Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilken rolle spiller ffksupporter.net?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 10 nov 09, 18:17

Morro å lese på dette nettstedet - tragisk er vel rette ordet.

Ikke et snev at positivitet. Full enighet om at det må ryddes i klubben, ikke bare i administrasjon, men også i styrerom. Dere sitter og forsvarer de illojalene medlemmer/ansatte/spillere som flyr til media for å mele egen kake. Det er direkte tåpelig å lese kommentarer fra enkeltpersoner som roper korfest-korsfest. Dere må ha et jævla liv når dere våkner hver dag.

Lykke til m/ Aune som hærfører i 2011 - i 2. Divisjon. Da har Dere fått klubben tilbake i skyggeland. Det er jo tydeligvis det Dere ønsker.

Dette forum bør man forbigå i stillhet og la det avgå ved døden!

 

 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 nov 09, 18:19

Er det deg Runar???

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 nov 09, 18:23
Endret: 10 nov 09, 18:24
Endret av: Plankekæll

Da foreslår jeg at du finner på noe annet å gjøre.

Vi kan godt bytte trener også, dere kan få Nordlie og vi deres trener.

Hvis du mener at dette nettstedet bør avgå ved døden, hvorfor sitter du da og leser på det? For da regner jeg med at du leser alt som står her, ellers er det ingen vits. Du synes hvertfall det er morsomt da, så da er det vel greit at nettstedet består også.

Jeg og mange andre har ikke så fryktelig mye å være positive over i klubben, jeg klarer ikke å komme på så fryktelig mye hvertfall. Hjelp meg gjerne lillebror.

Edit:

Ser at du holder med FFK, lykke til videre med Tom Nordlie, brukket rygg og fortsatt bare gnål og bråk.


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 10 nov 09, 20:12

Finne på noe annet å gjøre?

I motsetning til deg Plankekæll -som fremstår kun som en som ønsker å skape splid, ønsker ikke dialog, kan ikke forholde seg til virkeligheten og "fyrer" opp om dritten som nå er å lese på samlige nettsteder - har jeg kun en tanke, hva er best for KLUBBEN, hvordan skal vi komme tilbake til eliten i 2009. Hva kan jeg bidra med!.

Flere av de som nå dominerer på disse sidene fremstår som termitter og kreftceller  og kun er løpegutter for furtne/illojale medarbeidere i administrasjon, illojale spillere som ikke er tilbudt kontrakt(heldigvis). Det er jo en gledens stund at disse er Bosman spillere. Dette må jo være en drøm for dagens ledelse, selv om uttalelsen fra RH var sleivete

PS. Glemte "styret" i Plankehaugen - det er gutta som vet å time sine innspill.

 

 

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 nov 09, 20:30

Haha. Du skulle vært komiker. Money mouth

Ønsker ikke dialog? Med hvem? Henriksen? Skal jeg ha dialog med han? Jeg skjønner ikke hva du prater om engang. Undecided

Jeg personlig har ingen glede av å komme tilbake til eliten i 2011 (regner med det var det du mente) sålenge det går ut over langsiktig tenking. Kan jeg ikke forholde meg til virkeligheten? Virkeligheten er at vi har endel folk i klubben som ikke burde vært der, det er virkeligheten. Og da gjør jeg alt i min makt for å prøve å påvirke det. Men du har rett i én ting hvertfall, og det er at jeg "fyrer" opp om all dritten for alt det er verdt. Og det gjør heldigvis endel av spillerne også. All dritten må frem på bordet selv om det lukter vondt. Først etter dette kan man begynne å gjøre grep.

Termitt? Kreftcelle? Kraftig kost. Og saklig ikke minst. Smile

Løpegutt for furtne/illojale medarbeidere i administrasjonen? Nuvel, ikke jeg hvertfall. Jeg prater for meg selv. Hvem denne/disse illojale typen(e) i administrasjonen er vet ikke jeg hvertfall, men jeg kan tenke meg hvem det er. Hvis det er den jeg tror vil jeg helst ha han bort fra klubben også.

Styret i Plankehaugen ønsker jeg ikke å si så mye om, annet enn at jeg er fullstendig enig i disse tre bannerne. Timingen var som sagt muligens feil, men jeg er jaggu ikke sikker. Hvis det skulle kommet på et annet tidspunkt måtte det vært tidligere på sommeren/høsten.

Håper du er på plass på stadion til året da, vi trenger flest mulig folk på kampene. Både de som mener det ene og de som mener det andre.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 10 nov 09, 20:52

Og hvis vi forsetter med Nordlie så er det nødt til å gå til helvete, fordi det har det gjort i Start og VIF, så man vet  allerede i 2009, hvordan det vil gå i 2010, snåle argumenter!!.

"Hallo Snåsamannen er det deg som har fått innpass på dette forumet", eller er det oraklet i delfi??

---------------------------

alexx


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 nov 09, 21:22

Må ikke skrive sånt Plankekæll, det slår bare tilbake på deg sjøl med en gang :)

Ikke rart hele Norge ler av klubben vår, og av "supporterene"


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 nov 09, 08:43
Endret: 11 nov 09, 10:11
Endret av: Rey

".....Spillernes evaluering i går sådde ingen tvil. Kun to av spillerne hadde tillit til treneren, som allerede før sin inntreden i klubben skapte furore i spillergruppa. De resterende ville ha inn en ny trener..."


Ovenstående "fakta" ble i går fanget opp av NTB og distriubert ut i den store nyhetsverdenen. Senere samme dag gikk NTB til det overraskende skrittet å sende ut en demanti på sin opprinnelige nyhetsmelding.

 

Det jeg lurer på her er hvordan i all verden ffksupporter.net kan skrive noe slikt, når en rekke spillere i går avkreftet at dette var sant???

 

Navnet på herværende nettside tilsier jo at man skal støtte klubben og ikke fabrikkere sensasjonsnyheter!

 

Hva ligger bak dette famøse utspillet? Ønsker dere å skade klubben ytterligere? Eller vil dere "ta" Tom Nordlie, som Plankehaugen vil "ta" RH?

 

Bare lurær jeg se....

MOD (Rey): Flyttet diskusjonen inn i eksisterende tråd

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 09, 09:01

Spørsmålet til Bøge Jon er helt på sin plass. Hvor mye skade ønsker Supporter.net å lage? En ting er å få fram sannhet, en annen ting er å la løgn og usannheter stå framme. Denne siden er faktisk ikke lenger en støtteside, men en side som hele tiden legger ved på hatbålet. Blodrusen har tatt enkelte i disse slaktertider og evnen til å se og tenke langsiktig er kraftig redusert.

Et eksempel nå er forsiden. "Ingen tillit til Nordli"  Spillere har senest i går demenetert dette. Overskriften er direkte feil. Andre nettsider/ aviser har kalt dette slett journalistikk. Men saken fronter fortsatt forsiden til supp.net. FFK trengerKritikk,  hjelp og støtte som er saklig og velbegrunnet.  Ingen har behov for SE og HØR metoder i FFK

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 nov 09, 09:27

Opprinnelig postet av BøgeJon
Bare lurær jeg se....

Det begynner jeg også å gjøre.  Jeg har sålangt hatt stor tiltro til FFKSupporter.net - det eneste jeg ikke har likt er at siden gjentatte ganger har vært først ute med informasjon om FFK.  Det tyder på at noen innad i klubben plaprer og det liker jeg ikke - det er illojalt og undergravende.  Dersom de siste artiklene om misstillit til Nordli og om FFK's problemer der det henvises til kilder i klubben ikke  er korrekte så er det skikkelig ille.  FFKSupporter må bli mer  proffesjonelle på å vite hva de kan publisere når. 

Det vi som bare er medlemmer skriver blir jo mye mer synsing, men FFKSupporter's artikler er blitt noe mer og da kreves redaksjonelt ansvar.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 11 nov 09, 10:02

Skal denne tråden bare synke uten en eneste kommentar fra de ansvarlige i ffksupporter.net?

Svakt....

 


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 11 nov 09, 10:07

Don't shoot the messenger er det noe som heter og det må da stemme utmerket i denne sammenheng..

FFK's ledelse - administrativt og sportslig - samt spillergruppe har gjort noe av det sletteste arbeid i 2009 som noen gang har vært utført i norsk fotball.. fredrikstad blad har logret etter og den eneste røsten som har ytret seg er denne nettsiden..

Jeg syns personlig at TKK hyllesten med etterfølgende stikk har vært noe drøy, men skal jeg kritisere ffksupporter.net så ville det ha vært det motsatte av det trådstarter sier - at man ikke gikk ut med mer av dritten på et tidligere synspunkt men kan forstå hvorfor man ikke gjorde det


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 nov 09, 10:14
Endret: 11 nov 09, 10:34
Endret av: rey

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Skal denne tråden bare synke uten en eneste kommentar fra de ansvarlige i ffksupporter.net?

Svakt....

Det har allerede kommet et svar på dette i tråden om selve artikkelen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 11 nov 09, 10:25

Opprinnelig postet av Rey

Det har allerede kommet et svar på dette i tråden om selve artikkelen

 

The plot thickens!!! Linken funker jo ikke? Jeg får bare opp en blank side uten innlegg.


rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 nov 09, 10:35

Prøv på nytt nå. Feilen kom av at jeg har færre poster per side en standard, derfor sendte linken deg til en side som for deg var tom, men for meg inneholdt innlegg  :-)

Endret linken i posten over.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 11 nov 09, 10:37

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Rey

Det har allerede kommet et svar på dette i tråden om selve artikkelen

 

The plot thickens!!! Linken funker jo ikke? Jeg får bare opp en blank side uten innlegg.

Det der er min feil faktisk. Den referer til side nummer 6 utifra hans instillinger på 10 innlegg per side. Mens standard er 20 innlegg per side.. Og da blire feil se :)

Jeg har derimot startet å lage en dirktelink som hiver deg til riktige side uavhengig av hvilke instillinger man har:

http://www.ffksupporter.net/forum/innlegg/233511

Håper konspirasjonsteorien stoppa der Tongue out

---------------------------

Sjefskodærn


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 11 nov 09, 11:15

Opprinnelig postet av marle
Det der er min feil faktisk.

 

Hvis nå bare Henriksen kan ta de samme ordene i sin munn, så er alle fornøyde :-)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 nov 09, 15:16

Opprinnelig postet av DeKjök

Opprinnelig postet av BøgeJon
Bare lurær jeg se....

Det begynner jeg også å gjøre.  Jeg har sålangt hatt stor tiltro til FFKSupporter.net - det eneste jeg ikke har likt er at siden gjentatte ganger har vært først ute med informasjon om FFK.  Det tyder på at noen innad i klubben plaprer og det liker jeg ikke - det er illojalt og undergravende.  Dersom de siste artiklene om misstillit til Nordli og om FFK's problemer der det henvises til kilder i klubben ikke  er korrekte så er det skikkelig ille.  FFKSupporter må bli mer  proffesjonelle på å vite hva de kan publisere når. 

Det vi som bare er medlemmer skriver blir jo mye mer synsing, men FFKSupporter's artikler er blitt noe mer og da kreves redaksjonelt ansvar.

Enig med DeKjök. Det var mitt poeng da jeg startet denne tråden og de som vil forstå det gjør det. Ellers ingen kommentar.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 11 nov 09, 16:01

Hvilken rolle spiller ffksupporter.net?

 

ankerrollen på midtbanen

HAAAAHAHAHAHACool

---------------------------

jaddajadda


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 11 nov 09, 16:07
Endret: 11 nov 09, 16:10
Endret av: A.Hegerfors

Opprinnelig postet av DeKjök

Det vi som bare er medlemmer skriver blir jo mye mer synsing, men FFKSupporter's artikler er blitt noe mer og da kreves redaksjonelt ansvar.



Og det har de! Skal dere kritisere (for det dere mener er) manglende fakta, så får dere jaggu holde dere til fakta selv også! Nå er det faktisk slik at samme person som har det redaksjonelle ansvaret her, også har det redaksjonelle ansvaret på Fredrikstadfk.no. Ettersom saken ikke er trukket, regner jeg med at ansvarlig redaktør faktisk står inne for kildene.

Og bekymrer det deg virkelig at en nettside som faktisk i så måte sorterer under den berømte "FFK-familien" faktisk er først ute på stoff om FFK?

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24