Husk meg
Brukernavn
Passord

Underskriftskampanje

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 nov 09, 22:14

Opprinnelig postet av sklitakling

Ytre sin meninger gjør man på dette forumet, i aviser, på pub etc.

Underskriftskampanjer brukes for å endre avgjørelser/for å få igjennom forslag.

Når trådstarter selv sier at kampanjene er symbolske, så synes jeg det er idiotisk.

Kampanjen er til for å vise sin støtte til TKK og hans tanker, at det å få tilbake mannen i FFK er en utrolig vrien sak spesielt mtp økonomi, er grunnen til at man sier den er "symbolsk".  Grunnen til at det nesten er umulig er på grunn av nettopp det TKK skrev om i sin blogg - FFK er for trenerstyrt, driver hodeløse kontraktsigneringer og investorene har alt for mye makt. Poenget er vel å vise hvilken vei supporterne ønsker at FFK tar. At det skulle være idiotisk får stå for din regning. Du gir opp før du har prøvd eller?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 09 nov 09, 22:17

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av sklitakling

Ytre sin meninger gjør man på dette forumet, i aviser, på pub etc.

Underskriftskampanjer brukes for å endre avgjørelser/for å få igjennom forslag.

Når trådstarter selv sier at kampanjene er symbolske, så synes jeg det er idiotisk.

Kampanjen er til for å vise sin støtte til TKK og hans tanker, at det å få tilbake mannen i FFK er en utrolig vrien sak spesielt mtp økonomi, er grunnen til at man sier den er "symbolsk".  Grunnen til at det nesten er umulig er på grunn av nettopp det TKK skrev om i sin blogg - FFK er for trenerstyrt, driver hodeløse kontraktsigneringer og investorene har alt for mye makt. Poenget er vel å vise hvilken vei supporterne ønsker at FFK tar. At det skulle være idiotisk får stå for din regning. Du gir opp før du har prøvd eller?

Når jeg ser at målet er uoppnåelig og vrikemiddelet bare vil skape bråk, så gir jeg opp før jeg har prøvd.

Ønsker å bli kvitt Henriksen. Men dette er nok ikke rett virkemiddel.


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 09 nov 09, 22:43

Helt enig, nå er det tiden for å melde seg inn i klubben, møte opp på medlemsmøter og få frem kanditater man har tro på, eller prøve å samle nok mennesker til å kaste de man vil bli kvitt. Det er demokrati,

Det Plankehaugen og enkelte andre driver på med er "mob-mentalitet" ala høygafler og fakler, og det virker faktisk mot sin hensikt, for den norske folkesjelen har en forkjærlighet for de som blir "utstøtt" uansett om de har rett eller ei. Det eneste f eks plankehaugen skapte med sin "aksjon" var jo mer støtte til Henriksen.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 nov 09, 22:44

Opprinnelig postet av sklitakling

Når jeg ser at målet er uoppnåelig og vrikemiddelet bare vil skape bråk, så gir jeg opp før jeg har prøvd.

Ønsker å bli kvitt Henriksen. Men dette er nok ikke rett virkemiddel.

Igjen synes jeg du viser en ganske skremmende måte å se på meningsytring. Hvis dette er feil, hva er da rett virkemiddel? Holde kjeft og håpe at alt løser seg?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 09 nov 09, 23:03

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av sklitakling

Når jeg ser at målet er uoppnåelig og vrikemiddelet bare vil skape bråk, så gir jeg opp før jeg har prøvd.

Ønsker å bli kvitt Henriksen. Men dette er nok ikke rett virkemiddel.

Igjen synes jeg du viser en ganske skremmende måte å se på meningsytring. Hvis dette er feil, hva er da rett virkemiddel? Holde kjeft og håpe at alt løser seg?

Såså. Slapp av litt nå. Tror du har misforstått bruken av underskriftskampanjer. Disse brukes normalt kun når man har en viss tro på at de vil få gjennomslag.

Tror du virkelig at TKK ønsker seg tilbake? Tror du styret som lot Grønhagen være fremfor TKK nå vil sparke Nordlie for å gjenninnsette TKK som sportsdirektør?

Å kjempe tapte slag er et sikkert virkemiddel for at klubben vår skal ligge med brukket rygg i evigheter framover.

Engasjement for klubben er bra, men  bruk det på en konstruktiv måte.

Se framover !

Et rett virkemiddel er å holde et flammende innlegg på generalforsamlingen der du forfekter TKK`s  tanker og visjoner, og deretter prøver å overbevise forsamlingen om at TKK er rett mann for FFK, og at TN må avskjediges.

Andre muligheter er å lobbe overfor styret, evt prøve å bli valgt inn i styret.

 

 

 

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 nov 09, 23:14
Endret: 09 nov 09, 23:17
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av sklitakling

Såså. Slapp av litt nå. Tror du har misforstått bruken av underskriftskampanjer. Disse brukes normalt kun når man har en viss tro på at de vil få gjennomslag.

Tar det helt med ro jeg, hva med deg? Jaha, hvor står nå dette hen da? Virker jo litt meningsløst hvis man kun skal bruke underskriftskampanjer når det er sannsynlig at det får gjennomslag. Tapt sak sier du, men hva tror du effekten blir hvis kampanjen når kanskje 1000 underskrifter og mediene får nys på dette? Har du fått med deg hvor mange saker som har fått gjennomslag på bakgrunn av trivielle Facebook-grupper? Hvis Grandiosa uten paprika får gjennomslag på grunn av en Facebook-gruppe, så tror jeg det er mulig å påvirke FFKs vei videre når man sitter i Adecco-grøfta. Mulig det ikke blir noen effekt av det, og alt trøbbelet man har gjort ved å gjøre et par tastetrykk kan da være forgjeves? Fryktelig gett... Minner meg om Flåklypa: "Detta går aldri i verda"

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 10 nov 09, 00:03

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av sklitakling

Såså. Slapp av litt nå. Tror du har misforstått bruken av underskriftskampanjer. Disse brukes normalt kun når man har en viss tro på at de vil få gjennomslag.

Tar det helt med ro jeg, hva med deg? Jaha, hvor står nå dette hen da? Virker jo litt meningsløst hvis man kun skal bruke underskriftskampanjer når det er sannsynlig at det får gjennomslag. Tapt sak sier du, men hva tror du effekten blir hvis kampanjen når kanskje 1000 underskrifter og mediene får nys på dette? Har du fått med deg hvor mange saker som har fått gjennomslag på bakgrunn av trivielle Facebook-grupper? Hvis Grandiosa uten paprika får gjennomslag på grunn av en Facebook-gruppe, så tror jeg det er mulig å påvirke FFKs vei videre når man sitter i Adecco-grøfta. Mulig det ikke blir noen effekt av det, og alt trøbbelet man har gjort ved å gjøre et par tastetrykk kan da være forgjeves? Fryktelig gett... Minner meg om Flåklypa: "Detta går aldri i verda"

FB-gruppa har nå 115 medlemmer, det er bra på et døgn. Erlend Thorvaldsen og Simen Rafn er blant medlemmene. ;)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 nov 09, 00:10

Opprinnelig postet av TheJester

FB-gruppa har nå 115 medlemmer, det er bra på et døgn. Erlend Thorvaldsen og Simen Rafn er blant medlemmene. ;)

Og Torvald Bertelsen (jr-spiller) og selvsagt Jaran Berg.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24