Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 25 6

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 nov 09, 09:09

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Bedreviteren

At Kongsvinger sensasjonelt er klare for Tippeligaen 14 mnd etter at dem lå med brukket rygg skal selvfølgelig ikke Nordlie ha en del av æren av...

Ingen benekter vel at Nordlie skal ha mye av æren for det?

Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 09, 09:13

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...

Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 nov 09, 09:20

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tror nok de fleste FFK spillerne er mette allerede etter noen uker.

De har spillt som om de var stappmette i hele år...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 nov 09, 09:22

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...

Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!

Ingen tvil om at Nordlie er krevende og sikkert slitsom over tid. Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere. Ihvertfall i den ene viktige sesongen som kommer nå...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 nov 09, 09:31

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...

Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!

Det er vel ikke lenger oppsiktsvekkende at fotballspillere kommer med synsing og meninger om alt og alle i egen klubb? Vi som er FFK-supportere har da ingen grunn til å bli overrasket...
Roger Risholt burde egentlig vise litt ydmykhet, for han hadde ikke vært i nærheten av TL-spill om ikke Nordlie hadde fått sving på Kongsvinger.. Selv om det stemmer at spillere i KIL var lei Nordlie, hvorfor skal Risholt snakke om det? For å gjøre seg mer interessant? Å si noe om Nordlie til ei tabloidavis gir jo garantert spalteplass...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 13 nov 09, 09:32
Endret: 13 nov 09, 09:33
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere.

Tror du ikke dette henger sammen? Tvilsomt om man yter som mest, hvis man hater å gå på jobb.

Tenk på dette: Ville du hatt Nordlie som sjef?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 nov 09, 09:42

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere.

Tror du ikke dette henger sammen? Tvilsomt om man yter som mest, hvis man hater å gå på jobb.

Tenk på dette: Ville du hatt Nordlie som sjef?

Ikke problemer med tankegangen. Men jeg har også problemer med en spillegruppe som tydeligvis har tatt seg for mye til rette og som helst hadde sett at dem tar ut laget selv og kun meler sin egen kake, det tror jeg ikke skjer nå. Håper ihvertfall...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 13 nov 09, 09:44

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ikke problemer med tankegangen. Men jeg har også problemer med en spillegruppe som tydeligvis har tatt seg for mye til rette og som helst hadde sett at dem tar ut laget selv og kun meler sin egen kake, det tror jeg ikke skjer nå. Håper ihvertfall...

Dette har du rett i, og du har et godt poeng her. Men, det er en mellomting mellom diare og forstoppelse. Eller anarki og diktatur for den saks skyld.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 nov 09, 10:44
Endret: 13 nov 09, 10:59
Endret av: FFK pra sempre

Jeg synes det er verdt å merke seg, at det stort sett alltid er middelmådige spillere som kommer med slike uttalelser.
For meg virker det som at de middelmådige spillerne ofte mangler den nødvendige ydmykhet til å bli de aller beste....

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 nov 09, 11:08

Her har dere Roger Risholt sin profil.


Der står det bl.a. følgende:
Posisjon: Sentral midtbane 
Sivilstand: Hemmelig 
Favorittmat: Biff og fløtegratinerte poteter 
Personlig målsetting for sesongen: Lukte på opprykk med KIL 
Forbilde: Bjørn Eidsvåg og Tom Nordlie

hmmmm

Blir litt usikker når mannen har både Nordli og Eidsvåg som forbilder Cool



Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 nov 09, 14:22

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ingen tvil om at Nordlie er krevende og sikkert slitsom over tid. Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere. Ihvertfall i den ene viktige sesongen som kommer nå...

Helt enig, men jeg tror at dette henger nøye sammen. Årets sesong er vel egentlig nesten et bevis på det også. FFK har en stall som er bedre enn f.eks Aalesund, Strømsgodset og Sandefjord sine, men jeg tror murring og dårlig stemning har vært en avgjørende faktor for nedrykket.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 nov 09, 14:36

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ingen tvil om at Nordlie er krevende og sikkert slitsom over tid. Men den kommende sesongen ønsker jeg meg suksess i større grad enn overhappy spillere. Ihvertfall i den ene viktige sesongen som kommer nå...

Helt enig, men jeg tror at dette henger nøye sammen. Årets sesong er vel egentlig nesten et bevis på det også. FFK har en stall som er bedre enn f.eks Aalesund, Strømsgodset og Sandefjord sine, men jeg tror murring og dårlig stemning har vært en avgjørende faktor for nedrykket.

Det er garantert en sammenheng, men jeg synes det blir mer og mer tydelig at det finnes (/har funnets) en ukultur i spillergruppa. Man blir ikke kvitt ukulturen med ny trener så lenge det ikke tas skikkelig tak for å gjøre noe med den.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 13 nov 09, 16:25

Behold Tom Nordlie, og la han få et herrelag å trene og ikke det kvinnfolklaget han tok over i høst.

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 nov 09, 16:31

Dette blir jo litt sånn høna eller egget debatt. Klart det har vært en ukultur blant spillere, men det er nå slik at ledelsen/treneren har ansvaret for hvilken kultur som skal dyrkes.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 nov 09, 16:44
Endret: 13 nov 09, 16:44
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Dette blir jo litt sånn høna eller egget debatt. Klart det har vært en ukultur blant spillere, men det er nå slik at ledelsen/treneren har ansvaret for hvilken kultur som skal dyrkes.

Og den ukulturen har eksistert leeenge før Nordlie kom til klubben.Men det er klart det er kultur som har fått gro under Grønis og resten av ledelsen. Nordlie er nå ansvarlig for å ta tak i den.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 nov 09, 10:54

Nå bekrefter i hvertfall Demokraten at Nordlie ikke har tillit i spillergruppen

Opprinnelig postet av Demokraten

Vi kjenner til at spillerne har presentert en innstilling med sitt syn på treneren. Vi vet at av en tropp på 23 spillere er det kun et ytterst lite antall som ønsker ham som trener i 2010. Det må styrene ta alvorlig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 11:07
Endret: 21 nov 09, 11:08
Endret av: Shadar

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Behold Tom Nordlie, og la han få et herrelag å trene og ikke det kvinnfolklaget han tok over i høst.

Asossiasjon til det utsagnet...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 nov 09, 11:29

Sitat fra Demokraten:
-Dersom Tom Nordlie skal fortsette med all sportslig makt ser vi ikke for oss at ungdomssatsingen overlever målt opp mot å hente en ny spiller for fem millioner, for å si det sånn.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 11:57

Det er et godt bilde på hvor absurd dette er. 5 mill i ungdomssatsing, og 5 mill for en ny spiller er skrekkelig skeivt  i forhold til bærekraftig drift.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 nov 09, 15:22

Opprinnelig postet av Shadar

Det er et godt bilde på hvor absurd dette er. 5 mill i ungdomssatsing, og 5 mill for en ny spiller er skrekkelig skeivt  i forhold til bærekraftig drift.

Bare tenk deg hvor gode treningsfasiliteter, talentspeidere og rene ungdomstrenere du får av høy kvalitet for 5 millioner...

Burde vært nedfelt i vedtektene at 10 % av den årlige omsetningen skal gå til ungdomssatning!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 25 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f