Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK skal teste spiller fra tredje divisjon

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 26 jan 04, 13:10
les mer her

Virker som de er mer insteressert i spillere i lavere divisjoner enn å hente inn reelle forsterkninger :)

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 26 jan 04, 13:23
Han går på skole på Haugetun, og da er det jo selvsagt en super mulighet for å teste/evt. sikre seg et talent for fremtiden. Dette prosjektet har ikke noen som helst innvirkning på jakten etter de mye omtalte forsterkningene. Vi må da ikke klage på at klubben jakter unge talenter!! Han vil vel evt. være aktuell for B-laget i første omgang. Stoler på at jakten etter etablerte forsterkninger fremdeles pågår for fullt....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 26 jan 04, 13:52
Joda, var ikke ment å klage, hvis vi kan sikre oss gode unge spillere vil det jo være bra for fremtiden hvis vi kan bruke spillere fra egen stall.
Hører veldig lite om spillere som kunne være aktuelle for A laget, men det er vel sånn det skal foregå, ikke fortelle om hver spiller som kan være aktuell.

Selv om jeg foretrekker det... :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jan 04, 13:53
Når Eggen og Hansen sier de vil hente inn 1-2 forsterkninger før seriestart, så antar jeg at de også mener forsterkninger i forhold til startoppstillingen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 26 jan 04, 15:34
Dette synes jeg høres veldig fornuftig ut. Janaur/februar er månedene nye spillere kan testes ut, og dette virker som et stort talent. Om FFK kan sikre seg talenter med tilknytning til lokalmiljøet er dette supert.

---------------------------

TH


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jan 04, 16:04
Bra at FFK tester ut noen lovende tallenter! Det trengs, tenk på fremtiden! :ffk:!


---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 jan 04, 22:46
Klart vi må teste en spiller som skårer mål! Samme hvor han gjør det. Kan vel ikke skade det?
Mye skepsis her nå folkens. Undertone av nærvøsitet for at ingen kjente navn dukker opp...osv.
Men jeg er enig med Eggen. Dette begynner å ta form. Husk han vet hva som foregår. Hadde han ikke vært fornøyd med tingenes tilstand hadde vi hørt det!! Fredrikstad er i færd med å bli et velkomponert lag. Her er mange spillere som kommer til å bli "stjerner". Hele laget kommer til å bli en "hit". Trenern vår har ført optimismen tilbake til FFK. Han er fortsatt optimist. Tenk hvor mye enklere det hadde vært for han å si: klarer vi oss med dette laget, skal jeg spise lua mi! Helgardering..- æra i behold uansett. Men neida han begynner å se konturene av noe stort.
Det vet han, derfor er han et steg foran alle oss andre. Øvre halvdel av tabellen, helt klart!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 26 jan 04, 23:09
Opprinnelig postet av Møklegård
Masse greier...


Fornuftig og bra innlegg. Jeg er enig i det meste. Men øvre halvdel er kanskje litt å ta i..Men det hadde vært jæ**i gøy!!:ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jan 04, 23:26
vil bare minne om at mommo, som er i ferd med å bli en stor hit, også kom fra 3.divisjon..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 27 jan 04, 01:44
Jeg velger å tro at Eggen har et godt øyne for talenter, vi behøver ikke etablerte navn, vi trenger gode spillere!

Hvis jeg ikke husker feil, kom Solskjær til Molde fra Clausenengen i 2.div, og var på landslaget et halvt år etter :-)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 jan 04, 09:32
Godt å se at folk har en sunn og fornuftig instilling. Talent og ferdigheter før navn og prestisje....

"Vi skal bygge stjernene"
Sit: Frode

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 27 jan 04, 10:28
Opprinnelig postet av ajg
vil bare minne om at mommo, som er i ferd med å bli en stor hit, også kom fra 3.divisjon..

...Og for to år siden var hele FFK laget fylt med 2.divisjons spillere. ;)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3