Husk meg
Brukernavn
Passord

Årskortaksjon?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 22 nov 09, 10:56

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lunddesign

Han har stor fotballfaglig forståelse og vet hva han prater om. Hadde vært morsomt å se han i en så stor lederrolle. Jeg tror han ville ha vokst i en slik rolle om vi hadde gitt ham tid.

Absolutt. Kom på årsmøtet og stem på Jan Rafn som leder og erstatter for Carl-Morten "Ingen Kommentar" Gjeldnes.

Jeg skulle gjerne ha møtt om, men er dessverre bosatt i Bærum i skrivende stund. Kan jo alltids hende jeg er en tur i Fredrikstad da årsmøtet står på kalenderen. Når er årsmøtet egentlig? Cool


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 nov 09, 12:51

Opprinnelig postet av Lunddesign

Jeg skulle gjerne ha møtt om, men er dessverre bosatt i Bærum i skrivende stund. Kan jo alltids hende jeg er en tur i Fredrikstad da årsmøtet står på kalenderen. Når er årsmøtet egentlig? Cool

Bare en kort kjøretur det jo. Jeg bor på Jæren, men ingen hindring det om jeg bare er i Norge (reiser en del) når det er årsmøte. Vet ikke når det er, men regner med en eller annen dag i februar. Skal prøve å finne det ut..


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 22 nov 09, 13:27

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lunddesign

Jeg skulle gjerne ha møtt om, men er dessverre bosatt i Bærum i skrivende stund. Kan jo alltids hende jeg er en tur i Fredrikstad da årsmøtet står på kalenderen. Når er årsmøtet egentlig? Cool

Bare en kort kjøretur det jo. Jeg bor på Jæren, men ingen hindring det om jeg bare er i Norge (reiser en del) når det er årsmøte. Vet ikke når det er, men regner med en eller annen dag i februar. Skal prøve å finne det ut..

Hybelstudenter har dessverre ikke råd til anskaffelse av billappen og hvert fall ikke til bil. Du får høre om du kan få gi to stemmer!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 nov 09, 13:30

Opprinnelig postet av Lunddesign

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lunddesign

Jeg skulle gjerne ha møtt om, men er dessverre bosatt i Bærum i skrivende stund. Kan jo alltids hende jeg er en tur i Fredrikstad da årsmøtet står på kalenderen. Når er årsmøtet egentlig? Cool

Bare en kort kjøretur det jo. Jeg bor på Jæren, men ingen hindring det om jeg bare er i Norge (reiser en del) når det er årsmøte. Vet ikke når det er, men regner med en eller annen dag i februar. Skal prøve å finne det ut..

Hybelstudenter har dessverre ikke råd til anskaffelse av billappen og hvert fall ikke til bil. Du får høre om du kan få gi to stemmer!

Med dette været vi har her på østlandet kan du jo bare sette deg på sykkelen. Hvor mange mil er det til Bærum da? Ca 11? Skal vi si seks timer hver vei på sykkelen? Det blir så bra vettu.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 22 nov 09, 13:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Lunddesign

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lunddesign

Jeg skulle gjerne ha møtt om, men er dessverre bosatt i Bærum i skrivende stund. Kan jo alltids hende jeg er en tur i Fredrikstad da årsmøtet står på kalenderen. Når er årsmøtet egentlig? Cool

Bare en kort kjøretur det jo. Jeg bor på Jæren, men ingen hindring det om jeg bare er i Norge (reiser en del) når det er årsmøte. Vet ikke når det er, men regner med en eller annen dag i februar. Skal prøve å finne det ut..

Hybelstudenter har dessverre ikke råd til anskaffelse av billappen og hvert fall ikke til bil. Du får høre om du kan få gi to stemmer!

Med dette været vi har her på østlandet kan du jo bare sette deg på sykkelen. Hvor mange mil er det til Bærum da? Ca 11? Skal vi si seks timer hver vei på sykkelen? Det blir så bra vettu.

Da tar jeg heller toget! Sealed Har forresten ingen sykkel heller...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 nov 09, 13:52

Opprinnelig postet av Lunddesign

Da tar jeg heller toget! Sealed Har forresten ingen sykkel heller...

Du kan låne sykkelen min hehe


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 nov 09, 18:40

Det er uansett viktig at folk som vil ha foandring stiller opp på årsmøtet. Nytter ikke å bare klage her inne på forumet. Alle medlemmer har en stemme hver. Bruk den!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 nov 09, 00:01

Opprinnelig postet av Ymer

Det er uansett viktig at folk som vil ha foandring stiller opp på årsmøtet. Nytter ikke å bare klage her inne på forumet. Alle medlemmer har en stemme hver. Bruk den!!

Amen. Kom på årsmøtet og gjør din stemme hørt (hvertfall ved å stemme). Blir litt hyklersk å forbeholde seg retten til å slakte styrets arbeid når man ikke gjør sin del av jobben for å endre på ting. Jeg mener ikke at man ikke skal ha en mening, men hvis man har det så burde man følge det opp og stemme så lenge man har mulighet.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 23 nov 09, 14:54

Er fast bestemt på å kjøpe sesongkort neste år også. Er det noen som har hørt noe om pris og når salget settes i gang??


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 24 nov 09, 00:00

Opprinnelig postet av olsa

Er fast bestemt på å kjøpe sesongkort neste år også. Er det noen som har hørt noe om pris og når salget settes i gang??

Det er hyggelig å høre.Smile

Vi håper å gå ut med informasjon om priser og hvordan salget vil foregå i løpet av meget kort tid.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 nov 09, 10:17

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av olsa

Er fast bestemt på å kjøpe sesongkort neste år også. Er det noen som har hørt noe om pris og når salget settes i gang??

Det er hyggelig å høre.Smile

Vi håper å gå ut med informasjon om priser og hvordan salget vil foregå i løpet av meget kort tid.

Er det ikke smart å finne ut av hvilke klubber som evt vil miste lisensen først?? Går det rett vest med feks Tromsø, Haugesund eller Hønefoss er faktisk FFK i Tippeligaen igjen.

Er det ikke da dumt å sette "Adeccopriser" på sesongkortene, og i det hele tatt starte salget før 31. desember? Da kan FFK gå på en økonomisk smell. Ikke gjør noe dumt nå da.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 nov 09, 12:59

Noen ønsker kanskje å få sesongkort inntektene på dette regnskapsåret (2009) for å gjøre tallene litt mindre røde. Det var vel det de gjorde ifjor. Solgte før jul for å redde 2008 resultatet? Venter de til 14.januar (som var vel fristen for de nevnte klubber å vise positiv egenkapital) så blir inntektene ført på 2010 regnskapet. Noe som selvfølgelig er mest riktig.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 nov 09, 13:14
Endret: 24 nov 09, 13:14
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av aavdst

Noen ønsker kanskje å få sesongkort inntektene på dette regnskapsåret (2009) for å gjøre tallene litt mindre røde. Det var vel det de gjorde ifjor. Solgte før jul for å redde 2008 resultatet? Venter de til 14.januar (som var vel fristen for de nevnte klubber å vise positiv egenkapital) så blir inntektene ført på 2010 regnskapet. Noe som selvfølgelig er mest riktig.

Nja, inntektene for neste års sesongkortsalg tilhører nok regnskapsåret 2010 uansett, men siden klubben sliter med likviditeten, så kan de velge å benytte likviditeten fra sesongkortsalget allerede nå...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 nov 09, 13:33

Det er bare å videreføre prisene fra i fjor, tror de fleste syntes det er greit, slik at det kan blir en grei satsing.

Slutter du å ha sesong kort, så kan jo den faste plassen være  tapt , det er nok ikke så mange som tar den sjansen.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 nov 09, 13:33

Opprinnelig postet av aavdst

Noen ønsker kanskje å få sesongkort inntektene på dette regnskapsåret (2009) for å gjøre tallene litt mindre røde. Det var vel det de gjorde ifjor. Solgte før jul for å redde 2008 resultatet? Venter de til 14.januar (som var vel fristen for de nevnte klubber å vise positiv egenkapital) så blir inntektene ført på 2010 regnskapet. Noe som selvfølgelig er mest riktig.

Er ganske sikker på at de denne gangen ønsker å føre mest mulig inntekter på 2010 budsjettet da man tross alt skal kutte såpass og skal legge dette frem ovenfor eiere. Når vi da allikevel har blitt plassert i kategori 2 kan jeg ikke tenke meg at de gjøre dette igjen...

Men jeg er ingen økonom, iallefall ikke før om 2 år!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 nov 09, 13:36

Opprinnelig postet av tomroar

Det er bare å videreføre prisene fra i fjor, tror de fleste syntes det er greit, slik at det kan blir en grei satsing.

Slutter du å ha sesong kort, så kan jo den faste plassen være  tapt , det er nok ikke så mange som tar den sjansen.

Tror nok man fort kan få et lite sjokk over hvor mange mindre som kjøper sesongkort og heller går fra kamp til kamp. Husker jo tross alt besøkstallet i 1. divisjon forrige gang. Tror man skal være veldig forsiktig med prognosene... Personlig kan jeg ikke tenke meg et høyere gjennomsnitt på kampene enn 9000...

Medgangsupportere eller ikke, men det finnes nok av mennesker som allerede i år syntes at billettprisene er skrekkelig høye. Og det skal være svært vanskelig å forsvare dette i en divisjon lavere, og iallefall få de som allerede sliter med å kjøpe sesongkort til å se grunnen til å gjøre dette igjen.

Personlig ville jeg heller ha kjøpt sesongkort nå, det er jo nå det vil bli morro å gå på kamp!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 24 nov 09, 22:44

Jeg dropper årskort til året. Har hatt kort alle år i tippeligaen pluss året i adeccoen. Med fortsatt tirsdagskamper på Nrk2 frykter jeg at FFK settes opp i mange tirsdagskamper noe som er leit for meg da jeg har langdager på jobben alle tirsdager gjennom året. Hvis ikke prisen kuttes mye på årskort går jeg heller på utvalgte kamper.

Ser heller ingen fare for å skaffe årskort hvis de skulle rykke opp igjen. Her ikke akkurat vært noe problem de siste årene.....


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 nov 09, 23:55
Endret: 25 nov 09, 00:14
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Flisa
Personlig kan jeg ikke tenke meg et høyere gjennomsnitt på kampene enn 9000...

Tror du på snitt på 9000 i 1.divisjon så tror jeg du bør revurdere dine tanker om detMoney mouth

Mod: Fikset, og tok vekk unødvendig, sitering.

 


bob page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 nov 09, 01:05

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av aavdst

Noen ønsker kanskje å få sesongkort inntektene på dette regnskapsåret (2009) for å gjøre tallene litt mindre røde. Det var vel det de gjorde ifjor. Solgte før jul for å redde 2008 resultatet? Venter de til 14.januar (som var vel fristen for de nevnte klubber å vise positiv egenkapital) så blir inntektene ført på 2010 regnskapet. Noe som selvfølgelig er mest riktig.

Nja, inntektene for neste års sesongkortsalg tilhører nok regnskapsåret 2010 uansett, men siden klubben sliter med likviditeten, så kan de velge å benytte likviditeten fra sesongkortsalget allerede nå...

 

Bir ikke det bare å skyve problemene forover  i tid ? Uansett, kjør samme pris på korta som for i år,  Jeg betaler gladelig 1900 spenn for PH-feltet....uansett hvilken div vi er i.

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3