Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er rett med Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 nov 09, 09:12

Vi har en tråd her med hva er galt med Tom Nordlie, men jeg mener det er feil spørsmål å stille. Hva er det dere mener er rett med mannen. Gi meg en god grunn til at dette er rett mann for FFK. Og da ser jeg bortifra at det koster å si han opp.

Og ja, jeg er litt forbanna akkurat nå.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 09 nov 09, 09:24

Tror dette blir en kort tråd... Laughing

Nei, hva er bra med Tom, da? Hmm...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 nov 09, 10:07

Han er flink til å rope høyt.....

Men helt seriøst så ser jeg ingen gode egenskaper i han som trener dessverre. Han er en dyktig motivator men siden han tar for mye plass over tid og folk blir lei han ser jeg ikke det som noe possitivt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 nov 09, 10:12
Endret: 09 nov 09, 10:28
Endret av: Holters

For å være snill, så skal jeg gi ham to punkter:

1) Relativt fotballfaglig sterk.

2) En klar filosofi som han tror på.

Sterke punkter dette, men omtrent alle fotballtreneren er fotballfaglige sterke og vet hvordan de ønsker å spille.

Bare synd at mannen er tvers igjennom ubrukelig på alle andre områder.

PS! De foreslo, hentet og signerte kontrakten til Nordlie som inneholder tidenes FFK-lønn, en udugelig assistent, sportslig eneansvar, ingen sportsdirektør og ingen nedrykksklausul burde ha vært satt i gapestokk!

Det eneste fyren ikke fikk igjennom virker å ha vært at han ikke kunne starte etter sesongen, så da bør det var åpenbart for alle at Nordlie ble hentet for å være redningsmann. Mannen feilet - selv om nedrykket isolert sett ikke er hans skyld alene - og bør ha null fremtid i klubben.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 09 nov 09, 20:14

Han er god i møte med media, gjør en god profil der stort sett. Det var forsåvidt Grönhagen også...

Synes uansett at Nordlie kan fortsette i jobben fram til sommerferien, da har han mulighet til å vise hva han er god på event.

---------------------------

Drømmesituasjon: FFK rykker opp til Tippeligaen igjen...men tviler på at det kommer til å skje med det første.


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 09 nov 09, 20:29

Alt av dritt Tom Nordlie tar i blir til gull. Så blir gullet han har laga av til dritt. La han lage gull av dritten.

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 nov 09, 20:30

Her var det mye dritt? Drita eller? Wink


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 nov 09, 20:47

Han spiller førsteklasses lommetennis

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 nov 09, 21:36

Opprinnelig postet av Holters

For å være snill, så skal jeg gi ham to punkter:

1) Relativt fotballfaglig sterk.

Næææ

Dette mener du egentlig ikke tror jeg. Han er jo rett og slett lam når det gjelder å ta taktiske grep underveis i kampene. Ellers generelt forutsigbar, og lett å demme opp for.

At han har en filosofi han tror på har du nok rett i. Det er bare det at ingen andre har trodd på den siden han var i Kristiansand, og der nede tror de jo på alt mulig sånn av prinsipp.

Jeg er redd Nordlie ikke vil bli nedringt av klubber som ønsker hans tjeneste fremover. Skal vi bli kvitt ham må han nok virkelig føle seg uønsket her.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 nov 09, 21:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Skal vi bli kvitt ham må han nok virkelig føle seg uønsket her.

Vi klarer det hvis vi vil... Laughing


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 09 nov 09, 22:11

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Alt av dritt Tom Nordlie tar i blir til gull. Så blir gullet han har laga av til dritt. La han lage gull av dritten.

 

I utgangspunktet er vel de fleste her einge om at kanari er no dritt, og han fikk vel ikke fram så mye gull der. Ble vel kjeppjaget til slutt.

 

Det eneste jeg kan si jeg oppfatter positivt med Tom er underholdnings verdien. Aldri et rolig øyeblikk rundt den karen, og jeg må si at jeg har moret meg mye med sirkuset han lager før, under og etter kamp.

Jeg skulle bare ønske noe så inderlig at jeg fortsatt kunne more meg over han, dvs at han lagde sirkus I EN ANNEN KLUBB ENN FFK.


Saturnus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 6

Lagt til: 10 nov 09, 22:05

Kan jo prøve å nevne noen seriøse fordeler med Tom:

1) Alltid i media. Uansett hvordan det går sportslig vil klubben få massevis av dekning i media. KIL har for eksempel i 2009 fått flere TV-kamper og oppslag enn noe annet lag i Adeccoligaen. Interessen rundt Nordlie øker sponsorverdien til klubben.

2) Vet hva som skal til for å rykke opp fra Adeccoligaen. Har gjort det flere ganger før.

3) Morsom når han er i godt humør. 

4) Setter krav til omgivelsene. Det er neppe rom for fyll og slossing under Nordlie.

Punkt 3 og 4 har også en negativ bakside, men det hører ikke hjemme i denne tråden. :)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24