Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 55 53

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 10, 20:56

Hva med han ifra island da?Bare å glemme?Da er det jo en spiller til vekk der.

Gleder meg til mandag.Blir morroSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 10, 23:49

Rocky Lekaj  har signert for Lyn!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 01 apr 10, 11:05

Hvem er han spilleren de har signert ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 apr 10, 12:45

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvem er han spilleren de har signert ?

 

Han er god, og nesten like pen som deg på håret, Ziggy! Gjør noe med manken"!!!! :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 01 apr 10, 13:20

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvem er han spilleren de har signert ?

 

Han er god, og nesten like pen som deg på håret, Ziggy! Gjør noe med manken"!!!! :-)

Jeg klipper meg den dagen du blir morsom....;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 09:16

Dette overgangsvinduet er stengt, men vi kan se fremover til neste overgangsvindu som åpner 1. august.

Det første jeg tenker er frykten om at noen av våre spillere blir solgt. Derimot så leser jeg f.eks det Piroja uttrykker, og det er jo at klubben har samhold som aldri før. Hvis man tar dette i betraktning, i tillegg til at vi ligger på toppen når overgangsvinduet åpner, tror dere noen av våre spillere vil bli solgt da?

Og når det gjelder spillere inn, så bør jo det skje noe her til sommeren, da "folkets spiller" ikke har blitt kjøpt inn enda. Er det en spiss folk ønsker seg her eller?

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 apr 10, 09:23

Fortsetter Borges storspillet, må vi nok både for vår egen del og hans del vurdere å selge til sommeren.

Får vi 10 mill + for Borges, må nesten dette være ok i dagens marked. Da har vi også mulighet til å hente et par-tre spillere for å fylle opp troppen, da helst unge og lovende spillere.

Ellers tror jeg ingen andre forsvinner.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 apr 10, 09:28

Jeg har allerede begynt å grue meg til den dagen Borges ikke lenger er FFK spiller.

Jeg trudde han skulle forsvinne i vinter, det gjorde han ikke. Nå trur jeg han forsvinner i neste vindu, jeg kan bare ikke fatte at en så god spiller, spiller adeccofotball for FFK..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 10, 09:29

Opprinnelig postet av Welhaven

Og når det gjelder spillere inn, så bør jo det skje noe her til sommeren, da "folkets spiller" ikke har blitt kjøpt inn enda. Er det en spiss folk ønsker seg her eller?

Spiss, høyreback, venstrekant og defensiv midtbanespiller hadde vært ålreit...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 apr 10, 09:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ellers tror jeg ingen andre forsvinner.

Har vel vært snakka om at Wallace skal til Russland i sommer pga sin russiske kone...?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 10, 09:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fortsetter Borges storspillet, må vi nok både for vår egen del og hans del vurdere å selge til sommeren.

Får vi 10 mill + for Borges, må nesten dette være ok i dagens marked. Da har vi også mulighet til å hente et par-tre spillere for å fylle opp troppen, da helst unge og lovende spillere.

Ellers tror jeg ingen andre forsvinner.

Ti millioner er ingenting i forhold til hva et opprykk er verdt, og et opprykk er langt viktigere å sikre enn å tenke på "Borges sin del".

Og tror ikke det vil overraske mange om Wallace blir solgt til sommeren - dersom han klarer å holde seg skadefri...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 09:42
Endret: 06 apr 10, 09:48
Endret av: Per Egil

Jeg håper jo selvfølgelig ikke Borges eller Wallace blir solgt, men er jo bare å innse at de har større utsikter enn FFK - iallefall Borges.

Opprinnelig postet av Holters

Spiss, høyreback, venstrekant og defensiv midtbanespiller hadde vært ålreit...

Akkurat disse jeg tenkte også, utenom venstrekant faktisk. Holder ikke Thomassen mål her eller? Han er kanskje egentlig ikke venstrekant?

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 10, 09:51

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Holters

Spiss, høyreback, venstrekant og defensiv midtbanespiller hadde vært ålreit...

Akkurat disse jeg tenkte også, utenom venstrekant faktisk. Holder ikke Thomassen mål her eller? Han er kanskje egentlig ikke venstrekant?

Jeg synes Thomassen var veldig svak mot Alta, men han er åpenbart ute av kampform. Jeg synes ikke han passer som venstre kant. Han har verken dribleferdigheter eller fart nok til å mestre den rollen til det fulle, så han har bedre av å bli vurdert som sentral midtbanespiller, der tempo ikke er like viktig, eller som venstreback.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 09:54

Opprinnelig postet av Holters

Jeg synes Thomassen var veldig svak mot Alta, men han er åpenbart ute av kampform. Jeg synes ikke han passer som venstre kant. Han har verken dribleferdigheter eller fart nok til å mestre den rollen til det fulle, så han har bedre av å bli vurdert som sentral midtbanespiller, der tempo ikke er like viktig, eller som venstreback.

Synes han var svak i første omgang, men i 2. synes jeg han kom seg med en god del løp og egne utfordringer. Kunne han f.eks fungert som en step-in for Ramberg da? For han ville jeg gitt dårligst karakter av de på banen igår.

 

---------------------------

2010: The new era begins.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 apr 10, 09:56

Ser at mange skriver at Thomassen ikke er rask nok. Jeg trodde det var en av hans styrker jeg, jeg har alltid sett på han som meget rask. Mulig jeg tar feil her, men treg er han hvertfall ikke.

I går var Jokke svak ja, skaden har nok satt han litt tilbake. I treningskampene han spilte, syns jeg han var meget god.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 apr 10, 09:58

Ramberg var svak i går ja, og hvis Valencia blir klar til S08-kampen bør han inn på laget etter min mening. Midtbanen blir da (fra venstre):

Valencia - Thomassen - Borges - Askar


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 10:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ramberg var svak i går ja, og hvis Valencia blir klar til S08-kampen bør han inn på laget etter min mening. Midtbanen blir da (fra venstre):

Valencia - Thomassen - Borges - Askar

Hvis Thomassen kan spille den posisjonen kontra Ramberg synes jeg det er helt glimrende, iallefall etter Alta-kampen. Midtbanen var virkelig ikke god igår.

Hvordan er Askar på venstrekant?

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 apr 10, 10:03

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ser at mange skriver at Thomassen ikke er rask nok. Jeg trodde det var en av hans styrker jeg, jeg har alltid sett på han som meget rask. Mulig jeg tar feil her, men treg er han hvertfall ikke.

Man kan sammenligne Thomassen litt med John Arne Riise. Begge er forholdsvis raske, men begge mangler det siste lille ekstra hva gjelder eksplosivitet og toppfart. Begge to er dårlige driblere, og begge elsker å komme i høy fart bakfra på overlap.

Jeg synes Thomassen faller litt igjennom som kantspiller der det stilles høyere krav til dribleferdigheter. Han er best som back. Jeg håper vi får se han sentralt i banen, en posisjon han ikke har spilt i for FFK i obligatoriske kamper. Han er jo i utgangspunktet sentral midtbane eller indreløper om du vil.

Thomassen er hvertfall mye raskere enn Wallace.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 apr 10, 10:07

Opprinnelig postet av Welhaven

Hvordan er Askar på venstrekant?

Askar kan spille både høyre- og venstreback, og alle posisjoner på midtbanen. Aller best er han nok som høyrekant. Med litt mer selvtillit kan han også spille bra på venstrekanten, der han kan utfordre inn i banen og bruke sin gode skuddfot.

Det blir nok hipp som happ hvem som spiller på venstrekant, både Valencia og Askar mestrer begge posisjoner. 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 10:11

Jeg synes han faktisk ikke var så ille dårlig på dribling. Han er ikke teknisk god i den grad at han kan masse finter, men han hadde god kontroll på ballen med begge bein igår føler jeg, og slet ikke med å få driblet seg forbi når han trengte det.

I tillegg løper han mye synes jeg - bruker derimot opp mye energi på å løpe litt unødvendig noen ganger, men heller for mye løping enn for lite.

Uansett synes jeg det hadde vært moro å sett han mer sentralt.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 55 53

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f