Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 55 11

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 09, 19:29

Bare å kvitte seg med Tegan. Nok av spillere å få tak i som kan gjøre en like bra jobb. Og til en vesentlig billigere penge.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 19 nov 09, 20:08
Endret: 19 nov 09, 20:16
Endret av: Flisa

tra

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 nov 09, 20:45

Opprinnelig postet av Ymer

Vi har flere gode juniorer. Flytt opp 3 - 4 av dem til a-stallen allerede fra 1.januar. Å hente noen som er dårligere enn de beste juniorene er jo bare tull. Skal vi satse på å få fram egne talenter så er det ingen tid som passer bedre enn nå. Becken, Slydal, Rafn, Krathe er f.eks noen av de som burde få sjansen. I tillegg har vi Lalawele. Syns heller ikke vi skal hente noen defensiv midtbanespiller. Vi har Martin Elvestad når han blir skadefri....

Nå ser det jo ut som to av de beste? på juniorlaget følger etter Kvisvik til Halden! Både Krathe og Slydal er uten kontrakt!

http://www.demokraten.no/ffk/article4711985.ece


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 nov 09, 21:43

Har desverre kun fulgt med juniorlaget i aviser etc...... Krathe og Slydal har gjennom referat ol fått stort sett meget bra omtale...vi må da for fanden satse på juniorgutta.

Signer dem !!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 nov 09, 22:29
Endret: 19 nov 09, 22:32
Endret av: Plankekæll

Noe annet vi må tenke på er om Tegan passer som ensom spiss. Han har spilt klart best i 4-4-2 i Sandefjord sammen med Adriano Munoz og i 4-4-2 i Hønefoss sammen med Lars Lafton.

FFK spiller 4-3-3 eller 4-2-3-1, og jeg tviler på om det vil passe han. Muligens i 4-2-3-1, men som sagt tviler jeg. Han har dårlig arbeidskapasitet, og jeg mener vi trenger en spiss som jobber og sliter kampen igjennom.

Edit:

FFK kan bare legge ned ungdomsarbeidet. Klubben skjønner tydeligvis ikke at dette må prioriteres. Dette er skuffende, svakt og irriterende.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 nov 09, 23:13

Hvem spiss mener dere kan passe inn i stilen våres?Og som er mulig for oss å hente.

Jeg selv holder en liten fav på hoås.vi skulle aldrig ha kvittet oss med han.Minus med hoås er desverre farten hans

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 nov 09, 23:25

Jeg har alltid hatt litt sansen for Thomas Sørum på FK Haugesund. En målfarlig og arbeidssom spiss. Men nå har jo de rykket opp (enn så lenge), så da er det uaktuelt.

Men heldigvis er det ikke jeg som skal finne den rette spissen til FFK. Det blir ikke enkelt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 nov 09, 23:29

Jeg tipper at Nordli har listen med spillere han vil ha inn klar.Tror det kan komme overaskelser.Pleier det når det er stille ang nye spillere.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 00:07

Opprinnelig postet av Gardarson

Nå ser det jo ut som to av de beste? på juniorlaget følger etter Kvisvik til Halden! Både Krathe og Slydal er uten kontrakt!

http://www.demokraten.no/ffk/article4711985.ece

Hvis det blir resultatet av talentutviklingen FFK driver så er det for j....g. Kan vi ikke finne plass til de beste så er det jo håpløst...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 00:09

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tipper at Nordli har listen med spillere han vil ha inn klar.Tror det kan komme overaskelser.Pleier det når det er stille ang nye spillere.hehe

Mulig... Så får vi se om noen gidder kjøpe dem til ham. Spillere som har null verdi med hensyn til videresalg = rent tap for både investorer og klubb.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 nov 09, 00:18

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Gardarson

Nå ser det jo ut som to av de beste? på juniorlaget følger etter Kvisvik til Halden! Både Krathe og Slydal er uten kontrakt!

http://www.demokraten.no/ffk/article4711985.ece

Hvis det blir resultatet av talentutviklingen FFK driver så er det for j....g. Kan vi ikke finne plass til de beste så er det jo håpløst...

Helt enig. Dette er ikke holdbart.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 20 nov 09, 08:30

Ta det opp med han som har det hele og fulle sportslige ansvaret

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 nov 09, 11:21

hmmm..

 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=592432

Med tanke på lønn og adecco vil vel kanskje ikke FFK være rette klubben for han? Alder, ujevn og "primadonnadrittsekk" gjør at FFK ikke velger han?

Iljeh og Nordlie kjenner hverandre godt, han spilte vel også meget bra under Nordlies tid i Viking. Er på vei nedover i karrieren, men likevel et scoop i adecco...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 nov 09, 14:08

Opprinnelig postet av wergis

hmmm..

 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=592432

Med tanke på lønn og adecco vil vel kanskje ikke FFK være rette klubben for han? Alder, ujevn og "primadonnadrittsekk" gjør at FFK ikke velger han?

Iljeh og Nordlie kjenner hverandre godt, han spilte vel også meget bra under Nordlies tid i Viking. Er på vei nedover i karrieren, men likevel et scoop i adecco...

Han er så langt nede på ønskelista mi som det er mulig å komme!! Mannen er gammel og på hell, sikkert dyr i drift også, absolutt ikke noe for "nye Fredrikstad"!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 nov 09, 14:30

Å hente inn Ijeh nå blir etter min mening "mer av det samme" i enda sterkere grad enn før. Hvis man skal bygge nytt og langsiktig så er ikke en aldrende bounty-hunter, uten noen som helst tilknytning til byen, det rette valget.


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 20 nov 09, 16:24

Talent utvikling i ffk er bare ord,Elvestad og Trulsen har jo ikke fått vist noe dette året,blir ikke utvikling av det.

Kun dårlig selvtillit.

Tilbake med dardan,Hoti og Fabian.Gutter som har tilknyttning til klubben.

Må begynne tenke i nye baner nå,ikke kjøpe seg til lykke(ulykke)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 nov 09, 17:25

Ljeh må vel nesten være det dårligste alternativet vi kan komme opp med. Dyr gammel primadonna som ikke har prestert på en stund. Tror dere på ryktene om at han er mye eldre enn sin offisielle alder?


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 20 nov 09, 17:38

Opprinnelig postet av Erikk

Ljeh må vel nesten være det dårligste alternativet vi kan komme opp med. Dyr gammel primadonna som ikke har prestert på en stund. Tror dere på ryktene om at han er mye eldre enn sin offisielle alder?

Jeg har en følelse av at de er sanne, ja. Er jo bare å se på ham. Ser utrolig sleten og dratt ut.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 nov 09, 17:49
Endret: 20 nov 09, 17:49
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av superduper

Fabian.

Hvordan har han gjort det i Mjøndalen egentlig? Spiller han sentral midtbane eller høyre kant?

Jeg har ikke sett en eneste Mjøndalenkamp (trolig i hele mitt liv...) Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 nov 09, 17:53
Endret: 20 nov 09, 17:54
Endret av: Plankekæll

Fabian gjør det bra i Mjøndalen. Han har vel 5-6 mål tror jeg. Orker ikke å sjekke. Jeg tror han stort sett spiller høyre kant, hvertfall i de to-tre kampene jeg har sett Mjøndalen på tv.

Men han er fortsatt ei lita flis kroppslig. Han burde vel helst veid 5-6 kilo mer, men mulig han da hadde blitt tregere. Han har vel bevist at han duger i Adecco, men om det er en mann for FFK er jeg usikker på. Men jeg tror han kunne vært et fint tilskudd til troppen. Lokal, billig, ivrig, rask og ung.

Kjør på!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 55 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3