Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå har FFK sjansen til noe større

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

torgar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 5

Lagt til: 10 nov 09, 22:31

Min hypotese er at fremgangen og suksessen til FFK de siste 7 årene har kommet fortere enn klubben FFK kunne takle organisatorisk.Hvis FFK nå ksn klare å nyttigjøre seg den erfaringen disse 7 årene har gitt til å utvikle en ny og bedre organisert virksomhet (adm. og sportslig)og legge opp en ny langsiktig plan som alle arbeider for å oppfylle er jeg ikke i tvil om at FFK om få år er en klubb som konstant vil befinne seg i toppen av norsk fotball.Hvorfor?Fordi det er fantastisk entusiasme og engasjement rundt klubben fra tusener av enkeltpersoner. Mediene har meninger om FFK daglig, ikke bare nå i tunge tider men også i bedre tider. Dette mener jeg er FFK sin fremtid, nemlig å være sin popularitet bevisst og handle slik at denne interessen opprettholdes.
Ikke glem at uten de tusener som er glad i FFK så er ikke klubben verdt noen ting.
Der ligger inntektsgrunnlaget og nøkkelen til suksess i fremtiden.

---------------------------

Østfolds fotballstolthet før og for alltid, FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 10 nov 09, 23:16

Vi får bare håpe at FFK tar en Stabæk eller Molde. De har kommet tilbake sterkere enn noen gang etter nedrykket. Men som sagt, da må det store forandringer til i hele klubben.

Men det er jo lov å håpe.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3