Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 55 18

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 des 09, 15:10

Sto det ikke at han var gift i Brasil og at kona hans endelig har kommet til Fredrikstad? Hvis de klarer å signere han permanent vil jeg bli veldig fornøyd.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 15:14

Opprinnelig postet av rødforalltid

Hmm, hvordan kan noen trives i FFK? Trodde alle spillerne hatet treneren og ønsket seg bort. Er det ikke det som ble sendt i brevs form til styrene i FFK da?

Jaja, kanskje det er Bosman spillerne som ikke trives? Er det de som ønsker å lire av seg masse dritt pga at de ikke får million-lønning i 2010?

Gutten kan for alt vi vet ha andre grunner enn akkurat hovedtreneren til å like seg i Fredrikstad by og Fredrikstad Fotballklubb. Det viktigste er at han vil fortsette oppholdet sitt her. Han er ikke gamle karen, men han er for gammel til å være et "talent" for de beste lagene i Europa så er vi heldige kan han bli her i en årrekke. Får håpe dette går i orden!


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 05 des 09, 17:17

Opprinnelig postet av rødforalltid

Hmm, hvordan kan noen trives i FFK? Trodde alle spillerne hatet treneren og ønsket seg bort. Er det ikke det som ble sendt i brevs form til styrene i FFK da?

Jaja, kanskje det er Bosman spillerne som ikke trives? Er det de som ønsker å lire av seg masse dritt pga at de ikke får million-lønning i 2010?

Samme faen hva Nordlie sier så skjønner jo ikke Everton noen ting alikevell...

Men dette er fantatiske nyheter! Hvis vi i tillegg kan få han billigere enn fem millioner kan man ikke nøle. Everton er en juvel hvis han blir brukt riktig. Har sjeldent sett en spiller med mer kontroll over ballen i sine egne bein. Moro!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 18:06

Opprinnelig postet av Flisa

Everton er en juvel hvis han blir brukt riktig.

Da må Tommemann skifte litt på den bastante 4-3-3 formasjonen. Everton trenger en spydspiss ved siden av seg. Trulsen og Sly burde få prøve seg med Everton i 4-4-2 system.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 05 des 09, 18:15
Endret: 05 des 09, 18:22
Endret av: Flisa

Kunne ikke vært mer enig!

Eventuelt følgende 4-3-3

Everton - Borges / Tegstrøm- Askar

eller 4-3-1-2

Everton
Borges / Tegstrøm / Anderson - Askar

Eller det beste som du nevner 4-4-2

Askar - Gashi - Borges - Thommassen

Trulsen / Anderson - Everton

Hadde jeg kunne velgt hadde jeg satt 3 - 5 - 2

Staw

Shabani - Opphaug - Martinsen

Gashi - Joachim
Askar - Borges - Wallace

Everton - Trulsen / Tegstrøm / Anderson

Funker fantastisk i min 5de sesong på FIFA!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 18:23

Drit i Andersson. Det er bedre om Trulsen og Sly får prøve seg på topp. Andersson får være en backup til venstresia eller bekle kantrollen om Wallace blir solgt.

 


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 05 des 09, 18:24
Endret: 05 des 09, 18:24
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Lunddesign

Drit i Andersson. Det er bedre om Trulsen og Sly får prøve seg på topp. Andersson får være en backup til venstresia eller bekle kantrollen om Wallace blir solgt.

 

Anderson må aldri aldri få en rolle som krever defansivt løp....

Jeg er enig, men mannen skorer jo mål motsetningen til resten på laget. Jeg er derimot for at Trulsen, og Slydal skal ha førstepri på disse plassene!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 18:31

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Lunddesign

Drit i Andersson. Det er bedre om Trulsen og Sly får prøve seg på topp. Andersson får være en backup til venstresia eller bekle kantrollen om Wallace blir solgt.

 

Anderson må aldri aldri få en rolle som krever defansivt løp....

Jeg er enig, men mannen skorer jo mål motsetningen til resten på laget. Jeg er derimot for at Trulsen, og Slydal skal ha førstepri på disse plassene!

Det eneste som har overrasket meg positivt med Andersson er at han faktisk har jobbet greit hjemover til å spille så høyt i banen. Likevel så er det selvfølgelig ikke ønskelig, men når vi har latt Kvisvik "jobbe" defensivt de siste årene tror jeg neppe Andersson klarer å gjøre noen større skade. Det hadde jo vært optimalt om vi hadde en annen spiller å putte der, men det ville blitt problemmatisk om Wallace forsvant. Eller da hadde vel sjefen sørget for å anskaffe Midtun Lie...

Om jeg får se Slydal debutere for FFK til sesongen så skal jeg juble mer enn da vi alle skjønte hvilket talent Tarik var. Våte drømmer.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 05 des 09, 18:36

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det eneste som har overrasket meg positivt med Andersson er at han faktisk har jobbet greit hjemover til å spille så høyt i banen.

Er jo fryktelig enig med deg i det meste også kommer du med en slik setning...

Anderson jobbe defansivt!? Surprised

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 18:42

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det eneste som har overrasket meg positivt med Andersson er at han faktisk har jobbet greit hjemover til å spille så høyt i banen.

Er jo fryktelig enig med deg i det meste også kommer du med en slik setning...

Anderson jobbe defansivt!? Surprised

Hehe, jeg forventer ikke at noen skal forstå den uttalelsen, men det er mitt inntrykk av Andersson etter at han kom til FFK. Jeg er klar over at han ikke jobber så mye som han burde, men det var på det eneste punktet han overrasket meg positivt også. Misforstå meg rett, han er ikke kjent for å jobbe defensivt, men jeg trodde han skulle være enda mer arbeidssom enn hva han var.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 05 des 09, 19:39

Vil faktisk påstå at Kvisvik i form jobber mye bedre hjemmover enn hva Anderson gjør, selv om Anderson burde ha mye større løpskapasitet enn hva man kan forvente av Raymond.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 des 09, 19:46

Opprinnelig postet av Gonzales

Vil faktisk påstå at Kvisvik i form jobber mye bedre hjemmover enn hva Anderson gjør, selv om Anderson burde ha mye større løpskapasitet enn hva man kan forvente av Raymond.

Fair enough. Alle skal få ha sine egne meninger og det viser jo bare hvor fantastisk fotball er. Likevel, man skal kunne forvente det samme av samtlige Tippeligaspillere. Da tenker jeg på etablerte spillere og ikke unggutter eller helt nye spillere. Men er liten tvil om at Kvisvik tok i igjen en god del meter med et smart fotballhode. Litt sånn som Giggsy holder på om dagen.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 05 des 09, 20:55

Opprinnelig postet av Erikk

Sto det ikke at han var gift i Brasil og at kona hans endelig har kommet til Fredrikstad? Hvis de klarer å signere han permanent vil jeg bli veldig fornøyd.

 

Har sett dama hans.. ho har stor portrett tatoo av everton på ryggen.. hengivent !!Laughing

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 05 des 09, 22:09

Everton som nå er hjemme i Brasil på ferie er gift ja.
Han ser frem mot å få permanent overgang, slik at kona også kan flytte hit, og ikke bare komme for 3 mnd av gangen.
Mener å huske at de også har barn.
Kona er veldig glad i Fredrikstad fordi det er en rolig og trygg by.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 des 09, 23:14

Opprinnelig postet av Gonzales

Vil faktisk påstå at Kvisvik i form jobber mye bedre hjemmover enn hva Anderson gjør, selv om Anderson burde ha mye større løpskapasitet enn hva man kan forvente av Raymond.

Med tanke på høstens prestasjoner synes jeg det er feil å si. Ble overrasket over Anderssons løpsvillighet og innsats i duellspill, men også skuffet over det tekniske han viste.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 des 09, 23:42

Helt enig med Supreme. Han var overaskende sterk og god i dueller. Men hadde trudd han var raskere og mer teknisk..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 des 09, 23:59

Jeg vil tro vi kommer til å styre mange kamper neste år mot lag som er forsvars-orienterte. I slike kamper vil vi ofte slite med å score og bli mer og mer frusterte utover kampen. Andersson er en type som kan score det nødvendige målet slik han gjorde i flere kamper etter han kom til oss.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 des 09, 09:58

Var ikke han Strømsgodset`s toppscorer i adecco for et par sesonger siden også da?

Må beholde han!

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 des 09, 10:01

Han var det ja. Trur han scora nesten 30 mål jeg..


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 des 09, 10:02

Ja, ikke sant. Da er det vel ikke så mye å diskutere. Han bli...

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 55 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3