Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 55 35

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 15:29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Pdd har vi 16 spillere til disposisjon. Har vi ikke billigere alternativer klare så kan vi ikke miste fler. Vi må vel flytte opp et par juniorer til snart? 16 spillere er ikke en gang "i minste laget", vi vil vel slite med å stille lag hvis vi får noen skader og suspensjoner?

Finnes en grense for mange junior spillere di kan kaste inn i krigen oxo.Bra at de lar noen fler junior spillere få sjangse på a laget men man trenger eldre erfarne spillere oxo

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 00:53

Sabah Mukaber tatt opp til a laget nå som trulsen forsvinner.

Har noen her sett han?Er han god?Åssen spiss er han?Han er 18 år så det er spennende spiller håper jeg.tenkte jeg skulle dra på ffk junior sin neste kamp og se litt

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 01:29

Opprinnelig postet av kjell-H

Sabah Mukaber tatt opp til a laget nå som trulsen forsvinner.

Har noen her sett han?Er han god?Åssen spiss er han?Han er 18 år så det er spennende spiller håper jeg.tenkte jeg skulle dra på ffk junior sin neste kamp og se litt

Jeg skrev feil.Han er tatt opp for å trene med A-laget.Ingen som vet noe?Jeg gleder meg til endelig at vi kan bygge nytt lag og se framover.Jeg har vært veldig negativ idet siste men har mye med at det har vært så mye negativt ang klubben men nå som jeg har sitti og tenkt litt og roet meg ned så ser jeg veldig lyst på framtiden for ffk.Jeg har vært veldig negativ til Aune men alle fortjener en sjangse så da får vi gi Aune en sjangse til å bli hoved trener ifra start og forme sitt eget lag.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jan 10, 11:03

Jeg ønsker at FFK nå overtaler Bjørnar Johannessen til å utsette nedtrappingen et år for å avslutte sin karriere på toppnivå med å spille klubben sin opp i tippeligaen igjen. Hadde jo satt Kråkerøy i en knipe da han skal fungere som spillende trener for dem, men det kan sikkert løses på et vis.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 12:28

Det jeg tenker litt på er at de a lag spillerne som er kommer vell til å få spille uansett om de har en dårlig periode på banen?For vi kan ikke forventa at junior spillerne skal gjøre det bra med engang.De må få litt og litt matcing på a laget.Det jeg mener er at vi trenger par nye fjes på a laget som kan fighte om plassene så de som er virkelig må jobbe for plassene sine på a laget.Så det ikke blir sånn at ja greit jeg spiller ikke så bra nå men hvem skal ta plassen min uansett?Hehe.Hvis dere forstår hva jeg mener?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 30 jan 10, 16:04

Hva har skjedd med Lars Tjernås? Noen som vet?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 jan 10, 18:00
Endret: 08 feb 10, 19:21
Endret av: Ziggy Stardust

Kan dette være en forsterkning på topp, som kanskje ikke koster for mye ? Spiller for Landskrona Bois i Superettan.

..

http://svenskfotboll.se/superettan/person/?playerid=3417

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jan 10, 18:16

Jeg er sugen på å få Everton tilbake............. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 18:48

Fredrikstad FK - Målkavalkade 2008

http://www.youtube.com/watch?v=IGLuhQnOtbM&feature=related

Gode minnerSmileOg FFK kommer tilbake.Det er jeg veldig sikker på

En for alle og alle for en!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 30 jan 10, 21:19

[quote=TheDude]

Jeg ønsker at FFK nå overtaler Bjørnar Johannessen til å utsette nedtrappingen et år for å avslutte sin karriere på toppnivå med å spille klubben sin opp i tippeligaen igjen. Hadde jo satt Kråkerøy i en knipe da han skal fungere som spillende trener for dem, men det kan sikkert løses på et vis.

Nå er det vel ikke lenger før noen begynner å mase om M. Ringberg også. Håpløst.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 jan 10, 22:02

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg er sugen på å få Everton tilbake............. 

jaaaaaaah, da er vi to..........

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 22:23

Her er det noen bilder ifra everton.Tror vell alle håper han kommer tilbake.Men bare hvis pris og lønn er fornuftig!

http://www.youtube.com/watch?v=JA1uW7sT_N4

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jan 10, 23:24

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg ønsker at FFK nå overtaler Bjørnar Johannessen til å utsette nedtrappingen et år for å avslutte sin karriere på toppnivå med å spille klubben sin opp i tippeligaen igjen. Hadde jo satt Kråkerøy i en knipe da han skal fungere som spillende trener for dem, men det kan sikkert løses på et vis.

Enig! Han hadde vært en strålende forsterkning! Drakt nummer 10 er også ledig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jan 10, 23:26

Opprinnelig postet av Balto

Hva har skjedd med Lars Tjernås? Noen som vet?

Han er på vei ut av systemet ettersom jeg har hørt.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jan 10, 23:37

[quote=Lillebror]

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg ønsker at FFK nå overtaler Bjørnar Johannessen til å utsette nedtrappingen et år for å avslutte sin karriere på toppnivå med å spille klubben sin opp i tippeligaen igjen. Hadde jo satt Kråkerøy i en knipe da han skal fungere som spillende trener for dem, men det kan sikkert løses på et vis.

Nå er det vel ikke lenger før noen begynner å mase om M. Ringberg også. Håpløst.

Hvorfor er det håpløst? Vi har pt 14 utespillere og 2 keepere i stallen, 2 skader på en gang og vi kan ikke stille fulltallig benk en gang. Da vil jeg vel tro at en spiller som har vært blant de beste i adeccon de siste sesongene skulle kunne gjøre en brukbar jobb. I tilegg er han lokal og populær blant tilskuerne, og antagligvis et rimelig alternativ. Og siden du nevner Ringberg, så lenge Tegstrøm er vår eneste redyrkede spiss; hadde sagt ja takk til Ringberg også.

Eneste som er håpløst her er at du ikke klarer å sitere ett innlegg når du skal kommentere det...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jan 10, 23:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg ønsker at FFK nå overtaler Bjørnar Johannessen til å utsette nedtrappingen et år for å avslutte sin karriere på toppnivå med å spille klubben sin opp i tippeligaen igjen. Hadde jo satt Kråkerøy i en knipe da han skal fungere som spillende trener for dem, men det kan sikkert løses på et vis.

Enig! Han hadde vært en strålende forsterkning! Drakt nummer 10 er også ledig.

Er tiern ledig så spillern gratis.... Wink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jan 10, 23:55

Bjørnar tilbake? Ja takk :D Men spørs om han vil tilbake hit igjen da.. :)

Vil heller ha en annen spiss enn Ringberg..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 10, 00:00

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Bjørnar tilbake? Ja takk :D Men spørs om han vil tilbake hit igjen da.. :)

Vil heller ha en annen spiss enn Ringberg..

at det går an og si sånt... bli ferdig med gammelt dau kjøtt... nei takk spar meg

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 jan 10, 00:07

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Bjørnar tilbake? Ja takk :D Men spørs om han vil tilbake hit igjen da.. :)

Vil heller ha en annen spiss enn Ringberg..

at det går an og si sånt... bli ferdig med gammelt dau kjøtt... nei takk spar meg

Bjørnar har vært Adeccoligaens beste spiller de siste sesongene, klart han kunne hjulpet oss.. Men Ringberg bør vi være ferdig med nå.. Fins andre spisser her i landet også..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 jan 10, 00:08

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Bjørnar tilbake? Ja takk :D Men spørs om han vil tilbake hit igjen da.. :)

Vil heller ha en annen spiss enn Ringberg..

Å hente Bjørnar vil ikke løse noe langsiktig, men FFK er i en økonomisk krise og har manko på spillere. Hvis han hadde takket ja til en billig kontrakt så sier jeg helt klart ja takk. Han er mer en god nok til å sitte på benken og ikke minst tilføre de unge på laget noe. Han kan være en god løsning til vi kommer litt ovenpå igjen. Det kan fort bli dyrt å kjøpe spillere som holder adecco nivå for så bytte de ut med TL folk neste år. Så derfor å ha noen som bjørnar som billig stallfyll til vi kommer ovenpå sier ikke jeg nei takk til.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 55 35

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3