Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 55 49

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 mar 10, 14:53
Endret: 22 mar 10, 15:11
Endret av: Rey

Da er det masse info her + egen tråd!

---------------------------

2010: The new era begins.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 mar 10, 15:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

http://www.f-b.no/sport/lala-reiser-til-bergen-1.4134188

Lala drar til IFK Värnamo

Hadde håpet på et sted litt nærmere Fredrikstad, men vi får satse på at han kommer snart tilbake.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 22 mar 10, 15:55

Dette har sikkert vært skrevet om før, men hvorfor skal han lånes ut? Er det sånn at det var problemer med noen tilatelser eller lisenser?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 mar 10, 16:07

Han spilte ikke nok til å få fornyet arbeidstillatelse for FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 10, 16:22

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

http://www.f-b.no/sport/lala-reiser-til-bergen-1.4134188

Lala drar til IFK Värnamo

Hadde håpet på et sted litt nærmere Fredrikstad, men vi får satse på at han kommer snart tilbake.

Trenerne i Løvham mente at Lala ikke var god nok. Frown

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1884

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 mar 10, 16:37

God nok?hehe.Seriøst da bør det løv ham laget ha en veldig bra tropp som rykker rett oppTongue out

Lala er jo kjempe god!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 mar 10, 22:19

Løv-Ham driter seg ut der eller? Gleder meg til å se hva de har å by på.

---------------------------

2010: The new era begins.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 10, 22:22

tar jo tid for afrikanske talenter å tilpasse seg norske stilen. OK at han har vært her en stund, men kanskje Løv ham så at han ikke ville bli akklimatisert før låneperioden var over, og ikke ville utvikle en spiller for FFK.. Bare spekulerer her..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 mar 10, 22:27

Opprinnelig postet av Husgutt

tar jo tid for afrikanske talenter å tilpasse seg norske stilen. OK at han har vært her en stund, men kanskje Løv ham så at han ikke ville bli akklimatisert før låneperioden var over, og ikke ville utvikle en spiller for FFK.. Bare spekulerer her..

Tror det må være noe sånt ja

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 mar 10, 14:50

Leser på f-b at jokke har oxo 2 spillere til i kikkerten.Noen som vet hvem?

Jobber med flere navn

– Men vi jobber også med et par andre konkrete navn. Vi er som kjent avhengig av eksterne midler, så dette blir rene bonuser, og vi kan ikke gjøre mye annet enn å håpe at folk der ute kjøper «Jeg er med»-pinen, sier Jonsson til FB.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 23 mar 10, 16:12

Har ikke orket å lese hele tråden. Noen som gidder å fortelle meg hvor Everton er i verden, og hvordan ståa er?

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 23 mar 10, 16:18

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Har ikke orket å lese hele tråden. Noen som gidder å fortelle meg hvor Everton er i verden, og hvordan ståa er?

Det er vel ikke no mer nytt enn at han (agenten) krever 1,5 mill eller no i årslønn. Logisk nok så har ikke FFK midler til å lønne han selv om de kanskje har råd til å kjøpe han fri. Tror vi er såpass langt unna å komme i havn med han så han blir nok ikke å se i FFK-drakt mer. Dette er min subjektive vurdering. Trist, men sant...

Det faktum at Jonsson har noen andre navn i kikkerten er for min del et bevis på at Everton er uaktuell for FFK.

Forøvrig spiller Everton på nivå 3(?) i Brasil for tiden


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mar 10, 17:56

Flott med en agent som jobber mot spilleren. Hvem gidder å signere Éverton med den årslønna??

Hadde de moderert seg med ca 50%, hadde det vært det beste for både spiller og klubb(er). En årslønn på 750.000,- må være mer enn nok for en spiller av Évertons kaliber.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 mar 10, 18:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Flott med en agent som jobber mot spilleren. Hvem gidder å signere Éverton med den årslønna??

Hadde de moderert seg med ca 50%, hadde det vært det beste for både spiller og klubb(er). En årslønn på 750.000,- må være mer enn nok for en spiller av Évertons kaliber.

Veldig enig med deg der!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 mar 10, 18:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

Flott med en agent som jobber mot spilleren. Hvem gidder å signere Éverton med den årslønna??

Hadde de moderert seg med ca 50%, hadde det vært det beste for både spiller og klubb(er). En årslønn på 750.000,- må være mer enn nok for en spiller av Évertons kaliber.

Hvor mye er man tjener på nivå 3 i Brasil om dagen montro ??  Garantert ikke 750 000 i året !! (tror jeg da)

Grådige agenter er noe dritt !!!!!!!!


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 23 mar 10, 23:02

Okei, takk for oppsummeringen.

Veldig synd at vi ikke får beholdt han! Det ble brukt mye krefter på Everton i hele fjord. Han fikk enormt mye spilletid, og han begynnte å vende seg til den Norske spillestilen. Jeg mener han var en av de beste spissene i Norge. (Det er min mening) Det er greit nok at en spiss skal score mål, men man skal også skape sjangser, være en første forsvarer, stresse forsvaret, ha fart, ballkontroll, være et oppspillspunkt/bakromsspiller osv, osv. Jeg mener Everton hadde det meste av de kreteriene der. Han var en vannskelig spiller å møte. Uforutsigbar og rask!

Vedder på at han hadde herja i Addecoligaen! Utrolig synd at han mest sannsynelig glapp, etter min mening!

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 24 mar 10, 08:21

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Okei, takk for oppsummeringen.

Veldig synd at vi ikke får beholdt han! Det ble brukt mye krefter på Everton i hele fjord. Han fikk enormt mye spilletid, og han begynnte å vende seg til den Norske spillestilen. Jeg mener han var en av de beste spissene i Norge. (Det er min mening) Det er greit nok at en spiss skal score mål, men man skal også skape sjangser, være en første forsvarer, stresse forsvaret, ha fart, ballkontroll, være et oppspillspunkt/bakromsspiller osv, osv. Jeg mener Everton hadde det meste av de kreteriene der. Han var en vannskelig spiller å møte. Uforutsigbar og rask!

Vedder på at han hadde herja i Addecoligaen! Utrolig synd at han mest sannsynelig glapp, etter min mening!

Helt enig !

Har ikke mistet håpet helt ennå.....;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mar 10, 09:16

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Flott med en agent som jobber mot spilleren. Hvem gidder å signere Éverton med den årslønna??

Hadde de moderert seg med ca 50%, hadde det vært det beste for både spiller og klubb(er). En årslønn på 750.000,- må være mer enn nok for en spiller av Évertons kaliber.

Hvor mye er man tjener på nivå 3 i Brasil om dagen montro ??  Garantert ikke 750 000 i året !! (tror jeg da)

Grådige agenter er noe dritt !!!!!!!!

Hvis du ble tilbudt en jobb på andre siden av kloden, der de snakket et språk du ikke kunne og klimaet var ugjestmildt. Da ville du vel også satt en betydelig lønnsøkning som forutsetning?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 mar 10, 09:32
Endret: 24 mar 10, 13:50
Endret av: endre

edit: "skrev i søvne og uten mening"

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mar 10, 12:13
Endret: 24 mar 10, 12:15
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvis du ble tilbudt en jobb på andre siden av kloden, der de snakket et språk du ikke kunne og klimaet var ugjestmildt. Da ville du vel også satt en betydelig lønnsøkning som forutsetning?

Tviler på at 750.000 f.eks ville vært så dårlig i forhold til hva han har nedi Brasil der!

Videre ville jo den nye jobben på andre siden av kloden gitt meg potensiale til å ta meg lenger enn den jobben jeg allerede har, i tillegg til at arbeidsplassen (les: stadion) er en helt annen verden. For et ugjestmildt klima ville jeg tatt på meg ekstra klær bare, det hadde jeg hatt råd til med den lønnen. Samtidig ville jeg følt meg dum jeg så på dette som et problem - tenk om alle skulle tenkt sånn. Ronaldo ville jo aldri gått til Man U f.eks. Trist verden.

Språket ville vært en utfordring, men så var det jo slik at andre på den nye arbeidsplassen snakket språket mitt, så jeg ville sett på det nye språket som en utfordring kontra et problem.

Er min tankegang da....!

 

 

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 55 49

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f