Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 55 44

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 08 mar 10, 12:24

Noen som vet om spanjolen skal spille idag ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 08 mar 10, 14:39

Ja, i følge http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2746/372/

---------------------------

Tppeligaen 2011!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 15:17

Opprinnelig postet av Knuty

Har denne karen vært på prøvespill for andre klubber? Noen som vet noe om erfaringene der i så fall?

Han var på prøvespill for Anderlecht! Gikk ikke veien der, men han fikk kun stilt på fire treninger mener jeg, og fikk løpt litt smått i en kamp, så er jo en vurderingssak selvsagt.

Han har jo nevnt i tidligere intervjuer at han ble anbefalt av Guardiola at han måtte finne seg ny klubb for å "kick-starte" karrieren eller re-launche den på nytt. Ganske artig da at han velger å få trena med FFK.

SKal fungere best selv mener han når han er én av to spisser, altså at han ikke er alene. Sier han er veldig komfortabel med 1-on-1 situasjoner og klarer å skape ting på egenhånd. Er dette sant så kunne han fort blitt veldig interessant, men OM det skulle vært interessant stopper det nok fort på økonomien ser jeg for meg?

---------------------------

2010: The new era begins.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 10, 06:05

I følge FB skal TF skrive under trenerkontrakten så fort FFK kommer hjem fra La Manga.

Han sier videre til FB at han savner en assistenttrener.

PerEgil Ahlsen og Even Juliussen har til nå tatt noe av dette ansvaret, men begge har andre funksjoner i klubbben de må ta vare på.

Det er viktig å avlaste han, slik at han ikke brenner seg helt ut.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 mar 10, 07:47

De får vel bruke ressursene som finnes i klubben. Tjernås kan vel bistå på treningsfeltet og som sparringspartner for Aune? Hvis det er stemmebåndet som er problemet kan han vel bruke fløyte eller megafon Wink


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mar 10, 14:26

Gjennomsnittsalderen i FFK sin A-stall er i skrivende stund på 25,25.

Når Masalin er 100% sikret så ligger vi på 25,18.

Det er vel ikke så ille?

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 10 mar 10, 14:51

Kan Zahora? være noe for FFK?
Ikke skyt meg, men kun som et tips.. Kan jo fort være at vi får denne spilleren billig... NOe må jo bo i denne mannen ettersom RBK viste interesse for han og etterhvert kjøpte han...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 10 mar 10, 16:42

Opprinnelig postet av Modric

Kan Zahora? være noe for FFK?
Ikke skyt meg, men kun som et tips.. Kan jo fort være at vi får denne spilleren billig... NOe må jo bo i denne mannen ettersom RBK viste interesse for han og etterhvert kjøpte han...

Kvalitetsmessig tror jeg Zahora holder i massevis.

Jeg tror det står på lønna som visstnok skal være skyhøy i RBK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 mar 10, 16:46

Han er helt ute av form. Har ikke spilt på veldig lenge, og har heller ikke trent med laget.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mar 10, 19:09

Opprinnelig postet av ffkmufc

Han er helt ute av form. Har ikke spilt på veldig lenge, og har heller ikke trent med laget.

Hvis han er god så er ikke formen den absolutt værste faktoren da, med tanke på at treningene våre nå ikke er på maks pga manglende spillere, pluss at Adecco er jo litt lavere tempomessig i forhold til Tippeligaen. Så føler at den kunne bli overvunnet?

Men ender vel på lønnen ja, den er sikkert skyhøy.

---------------------------

2010: The new era begins.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 mar 10, 02:57

Hvorfor ser ikke ffk mot africa igjen?Fått par unge spille ifra africa hadde ikke skadet og er mange gode der som ikke er dyre å skaffe el lønn!Så lenge klubben tar godt vare på spillerne utenfor banen oxo så tror jeg det kunne ha vært kjempe fint!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mar 10, 06:33

Kan jo hende at det er noen på gang, siden Rafn skrev her inne at de var på jakt etter vertsfamilier.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 08:08

Vi får alle vente å se!  :-)

Uansett enig med Kjell-H - Afrika er inget dumt sted, men man skal jo liksom finne potensiale også. Synes de har en sterk og god arbeidsmoral, og de har fysikk på plass også.

---------------------------

2010: The new era begins.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 mar 10, 08:25

Hei alle sammen...er ny her,men har fulgt dere i over 1 år. Herlig diskusjoner her inneLaughing

Jeg tror at Kosten og gutta vet hva som rører seg i markedet. Husk at mange spillere der ute sliter med å få jobb,så jeg tror det kommer et par-tre signeringer før deadline. Er forøvrig "venn" med Pedro Garcia på FB,og han meldte meg at han var klar for å dra til Frstad ganske fort.(han virker ihvertfall som en oppdratt hyggelig gutt)

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 08:33

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hei alle sammen...er ny her,men har fulgt dere i over 1 år. Herlig diskusjoner her inneLaughing

Jeg tror at Kosten og gutta vet hva som rører seg i markedet. Husk at mange spillere der ute sliter med å få jobb,så jeg tror det kommer et par-tre signeringer før deadline. Er forøvrig "venn" med Pedro Garcia på FB,og han meldte meg at han var klar for å dra til Frstad ganske fort.(han virker ihvertfall som en oppdratt hyggelig gutt)

 

Velkommen til forumet, Kai Roger!

Så du la han til på FB faktisk. Sjekk ut Garcia-tråden, der er det mye saftig nytt da jeg har snakket med han en stund nå. Gjenstår nå egentlig bare å se hva som skjer, men jeg håper uansett vi får inn noen forsterkninger snart.

---------------------------

2010: The new era begins.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 mar 10, 08:36

Det finnes mange juveler der ute, en må bare lete litt. Jeg er sikker på at Jocke er kapabel til å finne de, men det virker som han har mer en nok annet å stri med. Når vi allerede har to spansktalende i troppen, Borges og Wallace, så håper jeg vi fortsetter å se mot spansktalende land.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 08:45

Opprinnelig postet av thorsen

Det finnes mange juveler der ute, en må bare lete litt. Jeg er sikker på at Jocke er kapabel til å finne de, men det virker som han har mer en nok annet å stri med. Når vi allerede har to spansktalende i troppen, Borges og Wallace, så håper jeg vi fortsetter å se mot spansktalende land.

Snakker Wallace spansk altså?

Har man iallefall to som snakker samme språk så tror jeg situasjonen blir veldig mye lettere for begge parter. Lettere å skape samhold og bli kjent også.

Uansett, spansk eller afrikansk eller kinesisk eller om han så er fra Canada, har han potensiale og talent så er det en vakker ting.

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 11 mar 10, 08:47

Wallace er jo brasilianer, så da snakker han vel portugisisk?

Spansk og portugisisk er vel kanskje ikke så langt unna hverandre? Jeg vet ikke, for jeg prater ikke spansk.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 mar 10, 08:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Wallace er jo brasilianer, så da snakker han vel portugisisk?

Spansk og portugisisk er vel kanskje ikke så langt unna hverandre? Jeg vet ikke, for jeg prater ikke spansk.

Wallace snakker portugisisk ja, derfor jeg stusset litt.

Spansk og Portugisisk er ganske greie når det gjelder skriftlig, litt som svensk og norsk.

Når det gjelder muntlig, så er det merkbar forskjell. Spansk uttales gjerne som det skrives, men Portugisisk på en annen måte. Derimot så er det søskenspråk, så ikke helt sinnsykt heller, men poenget er at man ikke forstår hverandre flytende med det første.

Dessuten tror jeg det er lettere for en Portugisisk å forstå spansk, enn andre veien.

---------------------------

2010: The new era begins.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 mar 10, 09:11

Trodde disse var rimelig like og greie for hverandre og forstå jeg. Borges snakker iallefall spansk og Wallace portugisik og de kommuniserer iallefall veldig bra. Se f.eks. på f-b videoen fra hotellet på la manga.

Spansk/portugisisk mente jeg iallefall. Slik at vi ikke henter en knallgod spiller som bare snakker swahili og gebrokkent fransk, men en som kan kommunisere med andre og trives fra dag en.



Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 55 44

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3