Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 55 23

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 des 09, 17:56

Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.

At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 des 09, 18:07

Opprinnelig postet av Shadar

Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.

At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.

Interessant spiller, men han har tilbud fra Sandefjord. Ingen grunn for ham til å gå til Adeccoligaen og oss med TN som trener...? Nei, det tror jeg ikke på.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 des 09, 14:57

Hvem vil dere ha inn som ny trener hvis Nordli får sparken?

Jeg selv kunne tenkt meg Eggen hvis vi skal ha norsk trener.En ifra utlandet vet jeg ikke

Noen ideer?

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 des 09, 16:07

Har ikke helt troa på eggen jeg men...

 

Nå ser det kanskje ut til at Gashi forsvinner, det liker ikke jeg. Det er en spiller som vil briljere i adecco :(

 

 

---------------------------

Heia FFK


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 des 09, 18:32

Noen som gidder å kjøre en oppsummering på denne tråden egentlig, av mer eller mindre håndfaste ting.
Hvis TN nå forsvinner, blir de som vi trenger? Da tenker jeg, Borges, Wallace, Thomassen?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 des 09, 18:36

Får hvertfall håpe Thomassen blir!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 des 09, 23:46

Greit at Gashi går....men det må innebære at Thomassen blir, Ramberg tar en sesong til etc, samt at man satser på de yngre spillerne som Sylte, Elvestad, Rafn osv.

Noen som kjenner til Amir Mahemihan fra Lisleby og Dino Mullac fra Trosvik ?? Har gjort det bra i romjulcup`n.......


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 des 09, 00:03

Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre? Tongue out


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 des 09, 01:14

Opprinnelig postet av solano2

Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre? Tongue out

med tanke på tittelen på tråden: Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010 ?????? Er dette lokale talenter som FFK bør se nærmere på ??? Jeg bare spør !!

Så vist jeg husker fikk de vel sett litt på Makhtar THIOUNE på disse tider ifjor, men fant ut at den mannen var ikke god nok for FFKCool


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 31 des 09, 01:17

Det hjelper ikke å skifte ut trener, direktør eller styre så lenge klanen rundt Ulf Berg vaker i kulissene og skal ha et avgjørende ord med i laget før avgjørelser tas. Denne ukulturen henger igjen fra Morgans dager, som rådførte seg med UB før  de viktige avgjørelsene ble tatt. En av UB's støttespillere/løpegutt er nettassistenten i FB, Joakim Simensen, som innehar rekorden i å spa dritt om klubben og hvor er hans kilder: ? Jo gamle venner i Plankehaugen og ilojale medarbeidere og spillere i klubben.


pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 31 des 09, 14:03

Spa dritt om FFK? 

Man trenger ikke akkurat gravemaskinsertifikat for å finne "dritt" om en klubb som kaster det etter avisene med katapult. 

Til saken: Håper virkelig vi klarer å beholde Thomassen. Med han, Borges og Ramberg ser det ganske lyst ut - særlig hvis vi spar opp penger til Everton. Han og Tegan der fremme burde bli et radarpar i 1.divisjon! 


jorgen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 31 des 09, 16:08

ganske sikre kilder på at eggen er klar . Nordlie har fått sparkenLaughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 des 09, 16:31

Opprinnelig postet av jorgen

ganske sikre kilder på at eggen er klar . Nordlie har fått sparkenLaughing

Jeg håper du har rett, eller dine kilder rettere sagt. 

Eggen er langtfra mitt førstevalg som ny trener, men han er milevis bedre enn Tom Nordlie. 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 des 09, 16:34

Håper også du har rett!

Jeg er vel kanskje Eggens største fan, så det hadde vært glimrende!

Ser fram til at vi skal få en åpen og folkelig klubb igjen, og der er ingen bedre enn KTE..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 09, 17:52

Opprinnelig postet av jorgen

ganske sikre kilder på at eggen er klar . Nordlie har fått sparkenLaughing

I såfall håper jeg det er en midlertidig kontrakt, slik at det nye klubbstyret kan få nedfelt sin FFK-"grunnlov" først, slik at den nye treneren vet hva han har å forholde seg til. Og ikke at klubben følger den stilen til enhver ny trener måtte ha. Klubben bør ha føringen på spillestil og finne en trener som identifiserer seg med denne.


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 01 jan 10, 01:04

Opprinnelig postet av jorgen

ganske sikre kilder på at eggen er klar . Nordlie har fått sparkenLaughing

Klubbstyret kommer IKKE til å sparke Nordlie. Det blir overlatt til det nye styret.

Alle piler peker i retning av at du vil få rett, men du er nok noen dager forut for din tid.

Nordlie har IKKE fått sparken.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 jan 10, 03:13

uansett hvem som kommer inn eller går ut er jeg optimist med tanke på sesongen 2010..........

Støtt laget, gi f..... i hvem som er trener, styrerformann, daglig leder etc.....

ps

Godt nyttår !!!!!!!!!!!!!!!!!!


jorgen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 01 jan 10, 03:24

De er i sluttfohandlinger med nordli om sin avgang. Alt skal nesten være klart, men det vil ikke offentliggjøres enda.Wink

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 jan 10, 03:43
Endret: 01 jan 10, 03:44
Endret av: kjell-H

Nå har FFK kun 16spillere i troppen og vi har ikke noe penger å hente spillere.

Av de 16 så er elvestad langtidskadet så da har vi vell ikke nok folk til benken engang?hehe

http://www.f-b.no/article/20091231/FFK/912319996/1252

---------------------------

You'll Never Walk Alone


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 01 jan 10, 10:15

Opprinnelig postet av jorgen

De er i sluttfohandlinger med nordli om sin avgang. Alt skal nesten være klart, men det vil ikke offentliggjøres enda.Wink

 

Dersom noen er i forhandlinger med Nordlie om hans avgang, så skjer det uten godkjenning fra styret. Da er det oppsigelsesgrunn...

 



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 55 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24