Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 25 3

TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 10 nov 09, 14:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av kjell-H

Virker som Nordli har veldig tillit.Og det synes jeg er braLaughing

Den mannen kan få oss opp igjen.Gi han en sjangs.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2753385.ece

Anders Skjedingstad maler ett glansbilde som ikke er forenelig med virkeligheten. Det er klart media ønsker at Tom Nordlie skal ha jobb. Da har de jo noe å skrive om.

Enig.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 14:21

Tirsdag hevder supporternettstedet FFKsupporter.net at bare to av spillerne faktisk har tillit til Nordlie. Dette avviser imidlertid både Czwartek og Ramberg overfor Nettavisen. 

- Dette må det være noen som har funnet på, for det stemmer ikke, sier Ramberg.

 

Noen som har noe å si på ffksupporter.net sine vegne? Greit at det har kommet opp mye grums som sikkert stemmer, men å skrive artikler basert på løgn er ganske alvorlig. Dette går altfor langt.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 nov 09, 14:26

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Tirsdag hevder supporternettstedet FFKsupporter.net at bare to av spillerne faktisk har tillit til Nordlie. Dette avviser imidlertid både Czwartek og Ramberg overfor Nettavisen. 

- Dette må det være noen som har funnet på, for det stemmer ikke, sier Ramberg.

 

Noen som har noe å si på ffksupporter.net sine vegne? Greit at det har kommet opp mye grums som sikkert stemmer, men å skrive artikler basert på løgn er ganske alvorlig. Dette går altfor langt.

Forventer du at en spiller skal gi denne type informasjon til en riksavis? Dette må selvfølgelig spillergruppa ta med sine talsmenn, som igjen tar det opp med sportsutvalget eller daglig leder. At dette nettstedet har fått informasjonen av en anonym spiller er jo noe helt annet, og mer troverdig.

De som er pro Nordlie burde overvære en FFK trening som han leder.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 10 nov 09, 14:27

Jeg har hørt at 3 spillere hadde tillit til nordlie,men at noen er usiker på om den ene forsto hva man diskurtere pga språkproplemer,forøvrig valgte 3 av spillerne deribland ramberg å ikke ha noen ofentlig mening da de som tilitsvalgte skal fronte flertallets meninger.Så sånn sett har både FFK suporter.net og ramberg sitt på det tørre...


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 14:31

Problemet til kommentatoren er vell heller at man tenker 1 år fram og ikke lenger. Vi kan godt rykke opp igjen med Nordlie, absolutt mulig men spørsmålet er hvor mye det koster. Både i spillegruppa og i klubbens verdier...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 nov 09, 14:32

Opprinnelig postet av kanogvetalt

De som er pro Nordlie burde overvære en FFK trening som han leder.

Haha. Det er en opplevelse i seg selv.

Her finner man lite smil og latter, her finner man masse bannskap og faenskap. Han bruker omtrent hele treningen til å kjøre to lag mot hverandre der det ene laget (reservene) omtrent blir brukt som kjegler for førstelaget. Jeg har aldri opplevd maken til dårlige treninger. Jeg har vel sett 5-6 treninger, og blir helt skremt.

I tillegg er han så usmakelig i kjeften at jeg bare blir flau. Det er verken tøft, kult eller akseptabelt. Det er (som nevnt tidligere) også helt forbanna utrolig å bli kalt inn på teppet etter hele sju uker i jobben etter et verbalt sleivspark mot Thomassen. Thomassen gjorde som sagt én feil, og det var å slå en dårlig pasning.

Hadde jeg hatt en slik sjef hadde jeg sagt opp på dagen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 10 nov 09, 14:34

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Noen som har noe å si på ffksupporter.net sine vegne? Greit at det har kommet opp mye grums som sikkert stemmer, men å skrive artikler basert på løgn er ganske alvorlig. Dette går altfor langt.

Nå har vel dette nettstedet fått samme type kritikk tidligere, hvor det i ettertid har vist seg at det stemte. Skal ikke se helt bort i fra at det stemmer denne gangen også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 14:35

Opprinnelig postet av GodeGeir

Jeg har hørt at 3 spillere hadde tillit til nordlie,men at noen er usiker på om den ene forsto hva man diskurtere pga språkproplemer,forøvrig valgte 3 av spillerne deribland ramberg å ikke ha noen ofentlig mening da de som tilitsvalgte skal fronte flertallets meninger.Så sånn sett har både FFK suporter.net og ramberg sitt på det tørre...

Lager man en artikkel med den viten så bør jo alle opplysningene være med. Om flere var usikre, noen ikke ville ha en offentlig mening og to spillere støtter Nordlie, så kan man ikke skrive at kun to spillere har tillit til Nordlie og la vær å komme med resten av opplysningene...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 10 nov 09, 14:36

Forøvrig må jeg si at jeg har fått redselsfulle historier fra nordlies regime..Jeg ble sjokkert da man hentet ham,jeg var imot det,men valgte å  være positiv HÅPE at mannen hadde forandra seg.Det har han da tydeligvis gjort..Men desverre i feil retning,Han er enda mer humørsyk enda mer diktatorsk,eller enda mer drittsekk på godt norsk!Katta kan slippes ut av sekken nå!Nodli må nok bort sammen med leder trioen!.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 14:42
Endret: 10 nov 09, 14:56
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Forventer du at en spiller skal gi denne type informasjon til en riksavis? Dette må selvfølgelig spillergruppa ta med sine talsmenn, som igjen tar det opp med sportsutvalget eller daglig leder. At dette nettstedet har fått informasjonen av en anonym spiller er jo noe helt annet, og mer troverdig.

Forventer du at en spiller skal gi denne type informasjon til FFKsupporter.net? Hvorfor er spillerne oppriktige og ærlige når de snakker med FFKsupporter.net, mens når de snakker med riksaviser så lyver dem? Dette her er jo bare patetisk...

 

Opprinnelig postet av kanogvetalt

De som er pro Nordlie burde overvære en FFK trening som han leder.

Pro Nordlie ja... Hoho, her har man tabloide polariserte meninger ser jeg. De som ikke mener Nordlie er et fryktelig monster som driver med grusom tortur av de stakkars herjede spillerne, de er altså pro Nordlie. Eller?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 09, 14:55
Endret: 10 nov 09, 15:02
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Tirsdag hevder supporternettstedet FFKsupporter.net at bare to av spillerne faktisk har tillit til Nordlie. Dette avviser imidlertid både Czwartek og Ramberg overfor Nettavisen. 

- Dette må det være noen som har funnet på, for det stemmer ikke, sier Ramberg.

 

Noen som har noe å si på ffksupporter.net sine vegne? Greit at det har kommet opp mye grums som sikkert stemmer, men å skrive artikler basert på løgn er ganske alvorlig. Dette går altfor langt.

Ah, mimre:

  • Gerrbrand ønsker seg hjem til Sverige.
  • Grönhagen vender neppe tilbake.

To eksempler på den samme kritikken som kommer nå kom den gang.

Så får tiden vise om vi nok en gang treffer spikeren på hodet.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 15:01

Opprinnelig postet av Holters

Ah, mimre:

  • Gerrbrand ønsker seg hjem til Sverige.
  • Grönhagen vender neppe tilbake.

Den samme kritikken så vi den gang.

Så får tiden vise om vi nok en gang treffer spikeren på hodet.

Samme kritikken? Vis meg gjerne den kritikken. At dere driver med løgn, og dette faktisk kommer ut i riksdekkende medier? Jovisst stemmer historiene om fyll og slossing, men dere prøver jo på en eller annen absurd måte å blande disse historiene med deres agenda mot Tom Nordlie. Det kommer jo frem fra GodeGeir her (som er helt med dere), at to spillere har tillit til Nordlie er en halvsannhet. Dere har bevisst utelatt viktig informasjon. Dere er ikke ute etter å formidle sannheten, dere skriver etter egen agenda.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 nov 09, 15:03

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Forventer du at en spiller skal gi denne type informasjon til FFKsupporter.net? Hvorfor er spillerne oppriktige og ærlige når de snakker med FFKsupporter.net, mens når de snakker med riksaviser så lyver dem? Dette her er jo bare patetisk...

 

Det er ganske stor forskjell på å uttale seg anonymt til FFKsupporter.net og det å stå frem med navn og bilde på Nettavisen. Du ser det?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 09, 15:04
Endret: 10 nov 09, 15:07
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Samme kritikken? Vis meg gjerne den kritikken. At dere driver med løgn, og dette faktisk kommer ut i riksdekkende medier?

Vi fikk kritikk for å hevde at Grönhagen neppe kom tilbake - han kom ikke tilbake.

Vi fikk kritikk for å hevde at Gerrbrand ønsket å vende hjem til Sverige - han vendte hjem til Sverige.

I begge tilfeller avkreftet offisielle FFK-personer og Gerrbrand det selv i media.

Verden er så mye mer enn det folk tør å fronte offisielt i media.

Vi har aldri presentert løgner, og også denne gang er det ting vi har kilder på.

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jovisst stemmer historiene om fyll og slossing, men dere prøver jo på en eller annen absurd måte å blande disse historiene med deres agenda mot Tom Nordlie.

Hvor i alle dager har vi blandet inn slosskamper og Tom Nordlie? Nå er det faktisk du som blander snørr og barter her - ikke vi. Jeg skrev om noen av hendelsene i forbindelse med Piirojas utsagn.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 nov 09, 15:05

Det finns vel noe som heter ingen kommentar. Gjeldsnes vet alt om det..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 nov 09, 15:05

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Pro Nordlie ja... Hoho, her har man tabloide polariserte meninger ser jeg. De som ikke mener Nordlie er et fryktelig monster som driver med grusom tortur av de stakkars herjede spillerne, de er altså pro Nordlie. Eller?

De som mener Nordlie bør fortsette som FFK trener er etter min mening pro Nordlie i denne diskusjonen. Er den vrien?

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 15:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er ganske stor forskjell på å uttale seg anonymt til FFKsupporter.net og det å stå frem med navn og bilde på Nettavisen. Du ser det?

Det er stor forskjell i troverdighetshensyn på en artikkel basert på anonyme kilder og sitat fra en navngitt person. Du ser den? Å skrive en artikkel som utelater viktig informasjon fra en anonym kilde minner om News of the World-journalistikk.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 nov 09, 15:10

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det er stor forskjell i troverdighetshensyn på en artikkel basert på anonyme kilder og sitat fra en navngitt person. Du ser den? Å skrive en artikkel som utelater viktig informasjon fra en anonym kilde minner om News of the World-journalistikk.

Troverdighet er subjektivt. Dessuten er det trosfrihet i Norge. Jeg velger å tro på det dette nettstedet skriver i denne sammenhengen, basert på følelser, kunnskap og historikk.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 15:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Troverdighet er subjektivt. Dessuten er det trosfrihet i Norge. Jeg velger å tro på det dette nettstedet skriver i denne sammenhengen, basert på følelser, kunnskap og historikk.

Troverdighet er ikke subjektivt i journalistikk, her har man klart definerte grenser for hvordan materialet presenteres på en troverdig måte. Og måten ffksupporter.net driver journalistikk for øyeblikket, er dessverre på linje med Se og Hør. Det er synd å ødelegge en potensielt god sak ved å publisere for tidlig, og publisere uten å få med seg hele sannheten. Jeg er overbevist om at det stemmer at to spillere støtter Nordlie, men da må man få med seg hele sannheten, og ikke bare skrive at kun to spillere har tillit til Nordlie. Istedet for å fremstå som en sannhetsformidler, blir inntrykket av ffksupporter.net useriøst.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 nov 09, 15:31
Endret: 10 nov 09, 15:39
Endret av: KeJ

Jeg tror du innser, når du har fått ting litt på avstand, at du nå skyter på feil skive.

Selvsagt kan ikke gutta bak forumet her gå ut og navngi kilder, det er kanskje det viktigste punktet. Punkt nr 2 er at PAC og Hansi ikke tjener noe på å kaste mer ved på bålet i media, ergo svarer de med diplomatisk røst og skyver kritikken under teppet. Dette er to viktige aspekter du bør tenke gjennom før du kommer med usaklig og bunnløs kritikk her inne. Selv om noen andre mener, tror eller ytrer en mening som ikke er forenelig med din egen, innebærer ikke dette at de tar feil.

Det er nok mange av oss som sitter inne med informasjon som vi nok kunne delt med omgivelsene, men noen ganger er det best å holde kjeft, se hvilken vei vinden blåser og heller åpne kjeften dersom noen tråkker over gitte grenser for normal folkeskikk eller faktisk kommer med usannheter og løgner.

Personlig har jeg full tillit til Holters & Co, de gjør en solid jobb og pr dags dato har jeg aldri tatt de i usannheter og løgn...

 

edit: En liten digresjon. Selv Piroja lærer til slutt. Man bør tenke før man snakker

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 25 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f