Husk meg
Brukernavn
Passord

Piiroja: Fyll og slåssing ødela samholdet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 nov 09, 08:10

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=580539

Kommer nok flere slike historier om FFKs katastrofesesong...

---------------------------

Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 08:14
Endret: 10 nov 09, 08:23
Endret av: Welhaven

Ganske urovekkende sak å lese nå på morningen: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=580539

Nå som Piroja er på vei ut virker det ikke som om han kommer til å spare på noe. Tror dere at man kan forvente flere historier den kommende tiden?

Nok et eksempel på at denne ledelsen har ødelagt laget - virker jo som om de ikke har styrt noe som helst! Kan forstå Piroja på en måte, men litt trist han ikke vil hjelpe laget tilbake igjen, når han hadde "6 fantastiske år" som han sier.

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 nov 09, 08:33

Det er en tid for alt, og nå skal FFK bygge på nytt, Alt det gamle er revet ned g nå trengs det nytt fundament.

Er ikke altid det er noen krise sportslig. Selvfølgelig synd om FFK må selge Borges, wallace og Piroja, men slik er det nå.

Endelig så skal juniorene få vist seg frem sammen med flere av reservene fra åres lag, flere lokale spillere. Men felles for hele den fremtidige satsningen er at i grunnen må det ligge ett godt og strekt lederskap som setter premissene for hvordan dette skal gjøres så alle vet hva som kan forventes av de. Noe som skal være FFKs bane for å ligge i toppen.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 10 nov 09, 08:39

- Hadde Tom Freddy (Aune) og Joacim (Jonsson) fått hovedansvaret på et tidligere tidspunkt, er jeg sikker på at vi hadde havnet midt på tabellen i årets serie, sier Piiroja

Gjør det nå. Ut med Nordlie inn med Aune og Johnsson. Svara hans viser også tydlig at han ikke er fornøyd med Nordlie

- Har ditt valg noe med trener Tom Nordlie å gjøre?
- Det vil jeg ikke kommentere, sier Raio Piiroja.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 nov 09, 08:51

Er det mulig ! Mener noen at vi skal ha Aune med videre, mannen mangler totalt ryggrad i forhold til spillerene.Når hans kontrakt med FFK går ut, bør den ikke fornyes.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 09, 08:56

... og betale ut en heftig fallskjerm til Keiko? Samme hva folk måtte mene om Nordlie tviler jeg på at klubben har råd til å bytte ham ut. Forøvrig er vel et nytt trenerbytte nå det siste vi trenger.

Det viktigste nå er at ingen blir avfeid umiddelbart når de kommer med kritikk. Dersom det er sannhet i kritikken, vel å merke. Det viktige er at hele klubben, fra materialforvalteren på juniorlaget og opp til adm. dir., er villige til å lære av alt som har gått galt i år.

Dersom det per dags dato er gnisninger mellom enkeltspillere og folk i ledelsen, eller mellom spillerne, så er vi pokka nødt til å få ryddet opp i det, jo før jo heller. Lenge før sesongoppkjøringen til 2010 er i gang.

 

Nok om det - over til hva Piiroja faktisk har sagt nå. Det har jo gått rykter om dette helt siden i vinter og når nå både Raio og Pål André mer eller mindre bekrefter det, er det bare å gremmes ytterligere. Jeg blir rett og slett lei meg og sint. De som drev bråk og tull burde ha fått valget der og da, ikke senere - skvær opp nå, og oppfør dere, eller finn dere en annen arbeidsgiver. Når Raio sier at det ikke ble tatt tak i, er det bare nok et bevis på hvor lite profesjonelt ting har vært gjort i FFK i år. Personalpolitikk, mediahåndtering, papirer - alt bærer preg av en organisasjon som ikke hører hjemme på toppnivå. Hvis vi vil ha en klubb på toppnivå, må alle ta lærdom av denne sesongen, og ingen - ingen - må få sette seg på sin høye hest og si at de har gjort alt riktig.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 10 nov 09, 09:05

Opprinnelig postet av tomroar

Er det mulig ! Mener noen at vi skal ha Aune med videre, mannen mangler totalt ryggrad i forhold til spillerene.Når hans kontrakt med FFK går ut, bør den ikke fornyes.

Ja, jeg har faktisk trua på Aune. Jeg mener at han aldri fikk helt sjangsen, han styrte på vegne av AG. Jeg har iallefall mer trua på han enn på Nordlie.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 10 nov 09, 09:08

Og når det gjelder fallskjerm til Nordlie så blir jeg gjerne med å betaler noen kroner på den.

Vi må ha samhold inn i klubben igjen, så slike situasjoner som Piiroja prater om ikke skjer, og om de skjer så ryddes det opp med en gang.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 10 nov 09, 09:14

Slike episoder skulle blitt slått ned på med en gang med bøter til spillere og benken i flere kamper, f... til oppførsel på profesjonelle spillere, bra at dette har bidratt til den flotte sesongen vår gutter!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 09:15

Tror vi må ta det til takke med det vi har. En ting jeg tenker er iallefall at Tom Nordlie er vel en mann som er streng, så noen slike saker ville han vel slått ned på?

Tenker bare høyt... På en annen side vet jeg ikke om den strenge lederstilen bygger opp et godt samhold på disse juniorene som nå forhåpentligvis skal få prøve seg.

Leste i en annen tråd at drømmen ville vært om Kongsvinger rykker opp, og Nordli kanskje ønsker seg tilbake. Derimot er det store muligheter for brente bruer her...

---------------------------

2010: The new era begins.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 nov 09, 09:32

Er det virkelig fyll og slossing som ødela FFK? Det har jeg hardt for å tro. Disse tingene er vel rett og slett symptomene på misnøyen med de virkelige årsakene som har gjort at ting har sklidd ut. Er ikke det en røddig og fair antakelse?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 10 nov 09, 09:36

Det var ledere og trenere med til Portugal og La Manga. Hvis de deltok i fyllekulene og så på slossingen uten å komme med tiltak og ikke gi konsekvenser for deltakerne bør de ikke få fornyet tillit. Hvor var Grønnis, Aune, Jensen osv når dette skjedde?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 10 nov 09, 09:49

På fylla?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 nov 09, 10:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

På fylla?

Hmm pussig for det har jeg hørt .........Cool


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 nov 09, 10:16

Det blir mer og mer innlysende at FFK må ha spillere og ledere som har hjerte i klubben og i byen. Jeg vil mye heller ha Aune som trener enn Nordlie, dersom ny trener blir aktuelt.

---------------------------

Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 11:05
Endret: 10 nov 09, 11:07
Endret av: Welhaven

Ja hele ledelsen må byttes ut. Hvordan kan de være med på slike turer, eller være med et lag gjennom en hel sesong, og la så sinnsykt mye slippe gjennom fingertuppene på dem?

Helt latterlig.

EDIT: Se artikkel: http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1842

"...I går samlet spillerne seg for evaluering. Konklusjonen var hardtslående for klubbens "redningsmann": Tilliten til Tom Nordlie er tilnærmet inteteksisterende. Av samtlige spillere kom det frem at kun to har tillit til Tom Nordlie...."

Dette sier nok! Laget kan ikke bygges opp rundt denne mannen!

---------------------------

2010: The new era begins.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 nov 09, 11:35

Opprinnelig postet av Topscorer

Det var ledere og trenere med til Portugal og La Manga. Hvis de deltok i fyllekulene og så på slossingen uten å komme med tiltak og ikke gi konsekvenser for deltakerne bør de ikke få fornyet tillit. Hvor var Grønnis, Aune, Jensen osv når dette skjedde?

Dette er jo gammel nytt!!! Alle vet jo at treningsleirene til FFK i Spania og Portugal var reneste fylleturer, og at spillere som Wehrmann, Gerrbrand var dritings, slåss, og la grunnlaget for denne dårlige stemningen i troppen. Grønhagene var vel også ute og kjørte ved cornerflagget, og unge spillere fikk huden full av fulle etablerte spillere.

Her ble grunnlaget for nedrykkssesongen lagt. I tillegg fikk Gardar skylden for noe Gerrbrand gjorde, og beskjed om å reise hjem.

"Old News"


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 10 nov 09, 11:46

Nå er plutselig alle enig med meg om at vi burde satset på Aune? Sa det hele tiden. Folk glemmer fort.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 10 nov 09, 11:47

Sånn fylletur var det også før 2007-sesongen.

Fyll og slossing, og enkeltindivider ble satt opp mot hverandre av Grönhagen, og det foregikk en massiv favorisering, og masse interne krangler. Og det her var før 2007-sesongen. Jeg vet jeg er bitter over det, men det var derfor Hermanni Vuorinen aldri fikk spille på våren i 2007. På grunn av interne krangler, drittslenging, og heller lav moral. Og det gjelder hele laget.

 

Skål for faen!!!

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 nov 09, 11:51

Vel jeg har akkurat startet min FFK-kunnskapsoppdatering, så for meg er alt nytt. Prøver å sette hodet inn i situasjonen her.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3