep allerede er tatt. Et par grep til må helt sikkert tas - men ingen vil lykkes med å bygge et "nytt FFK" dersom alle sutrekoppene og "forståsegpå'erne" på dette forumet skal få lov til å dominere. Saklig kritikk helt ok - all annen dritslenging får en drive med på andre fora - ingen grunn til å grise til ffksupporter.net. med det.

Er ellers meget fornøyd med at PAC begrunner sin avskjed og det kan gjerne skje i et offentlig rom.

Denne iritasjoen gjelder ikke først og fremst Kjell-H, men det var et innlegg som til de grader la opp til å få det - er også noen andre som kan begrunne droppe mesteparten av sutringa og kanskje bidra til en oppbygging i steden. Noen ganger er det faktisk bedre å holde kjeft Sealed


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 des 09, 03:00

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av kjell-H

Styre klager,spillere klager og trenere klager.Hele gjengen er en gjeng med sutrekopper og de er alle lixom voksne personer og oppfører seg så barnslig alle mann.

Kanskje det er noen suppoortere som syter og klager mest - MAKAN. Kanskje det er de som burde sparkes  - til Særp :-)

Seriøst. Klubben er ikke tjent med supportere som maler fanden på veggen og gjør siyuasjonen værre enn den er. Er fullt klar over at FFk har utfordringer - og tror at et par grep allerede er tatt. Et par grep til må helt sikkert tas - men ingen vil lykkes med å bygge et "nytt FFK" dersom alle sutrekoppene og "forståsegpå'erne" på dette forumet skal få lov til å dominere. Saklig kritikk helt ok - all annen dritslenging får en drive med på andre fora - ingen grunn til å grise til ffksupporter.net. med det.

Er ellers meget fornøyd med at PAC begrunner sin avskjed og det kan gjerne skje i et offentlig rom.

Denne iritasjoen gjelder ikke først og fremst Kjell-H, men det var et innlegg som til de grader la opp til å få det - er også noen andre som kan begrunne droppe mesteparten av sutringa og kanskje bidra til en oppbygging i steden. Noen ganger er det faktisk bedre å holde kjeft Sealed

Greit nok at det er mye rart som blir skrevet her inne.Men det er jo folks sine meninger og det må de ha full rett til  å si.Nå er det ikke vi supportere som er problemet?Er FFK som har skapt dette helt av seg selv.hehe.Og er det noen som skal sparkes til særp så er det styre trenere og par spillere som går ut i media hele tiden og ikke vi supportere som sier vår mening og har vært på stadion i mange mange som nå ser på at klubben i vårt hjerte er på vei til å bli knust helt?

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 21 des 09, 11:17

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av kjell-H

Styre klager,spillere klager og trenere klager.Hele gjengen er en gjeng med sutrekopper og de er alle lixom voksne personer og oppfører seg så barnslig alle mann.

Kanskje det er noen suppoortere som syter og klager mest - MAKAN. Kanskje det er de som burde sparkes  - til Særp :-)

Seriøst. Klubben er ikke tjent med supportere som maler fanden på veggen og gjør siyuasjonen værre enn den er. Er fullt klar over at FFk har utfordringer - og tror at et par grep allerede er tatt. Et par grep til må helt sikkert tas - men ingen vil lykkes med å bygge et "nytt FFK" dersom alle sutrekoppene og "forståsegpå'erne" på dette forumet skal få lov til å dominere. Saklig kritikk helt ok - all annen dritslenging får en drive med på andre fora - ingen grunn til å grise til ffksupporter.net. med det.

Er ellers meget fornøyd med at PAC begrunner sin avskjed og det kan gjerne skje i et offentlig rom.

Denne iritasjoen gjelder ikke først og fremst Kjell-H, men det var et innlegg som til de grader la opp til å få det - er også noen andre som kan begrunne droppe mesteparten av sutringa og kanskje bidra til en oppbygging i steden. Noen ganger er det faktisk bedre å holde kjeft Sealed

Greit nok at det er mye rart som blir skrevet her inne.Men det er jo folks sine meninger og det må de ha full rett til  å si.Nå er det ikke vi supportere som er problemet?Er FFK som har skapt dette helt av seg selv.hehe.Og er det noen som skal sparkes til særp så er det styre trenere og par spillere som går ut i media hele tiden og ikke vi supportere som sier vår mening og har vært på stadion i mange mange som nå ser på at klubben i vårt hjerte er på vei til å bli knust helt?

 

All ære til PAC mener nå jeg!

Kan jeg begrunne svaret mitt mer? Ja - Trengs det. NEI!

---------------------------

hmm....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 des 09, 12:12

Som Kvisvik sier til Evig Aristokrat (som kom i posten i dag): Det hjelper ikke å feie problemene under teppet og "shake hands" og si at, ja ja, vi prøver. Da forskyver du problemene, grepene må tas nå!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 21 des 09, 13:19
Endret: 21 des 09, 15:49
Endret av: Rey

si meg du som er mod Rey, hvorfor har tråden 4 sider når jeg ikke er logget inn, men 7 når jeg logger meg inn?

Blir litt smårar her jeg nå :)

MOD (Rey): Har svart bruker på PM for å holde off-topic til et minimum

---------------------------

hmm....


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 21 des 09, 13:30

Opprinnelig postet av Rune

si meg du som er mod Rey, hvorfor har tråden 4 sider når jeg ikke er logget inn, men 7 når jeg logger meg inn?

Blir litt smårar her jeg nå :)

Sikkert konfigurert sånn at du får opp flere poster pr. side når du ikke er logget inn! ;>

---------------------------

Hvordan er det mulig å r*vkjøre en klubb så hardt i løpet av ett år, Henriksen?


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 21 des 09, 13:54

fancy, er dette mulig! Skal undersøke! takk for svar!

---------------------------

hmm....


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 des 09, 14:18

Egentlig så veldig mye nytt, men Czwartek forklarer i hvert fall hvorfor han tok dette i media, og ikke internt.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 des 09, 15:32
Endret: 21 des 09, 15:35
Endret av: hasse33

Nesten 10 000 folk har gitt sin stemme på Dagbladet på nett: Er det riktig eller ikke.... i god tabloid stil. Sist jeg sjekka var faktisk 51 % enig i det PAC hadde gjort


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 des 09, 15:57

Opprinnelig postet av hasse33

Nesten 10 000 folk har gitt sin stemme på Dagbladet på nett: Er det riktig eller ikke.... i god tabloid stil. Sist jeg sjekka var faktisk 51 % enig i det PAC hadde gjort

Ikke veldig overbevisende mao.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 21 des 09, 16:05

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av hasse33

Nesten 10 000 folk har gitt sin stemme på Dagbladet på nett: Er det riktig eller ikke.... i god tabloid stil. Sist jeg sjekka var faktisk 51 % enig i det PAC hadde gjort

Ikke veldig overbevisende mao.

Nå må vi også huske på at det er en god del som ikke vet hva den gitte situasjonen er og bare stemmer fordi deres egen oppfattelse av det hele. Slike avstemninger er aldri overbivsende uansett...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 des 09, 16:32

Positivt at majoriteten er enig med PAC Cool


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 des 09, 16:40

Hvis jeg hadde jobbet et sted hvor sjefen trakasserer yngre kolegaer, ville jeg som eldre og mer erfaren hjulpet de yngre mot den trakkaserende sjefen. Hvis ikke dette hadde hjulpet i det hele tatt ville jeg jobbet videre med saken og ikke gitt meg før dette ble ordnet opp. Jeg er dermed enig med PAC.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 des 09, 17:58

Opprinnelig postet av Lunddesign

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av hasse33

Nesten 10 000 folk har gitt sin stemme på Dagbladet på nett: Er det riktig eller ikke.... i god tabloid stil. Sist jeg sjekka var faktisk 51 % enig i det PAC hadde gjort

Ikke veldig overbevisende mao.

Nå må vi også huske på at det er en god del som ikke vet hva den gitte situasjonen er og bare stemmer fordi deres egen oppfattelse av det hele. Slike avstemninger er aldri overbivsende uansett...

Et fåtall av Dagbladets lesere kjenner til hva slags person PAC er og hva saken egentlig gjelder. Ikke heller er de noe særlig involvert i problematikken rundt FFK, styre og ledelse, derfor er det lett for de å se på en spiller som sytete og stemme deretter.

Derimot, vi som vet og kjenner saken gir PAC vår fulle støtte.

Men kjære forumvenner, det er nok noe på gang, noe vil skje og de gode krefter vil seire, skulle ikke forundre meg om PAC stiller som h.back på FFK den 5.04.2010.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


tripod-

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 12

Lagt til: 21 des 09, 21:00
Endret: 21 des 09, 21:01
Endret av: tripod-

Eller at de som stemmer på dagbladet.no ikke er farget av "ungomsskole-opprørs"  mentalitetet blant FFK supporterere? Bare en tanke altså.

 

Idiotisk brev å gi ut til mediene. Det var liksom ikke nok bråk i denne klubben fra før...... 

Men enkelte her inne synes jo dette er kult, det er jo en form for underholdning med alt kaoset og bråket for dere. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 des 09, 21:29

Så du mener at man skal tie ihjel alle problemer? Feie problemene under teppet? Det er jo akkurat det de har gjort siden sommeren 2008 og som er årsaken til at vi er der vi er i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 des 09, 21:42

Opprinnelig postet av tripod-

Idiotisk brev å gi ut til mediene. Det var liksom ikke nok bråk i denne klubben fra før...... 

Men enkelte her inne synes jo dette er kult, det er jo en form for underholdning med alt kaoset og bråket for dere. 

 

Vanligvis ville jeg støtte deg hundre prosent. Hadde det vært en av de andre i spillergruppa som hadde gjort det, hadde jeg fordømt det. Men når PAC finner situasjonen så uholdbar at han velger å slutte, mener jeg at han gjør klubben en tjeneste ved å sette fokus på det han (og mange andre) opplever som Problemet.

TN levnes ikke mye ære og jeg tror  (og håper) at brevet fra PAC bidrar til at TN nå får en pause fra fotballen. Ingen klubb fortjener å ha han som trener - ikke engang særp.

PAC tok konsekvensen av at FFK ansatte TN som trener og begrunnet sin avgang - kanskje i håp om at andre ikke skal slutte av samme grunn.

Dette brevet til media vil jeg gjøre et untak for - det fortjente en plass i media og klubben skal være glad for at media tok saken opp.

 


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 21 des 09, 21:54

Opprinnelig postet av tripod-

Eller at de som stemmer på dagbladet.no ikke er farget av "ungomsskole-opprørs"  mentalitetet blant FFK supporterere? Bare en tanke altså.

Idiotisk brev å gi ut til mediene. Det var liksom ikke nok bråk i denne klubben fra før...... 

Men enkelte her inne synes jo dette er kult, det er jo en form for underholdning med alt kaoset og bråket for dere. 

Nå er på tide å våkne opp. Regelrett dritt lei alle som kommer med dette. Ta i det minste å argumenter for påstanden din også. Vi kan alle påstå noe, men det blir bare å gjøre tråden unødvendig lenger når du ikke kommer med nødvendige argumenter.

Jeg har ikke lest noen som mener at dette er kult eller er noen form for underholdning. Dette er seriøse saker om en fotballtreners væremåte ovenfor andre medmennesker og medarbeidere. Skulle likt å se hva som skjedde om ingenting kom ut i media. Da hadde Tom Nordlie vært i klubben de to neste sesongene og hvor ville klubben vært hen etter det? Stemmer, vi ville ikke hatt noen spillere igjen til å spille... Idiotisk utsagn uten noen argumenter.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 des 09, 23:28

Kan ikke tenkes at PAC ikke fikk fornyet kontrakt da....?kanskje derfor det havnet i avisa.... alle sier de vet her inne...jobber dere inside i ffk eller kjenner dere noen som kjenner noen igjen???? Jeg vet ikke mere enn det som står i media, her inne er jo alle forståsegpåere i denne saken. PAC er en mytterist sammen med Ramberg når de går ut på denne måten, thats it... Dette skulle vært tatt internt og ikke offentlig. Vekk med de.


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 21 des 09, 23:47
Endret: 21 des 09, 23:48
Endret av: erfo

Opprinnelig postet av tripod-

Skulle likt å se hva som skjedde om ingenting kom ut i media. Da hadde Tom Nordlie vært i klubben de to neste sesongene og hvor ville klubben vært hen etter det? Stemmer, vi ville ikke hatt noen spillere igjen til å spille... Idiotisk utsagn uten noen argumenter.

Har Nordlie fått sparken?

---------------------------

erfo



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24