Husk meg
Brukernavn
Passord

Styret(ene) bør vurdere sine posisjoner.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 nov 09, 22:26

Jeg er av den oppfattning at de som styrer en klubb ikke er en administrerende direktør. En direktør arbeider utfra ett mandat og rettledning fra styret. Og hvis ikke det har vært tilfelle i klubben så er det en enda større grunn til at de stiller sine plasser til dispensasjon.

Nå er ikke jeg kunnskapsrik nok til å vite hvor feilen ligger, men man burde i alle fall stille plassen til dispensasjon fordi hvis man ikke bytter de ut så vil man mest sannsynelig ikke bli kvitt intrigene som herjer.

Det burde snarest velges inn nye medlemmer, med unntak av kanskje 2 stk som blir med videre som kontinuitetsbærere slik at man også får noe historie med seg fra det gamle styret.

Styremedlemmene burde velges inn utfra meritter i arbeids, og foreningsliv. Og kanskje helst ikke ha vært involvert i for mye i klubben tidligere. Ett styre skal være en subjektiv sparringspartner for ledelese og ansatte. Noen som kan være en katalysator og stille kritiske spørsmål bunnet på logikk og økonomi, ikke klubb og følelser. Vi trenger noen som kan si "hvordan skal dette spillerkjøpet finansieres, hvordan skal lønnen finansieres" og ha mage til å si nei om det økonomisk er overkill, UANSETT om man ligger utsatt til på tabellen.

Vi trenger ett styre hvor de ansatte kan gå til med sine bekymringer hvis ledelsen opptrer på en feil måte, OG at de blir tatt seriøst, slik at ingen har en unnskyldning for å bryte taushetsplikten sin og springe til presse og supporter-sider;)

Vet at mitt ønske om styresammensetning muligens er utopi, for det er for mange "hauker" tilknyttet klubben, men styret i klubben har vi i det minste muligheten til å påvirke alle sammen, det gjør vi ved å melde oss inn i klubben og stille på generalforsamling hvis/når det blir utlyst valg av nytt styre.

Forslag til ett medlem har jeg her: "Holters" og min stemme ville gått til han. Da jeg håper og tror han vil bli mer nyansert når han blir involvert i prosessene i klubben.  Noen flere forslag?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 nov 09, 08:03

Lars Thoresen er selvskreven i et nytt styre, beina på godt plantet på jorda og hode på rett plass


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 nov 09, 11:22

Han kjenner jeg ikke til? Hvem, hva, hvor er han??

 


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 nov 09, 11:32

Det er den gamle lederen av plankehaugen


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 nov 09, 11:41

Opprinnelig postet av tomroar

Det er den gamle lederen av plankehaugen

Da er jeg nok mer skeptisk igjen, men det er nok farget av de menneskene som er i styret pr i dag. Med det så mener jeg, at hvis medlemmene velger det styret de har gjort, så kan ikke de andre i plankehaugen akkurat være rakettforskere heller;)

MEN det er selvsagt sagt med ett stort glimt i øyet. Selvsagt kan han være en kompetent person til tross for at han har vært leder av plankehaugen, men hva slags annen bakgrunn har han? Yrkesmessig og foreningsmessig?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 nov 09, 11:44
Endret: 12 nov 09, 11:45
Endret av: tomroar

Han og hele hans familie er ekstremt intelligente. Vedkommende har hovedfag fra universitetet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 nov 09, 11:59

Lars Thoresen er en bra mann. Kan ikke sammenlignes med the Bergs i det hele tatt.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 nov 09, 12:16

Hvorfor la hodene rulle. Er det ikke bedre at de tar seg av de områdene de er dyktige på.

Lars som leder.

Berg som turansvarlig.

Zoran som forsanger.

BRH, Superas og PH på tribunen...

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 nov 09, 12:36

Jeg vil hvertfall ikke ha Lars Thoresen som leder!  Glemmer aldri klovneutsagna hans om både det ene og det andre. Han har jo null peiling på tribunekultur. Jeg  vil ha en kompetent leder av Ph med peil på tribunekultur!

---------------------------

Supras Fredrikstad


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 nov 09, 12:37

Opprinnelig postet av tomroar

Han og hele hans familie er ekstremt intelligente. Vedkommende har hovedfag fra universitetet

 

hehehehe  dagens!

Laughing

---------------------------

Supras Fredrikstad


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 nov 09, 12:39

Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av tomroar

Han og hele hans familie er ekstremt intelligente. Vedkommende har hovedfag fra universitetet

 

hehehehe  dagens!

Laughing

Hjelper ikke med hovedfag når man har null forståelse for tribunekultur!

---------------------------

Supras Fredrikstad


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 nov 09, 12:44

Nå mente ikke jeg at lars skal inn i Plankehaugen, men inn i styret av FFK som klubb


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 12 nov 09, 12:46

Opprinnelig postet av Jonek

BRH, Superas og PH på tribunen...

La merke til at www.holygans.no ikke er i drift, ei hellet er brh siden oppdatert på lenge.. Noen grunn?

---------------------------

hmm....


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 nov 09, 13:11

Jeg var også innom BRH og synes siste artikkel som lå der var ganske så bra sett fra oss som bor i Oslo:

"Når klokken nærmer seg 3 bestemmer de aller fleste fra BRH seg for å ta T-banen til Ullevaal for å sikre seg en god plass på tribunen"

De satt på Oscar Bråten.  Da er det jo like langt til Ullevål T-Bane som ligger rett ved stadion som til nærmeste stasjon som da er Carl Berner eller Nydalen.  Underfundig pirk selvsagt :-) 

OB burde jo i utgangspunktet vært et ganske så trygt sted å sitte på for det er jo ikke noe typisk fotballsted, ei heller et sted hvor vålerenga supportere vanker på.  Så her oser det avtalt spill lang vei.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 12 nov 09, 13:40

øøhh?

Jeg bare lurte om siden var lagt ned..

ikke noe annet Dekjøk .

---------------------------

hmm....


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 14:05

Opprinnelig postet av DeKjök

Jeg var også innom BRH og synes siste artikkel som lå der var ganske så bra sett fra oss som bor i Oslo:

"Når klokken nærmer seg 3 bestemmer de aller fleste fra BRH seg for å ta T-banen til Ullevaal for å sikre seg en god plass på tribunen"

De satt på Oscar Bråten.  Da er det jo like langt til Ullevål T-Bane som ligger rett ved stadion som til nærmeste stasjon som da er Carl Berner eller Nydalen.  Underfundig pirk selvsagt :-)

OB burde jo i utgangspunktet vært et ganske så trygt sted å sitte på for det er jo ikke noe typisk fotballsted, ei heller et sted hvor vålerenga supportere vanker på.  Så her oser det avtalt spill lang vei.

 

Bor også i Oslo, på Løkka, og når man tar seg fra Torshov til Ullevaal er raskeste vei trikk til Storo og t-bane til Ullevaal. Hva er det du stusser over egentlig?

 

Og nei, sidene er ikke oppdatert på en stund, det handler vel mye om at flere av dem som skriver er opptatt (studier bla) og dessverre ikke hatt tid til det. Det skal nok vurderes å få fart på sidene igjen.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 nov 09, 14:34

Arggh, tavla - beklager! 

Jeg liker å gå i Oslo.  Oslo er når man går en ganske vakker by, noen steder styggvakker, den bør gås i.  Og da oppdager man mangfoldet i byen også.  Så med utgangspunkt Oskar Bråten og TBane tenkte jeg utelukkende på det  å gå til Nydalen eller Carl Berner kontra å gå til Ullevål :-)

Og faktisk vil det å gå derfra rett til Ullevål kunne ta kortere tid enn å ta trikk og bane.  Skrev også "unødvendig pirk", men skal legge meg helt flat ved pc'en en stund.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 14:42

Sant det, synes byen har sin sjarm, spesielt langs Akerselva. Elvelangs i fakkellys er jo en opplevelse.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 nov 09, 15:13

Opprinnelig postet av FFK Forever

Jeg vil hvertfall ikke ha Lars Thoresen som leder!  Glemmer aldri klovneutsagna hans om både det ene og det andre. Han har jo null peiling på tribunekultur. Jeg  vil ha en kompetent leder av Ph med peil på tribunekultur!

Det er styret i klubben/ASA vi diskuterer ;)  



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24