Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 54 av 55 54

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 09:45

Har registrert at supporterne fra Pæddekummen nevner Thomassen i et par sammenhenger.

Vil disse smurfene i det hele tatt ha råd til han?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 apr 10, 10:58

Opprinnelig postet av Welhaven

Vil disse smurfene i det hele tatt ha råd til han?

Nei.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 11:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nei.

Nå ble jeg enda mer glad i deg, og jeg er virkelig glad i deg fra før.

*phew*

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 apr 10, 20:28


Odillon kashama scorte 2 mål for ffk2 idag.Jeg synes at Aune bør gi han A-Lag kontrakt og bruke han.Han har en syk fart og vet åssen man scorer mål!Fler som er enig?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 apr 10, 21:05

Opprinnelig postet av kjell-H


Odillon kashama scorte 2 mål for ffk2 idag.Jeg synes at Aune bør gi han A-Lag kontrakt og bruke han.Han har en syk fart og vet åssen man scorer mål!Fler som er enig?

Jeg har ikke sett ham, men er det noe FFK trenger så er det vel et målhungrig olja lyn?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 apr 10, 21:09

Savner farten til Brian West, så ja. Få han opp i A-stallen.

---------------------------

Heia FFK


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 22:17

Opprinnelig postet av kjell-H


Odillon kashama scorte 2 mål for ffk2 idag.Jeg synes at Aune bør gi han A-Lag kontrakt og bruke han.Han har en syk fart og vet åssen man scorer mål!Fler som er enig?

Der snakker vi. Han BØTTER inn mål. KOSTEN: HVA VENTER DU PÅ.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 19 apr 10, 22:45

Odillon har èn ekstrem egenskap, og det er som nevnt farten. Det går dømrade fort.

Men utenom det har han nok fortsatt mye å lære, både om avslutninger på de mulighetene han kommer til og i fotballspillet generellt. Jeg mener han kan bli flinkere til å time og vinkle løpa sine. Samt hvordan han løser andre situasjoner der han ikke kan springe fra noen.

Når det er sagt, så har jeg ikke sett ham mye i år, men i det jeg har sett synes jeg det virker som om han har tatt flere riktige skritt fremover. Nå scorer han jo mål også, så kanskje det løsner med avslutningene han slet en del med i fjor.

Forhåpentligvis vil han fortsette utviklingen, og om han får sjangsen kan han godt sette en støkk i hvilket som helst 1. divisjonsforsvar. Særlig om vi leder, og de må presse høyt kunne det vært artig sett ham på banen. Så lenge det er bakrom, er han en trussel mot hvem som helst.

Men at Odillon skal overta ansvaret til folk som Anderson og Tegstrøm, det har jeg liten tro på denne sesongen. Vi kommer nok sjelden til å møte lag som spiller spesielt høyt med forsvaret sitt i år..

Men, om tar jeg feil og vi får ett nytt lynraskt alternativ på topp, skal jeg applaudere ham inn med verdens største smil!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 23:03
Opprinnelig postet av Jens G Best

Men at Odillon skal overta ansvaret til folk som Anderson og Tegstrøm, det har jeg liten tro på denne sesongen. Vi kommer nok sjelden til å møte lag som spiller spesielt høyt med forsvaret sitt i år..

Men, om tar jeg feil og vi får ett nytt lynraskt alternativ på topp, skal jeg applaudere ham inn med verdens største smil!

Ingen som snakker om å overta, men f.eks å dekke til en av de åpne benkplassene vi har med en spiller som virkelig har potensiale. Adecco er perfekt for å få seg litt spilletid, og det må jo utnyttes!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 19 apr 10, 23:25

Opprinnelig postet av Welhaven
Opprinnelig postet av Jens G Best

Men at Odillon skal overta ansvaret til folk som Anderson og Tegstrøm, det har jeg liten tro på denne sesongen. Vi kommer nok sjelden til å møte lag som spiller spesielt høyt med forsvaret sitt i år..

Men, om tar jeg feil og vi får ett nytt lynraskt alternativ på topp, skal jeg applaudere ham inn med verdens største smil!

Ingen som snakker om å overta, men f.eks å dekke til en av de åpne benkplassene vi har med en spiller som virkelig har potensiale. Adecco er perfekt for å få seg litt spilletid, og det må jo utnyttes!

Mye sant i det, særlig at det er lite poeng i å stille lag uten å fylle opp hele troppen? Jeg tror at han godt kan få prøve seg, men med minst mulig press på at det er han som skal snu ett lag i motgang. De unge spillerne trenger erfaring, og positive opplevelser. Ikke høye skuldre og ett frustrert publikum ;-)

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 apr 10, 13:30

Vi kan leie Occean:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10000207

Han har kraft til å spille møtende spiss, og erfaring til å taklre motgang...

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 20 apr 10, 13:37

Opprinnelig postet av Jens G Best

Vi kan leie Occean:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10000207

Han har kraft til å spille møtende spiss, og erfaring til å taklre motgang...

Men vil tippe han har en relativt høy lønn i LSK. Har FFK økonomi til å betale denne lønninga i det hele tatt? Da ser jeg heller for meg å bruke de eventuelle penga et annet sted


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 20 apr 10, 13:43

Hvor mye har FFK igjen av lønnsbudsjettet? Har de i det hele tatt mulighet til å lønne flere spillere? Trenger en jålebukk i FFK, hva med Tommy Høiland?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 apr 10, 13:46

Da går jeg heller god for Odi kontra Occean. Kommer laget i gang nå så er det ikke en angriper vi trenger med det første.. Er min mening da selvsagt.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 apr 10, 13:54
Endret: 20 apr 10, 13:54
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av shivaaa

Trenger en jålebukk i FFK, hva med Tommy Høiland?

Da kan vi jo bare hente tilbake Barsom.... Wink


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 apr 10, 14:29

Opprinnelig postet av Knuty

Da kan vi jo bare hente tilbake Barsom.... Wink

Yell

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 20 apr 10, 15:18

kjedelig med ryktelink når klubben ikke har noen midler til spillerinvesteringer. Alle tenker på hvem som kan komme helt gratis, altså spille nesten uten lønn. Kjekkere med en link der ingen har lov å svare: hvor skal vi ta midlene fra?...


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 apr 10, 21:08

 

Opprinnelig postet av Jens G Best
Vi kan leie Occean:

Vi kunne godt ha trengt en hodesterk spiss på topp ja, i hvert fall når det ser ut som lagets fremste angrepsvåpen er å pumpe baller fra forsvaret opp på en av de to ikke altfor gode hodespillerne på topp. Synd vi kvittet oss med Gardar Johannsson, han vant i hvert fall en del hodedueller. Ikke bare som oppspill, men også på innlegg fra kanten.

Jeg fatter ikke greia med å slå høyt på to spisser som liker ballen i beina. Aune må da snart tilpasse spillet til spillerne vi har? Ergo slå direkte i beina på dem, eller ut mot kantene for å få innlegg derfra, hvor Borges kan gå på løp og heade.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 21 apr 10, 08:40

Opprinnelig postet av shivaaa

kjedelig med ryktelink når klubben ikke har noen midler til spillerinvesteringer.

Og vinduet åpner i august?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 25 apr 10, 09:29

Noen som vet hvor mye det ble betalt for Borges før han kom? Hvor lenge tror dere han blir i FFK? Har vel egentlig ikke imponert så veldig mye med tanke på å få mye penger for han.



Flat Trådet Nøstet
Side 54 av 55 54

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3