Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan dette være noe for Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 09, 13:55

Opprinnelig postet av Ymer


Navn på folk som forteller meg ting er ikke alltid tilgjengelig for "almenheten" dessverre, men ta en ringerunde selv å se hvor mange agenter som har spillere som vil til FFK/Nordlie...

Du er ute på tynn is, så lenge du ikke legger frem noe selv. Lite troverdig med andre ord. Vi må altså ringe selv, for no tøv.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 18:58

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du er ute på tynn is, så lenge du ikke legger frem noe selv. Lite troverdig med andre ord. Vi må altså ringe selv, for no tøv.

Tynn is? Hva skulle jeg legge fram? Du skal vel ha link, navn og telefon-nummer du Haugen? Om alle kilder skulle oppgis så ble det snaut med nyheter. Hva du velger å tro interesserer meg lengst ned i ryggen... Om jeg velger å fortelle det jeg får høre så gjør jeg det. Så får alle ta det for det de syns det er....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 09, 19:12
Endret: 20 nov 09, 19:13
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av Ymer

 Så får alle ta det for det de syns det er....

Den er grei. Jeg velger å ikke tro på det før det er mer kjøtt på beinet ;)

Agentene du snakker om altså.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 20:55

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Ymer

 Så får alle ta det for det de syns det er....

Den er grei. Jeg velger å ikke tro på det før det er mer kjøtt på beinet ;)

Agentene du snakker om altså.

Det er helt greit for meg det Haugen Laughing


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 20 nov 09, 20:29

[quote=Ymer]

Opprinnelig postet av alexx

 

Husker jeg ikke helt feil så klarte Nordlie og LSK å kapre både Brenne og Bjørkøy fra oss, på det tidspunktet var de tett opp til landslaget eller i landslaget med andre ord atraktive spillere. At de ikke slo til i LSK er en annen historie.

.

 

Mener å huske at under et intervjuv med Brenne etter siste kampen han spillte for oss, fikk han spøsrmålet om hvorfor han valgte å gå til lsk og ikke fortsette her. Han svarte da "har du hørt om Tom Nordlie? Jeg vil veldig gjerne spille for han" eller noe sånt.

Lurer på hva han har å si om den uttalelsen nå, dersom det faktisk var grunnen til at han gikk til lsk.

 

Kan hende at det til tider har vært attraktivt å spille for Nordlie, men som det blir nevnt her, forballspillere følger med, og jeg tror ikke at det er så mange som faktisk ønsker det nå.

 

Mulig å hente Brenne tilbake?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 nov 09, 01:22

Opprinnelig postet av madserazzi

Mener å huske at under et intervjuv med Brenne etter siste kampen han spillte for oss, fikk han spøsrmålet om hvorfor han valgte å gå til lsk og ikke fortsette her. Han svarte da "har du hørt om Tom Nordlie? Jeg vil veldig gjerne spille for han" eller noe sånt.

Lurer på hva han har å si om den uttalelsen nå, dersom det faktisk var grunnen til at han gikk til lsk.

Kan hende at det til tider har vært attraktivt å spille for Nordlie, men som det blir nevnt her, forballspillere følger med, og jeg tror ikke at det er så mange som faktisk ønsker det nå.

Simen ønsket å spille for Nordlie ja. Men jeg vet også at han var sjeleglad for å kunne komme seg til en annen klubb også, mye pga Nordlie og hans stil. Jeg er glad han nå gjør suksess, men jeg skulle ønske det var i FFK og ikke i Odd "Fair Play" Grenland.

Opprinnelig postet av madserazzi

Mulig å hente Brenne tilbake?

Hva tror du? Høres det sannsynlig og realistisk ut?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 nov 09, 08:27
Endret: 21 nov 09, 08:28
Endret av: Bedreviteren

Det var mulig å hente Brenne ifjor(og Brenne ville veldig), men karlsen ville desverre ikke..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 09, 19:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så jo tøffere i trynet man er, jo kulere og bedre er man? Helt håpløs rekruttskoletankegang.

Forstår ikke hva du mener, bortsett ifra at jeg har sett at du vil presse ungutta frem. Og der er jeg uenig med deg. Få frem 1-2 stk., ja. Hvis di er gode nok kommer di sikkert opp også. Jeg kan stille deg spørsmålet ? Hvem er gode nok ? Eneste jeg ser er Becken. Muligens Slydal, men jeg tror ikke han tar nivået heller. Skulle vi pressa frem enda fler fra unggutta går det lukt ned i 2. Såpass har jeg sett av di. Går vi ned til 2. , så kommer vi ikke opp mens jeg lever, dessverre. Og da er min interesse gått ut på dato.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 nov 09, 19:48

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Forstår ikke hva du mener, bortsett ifra at jeg har sett at du vil presse ungutta frem. Og der er jeg uenig med deg. Få frem 1-2 stk., ja. Hvis di er gode nok kommer di sikkert opp også. Jeg kan stille deg spørsmålet ? Hvem er gode nok ? Eneste jeg ser er Becken. Muligens Slydal, men jeg tror ikke han tar nivået heller. Skulle vi pressa frem enda fler fra unggutta går det lukt ned i 2. Såpass har jeg sett av di. Går vi ned til 2. , så kommer vi ikke opp mens jeg lever, dessverre. Og da er min interesse gått ut på dato.

Det er vel ikke snakk om å presse fram ungdommen Haugen? Det er snakk om å ta de beste opp i a-stallen, la dem trene fast med a-laget og kanskje få noen innhopp på slutten av kampene. Du tror da vel ikke at de som er 17 - 18 år utvikler seg ved bare å spille og trene på juniorlaget? Eller være "markører" (kjegler) på a-lagstreningene når det trenes formasjon? Dessuten så er det så og si slutt på mulighetene til de som har passert junioralder om de ikke får sjansen til å prøve et høyere nivå i FFK. Hva skjer da? Jo, de forsvinner til klubber som er villige til å satse på dem. Skal vi da kjøpe dem tilbake for store penger når/om de blir gode nok? Hva slags talentsatsing er det?

Sorry, litt off topic....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 09, 19:51

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Forstår ikke hva du mener, bortsett ifra at jeg har sett at du vil presse ungutta frem. Og der er jeg uenig med deg. Få frem 1-2 stk., ja. Hvis di er gode nok kommer di sikkert opp også. Jeg kan stille deg spørsmålet ? Hvem er gode nok ? Eneste jeg ser er Becken. Muligens Slydal, men jeg tror ikke han tar nivået heller. Skulle vi pressa frem enda fler fra unggutta går det lukt ned i 2. Såpass har jeg sett av di. Går vi ned til 2. , så kommer vi ikke opp mens jeg lever, dessverre. Og da er min interesse gått ut på dato.

Det er vel ikke snakk om å presse fram ungdommen Haugen? Det er snakk om å ta de beste opp i a-stallen, la dem trene fast med a-laget og kanskje få noen innhopp på slutten av kampene. Du tror da vel ikke at de som er 17 - 18 år utvikler seg ved bare å spille og trene på juniorlaget? Eller være "markører" (kjegler) på a-lagstreningene når det trenes formasjon? Dessuten så er det så og si slutt på mulighetene til de som har passert junioralder om de ikke får sjansen til å prøve et høyere nivå i FFK. Hva skjer da? Jo, de forsvinner til klubber som er villige til å satse på dem. Skal vi da kjøpe dem tilbake for store penger når/om de blir gode nok? Hva slags talentsatsing er det?

Sorry, litt off topic....

Ja, men hadde det ikke vært greit å vente og se hvem som kommer med i A troppen? Nordlie har faktisk ikke tatt ut en A tropp ennå i FFK. Eller hadde dere ventet at han skulle heve innpå det som var av ungutter i den situasjon vi var i når han kom?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 nov 09, 20:08

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, men hadde det ikke vært greit å vente og se hvem som kommer med i A troppen? Nordlie har faktisk ikke tatt ut en A tropp ennå i FFK. Eller hadde dere ventet at han skulle heve innpå det som var av ungutter i den situasjon vi var i når han kom?

Har ikke sagt noe om hva Nordlie vil gjøre jeg (ihvertfall ikke i de siste 2 innleggene mine Cool ). Jeg svarte på innlegget til Rune Haugen. Vi finner tidsnok ut hva Nordlie finner på. Jeg håper han ser verdien i å utvikle talenter og ikke bare tenker 2 år (= kontrakt-tiden hans)fram i tiden. Da vil vi slite etterhvert...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 09, 20:18
Endret: 18 nov 09, 20:24
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, men hadde det ikke vært greit å vente og se hvem som kommer med i A troppen? Nordlie har faktisk ikke tatt ut en A tropp ennå i FFK. Eller hadde dere ventet at han skulle heve innpå det som var av ungutter i den situasjon vi var i når han kom?

Har ikke sagt noe om hva Nordlie vil gjøre jeg (ihvertfall ikke i de siste 2 innleggene mine Cool ). Jeg svarte på innlegget til Rune Haugen. Vi finner tidsnok ut hva Nordlie finner på. Jeg håper han ser verdien i å utvikle talenter og ikke bare tenker 2 år (= kontrakt-tiden hans)fram i tiden. Da vil vi slite etterhvert...

Håper det selv jeg. Forskjellen er bare at jeg er villig til å gi han en sjanse først. Det synes jeg enhver trener eller spiller som blir hentet inn skal få..... Jeg hadde ikke vært for en ansettelse av Aune, men jeg hadde heller ikke skrevet en haug med disse tråder før han hadde så vidt kommet igang heller..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 18 nov 09, 21:50

Opprinnelig postet av Lex

 De som ikke innfinner seg med Nordlie kan fratre som spillere i FFK. Så enkelt er det.

Da er jeg redd det blir glissent

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340