Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette kunne du spart deg for Raio!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 nov 09, 13:38

Raio var veldig skuffet på det tidspunktet han ble intervjuet, syns det blir feil å dømme han for det intervjuet.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 13:41

Enig i det.

Framstår som mye mer sympatisk i vg i dag! http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=587707

Lykke til videre Rajo! Håper du kommer deg til England, der du vil passe perfekt.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 07 nov 09, 14:00

Hvor i alle dager har dere det fra at ALLE er misfornøyd med Nordlie? Har Raio klaget på ham noen gang, eller er det bare den vanlige drittslengingen mot Nordlie som slenges ut? Hadde Raio ment Nordlie hadde skylden hadde han sagt det rett ut, ikke støttet ham slik han gjør i dagens VG.

Men ifølge mange her inne er jo alle misfonøyd med treneren.. Sikkert derfor de tapte kampen med vilje igår å! VÅKN OPP!


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 07 nov 09, 14:00

Opprinnelig postet av Markus

Det er en tid og sted for alt. Og Raio bomma stygt på tidspunktet han uttalte dette på.. Kudos til Askar og Gashi som sier at de har vært med å spille oss ned, da vil de være med å spille oss opp igjen. DET er klubbspillere!!

 

 

Faen så sant!!  Skal FFK bli en topp klubb,trenger vi gutter som vil blø for drakta samme om vi er i 1 el elitserien


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 nov 09, 14:02

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvor i alle dager har dere det fra at ALLE er misfornøyd med Nordlie? Har Raio klaget på ham noen gang, eller er det bare den vanlige drittslengingen mot Nordlie som slenges ut? Hadde Raio ment Nordlie hadde skylden hadde han sagt det rett ut, ikke støttet ham slik han gjør i dagens VG.

Det er lov å vite litt mer enn det som kommer ut i media.


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 07 nov 09, 14:24

Opprinnelig postet av Flisa

Hva er det med folk?

Hvor mye har Raio gjort for oss? En yttring i media så er hele inntrykket ødelagt?

Helvette heller, Raio har vært en aristokrat for oss i mange år og har reddet oss fra nedrykk og skaffet oss cupgull nesten alene, og vært med mye å bidra til sølv! Mener dere at vi heller skal ha inn noen som vil blø for drakta...? Nevn en person som blør mer for drakta enn Raio...

Tiden til Raio i FFK er over, han har yttret tidligere at har ønsket nye utfordringer slik at dette ikke var ovveraskende!

Til alle her som plutselig mener at Raio ikke er en helt i FFK... ******

Helt enig!!!

Kan ikke komme på en spiller som har jobbet så hard og gitt 200% i hver kamp. Mannen har uten tvil vært en av de viktigste spillerne for FFK. Ikke bare for at han er dyktig, men for at han virkelig sloss for laget!! Han har fått en smell, blitt stiftet igjen og kranglet med støtteapparatet for å få lov til å fortsette kampen. Mannen er en helt!

At han nå ønsker større utfordinger enn å spille kamper mot Nybergsund og Alta... er ikke det naturlig? Litt ambisjoner bør man jo ha. Og er det samtidig slik at han er misfornøyd med ledelsen så blir jo ikke valget vanskelig.

Blir det slik at Raio har spilt sin siste kamp for FFK vil jeg bare si TAKK!!!!! Uten hans innsats hadde vi rykket ned for lenge siden! Men jeg håper han blir siden vi trenger en kriger på laget

 

---------------------------

..."og ballen er rund"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 nov 09, 14:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvor i alle dager har dere det fra at ALLE er misfornøyd med Nordlie? Har Raio klaget på ham noen gang, eller er det bare den vanlige drittslengingen mot Nordlie som slenges ut? Hadde Raio ment Nordlie hadde skylden hadde han sagt det rett ut, ikke støttet ham slik han gjør i dagens VG.

Det er lov å vite litt mer enn det som kommer ut i media.

Så når Raijo sier at det har vært disiplinproblemer i hele år og som har utskalert, og når han fortsatt sier at han ikke vil gi Nordlie noe skyld fordi det var vanskelig å snuta den skuta FFK var på vei mot.

Vet bedre hva Raijo mener, enn han mener selv du da?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 09, 14:30

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Så når Raijo sier at det har vært disiplinproblemer i hele år og som har utskalert, og når han fortsatt sier at han ikke vil gi Nordlie noe skyld fordi det var vanskelig å snuta den skuta FFK var på vei mot.

Hva har egentlig skyldsspørsmålet for nedrykket med misnøye å gjøre? Piiroja kan meget vel være misfornøyd med Nordlie, selv om han mener at Nordlie ikke har skyld i nedrykket. Det ene utelukker ikke det andre. Han kan til og med være uenig i absolutt alt Nordlie har gjort med FFK etter at han tok over (for å trekke det helt ut), men det betyr fremdeles ikke at Piiroja automatisk mener Nordlie er skyld i dette.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 nov 09, 14:39
Endret: 07 nov 09, 14:52
Endret av: Bedreviteren

Hvis han hadde vært uenig i absolutt alt Nordlie står for tror jeg ikke han hadde tatt seg bryet og forsvart han noe i det hele tatt. Men dere som virkelig vil ha hodet til Nordlie på ett fat vektlegger ting dere vet men som ingen sier. Dessuten blir spillere som har blitt parkert ute i kulda blitt sannhetsvitner. Og når Raijo forsvarer Nordlie, ja da mener han ikke det egentlig. Samme når Ophaug sa at dem i Sommer omtrent ikke så hverandre i øya rundt spisebordet, men det var en helt annen stemning nå, da måtte han si det. Finurlig igrunn...

 

Ellers så er jeg egentlig ikke noe stor fan av Tom Nordlie og jeg synes at igår burde vi gått over til 442 og Gardar inn langt tidligere bl.a. Men når folk kritiserer Nordlie for at han ikke bruker østfold gutta fra start i kampen igår. Hvem ville egentlig ha med Ramberg, Chwartek oh Kvisvik fra start? Og har dem blødd så veldig for drakta tidligere iår?

Jeg synes det blir så mye dumt og da går man heller inn og forsvarer han litt...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 nov 09, 15:20

 Det var et par virkelig stygge episoder, men det var et generelt disiplinproblem også, sier Piiroja, som ikke vil utype dette.

- Jeg skal ikke si helt sikkert at jeg forlater klubben, men det er sannsynlig. Nå synes jeg likevel først og fremst veldig synd på klubben og fansen. Dette gjør faktisk enda mer vondt etter en natts søvn.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=587707

Bra, at han ikke har bestemt seg enda, kanskje Plankehaugen kan stille mannsterke opp der han bor og vise hvor mye han betyr for klubben, han setter jo pris på fansen, kanskje dette er med på at han velger og bli værende her.

Her kan Plankehaugen gjøre det godt for seg selv igjen, hvis dette medfører til at Raio forsetter

Hmm, hva kan disse stygge episodene være?


altiett

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 nov 09
Innlegg: 1

Lagt til: 07 nov 09, 15:25

Er Kamma-supporter og har vært det i mange år. Synes det er sørgelig at FFK har rykket ned. Dere fortjener virkelig en plass i tippeligaen. Raijo går ut med interne problemer i en vanskelig tid. Det er noe man kjenner igjen herifra. Men det er påfallende at Kamma og FFK har hatt samme "sportslige leder" i krisetider. Lars Tjernås var totalt ubrukelig som leder i Kamma, og jeg var svært overrasket over at han fikk jobb hos dere etter å ha drevet klubben i mitt hjerte i senk. Han sto f.eks. bak en ekstremt dårlig innkjøpsprofil, hvor stjerner som Srdjan Urosevic ble kjøpt inn UTEN PRØVESPILL.. I tillegg sto han bak en utydelig og feig lederstil hvor problemer i spillegruppen ikke ble addressert og ordnet opp i.

Man kan si mye om Raijo, men han er et funn som fotballspiller, og er en "vinnerskalle" som har holdt FFK inne i kampen mange ganger. Når slike spillere blir møtt med utydelighet og neddyssing er det ikke underlig at de ikke klarer å mobilisere det siste ekstra. Det samme gjelder Kasey Wehrmann som bare forsvinner etter interne stridigheter etter å ha vært en nøkkelspiller.

Problemet til FFK sitter i ledelsen, og han heter Lars Tjernås.

Hilsen fra Hamar.

---------------------------

Det kan alltid gå verre..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 nov 09, 17:05

Jeg vil ikke gi Lars Tjernås noe som helst skyld i dette. At han sugde hæstkuk på Hamar får så være.

Men at kompisen Dag Solheim hentet inn Tjernås, Nordlie og gymlæreren kan jeg ikke akseptere. Eller for å si det på en annen måte, jeg kan ikke akseptere at Henriksen lot dette skje. Det er intet mindre enn barnehagenivå på sentrale personer i FFK.

 


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 07 nov 09, 17:16

Uansett kan dette ha blitt sagt i affekt og skuffelse. Ingen spiller har  vært i nærheten av piroja når det kommer til blø for drakta de siste åra

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Skallagrim

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 3

Lagt til: 07 nov 09, 17:41

Piiroja og Czwartek er vel de to i laget som burde ha størst respekt hos fansen.

 

Er folk uenige skal de få lov til det, men min mening forandrer de ikke.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 nov 09, 18:16

Skjønner at Raio er forbannet i likhet med oss. Jeg håper han kan klare å finne motivasjon til en ny sesong med oss og at opprydding i ledelse og laget vil gi han troa tilbake. Er det en spiller vi virkelig trenger er det Raio.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 09, 18:18

føler at RBK henter Raio eller andre tippeliga lag Frown

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 18:27

Opprinnelig postet av keiko99

føler at RBK henter Raio eller andre tippeliga lag Frown

Tviler på at RBK vil ha Rajo.. De har bedre alternativer sjøl..

Men er nok mange andre TL lag som kan trenge jernmannen vår..


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 nov 09, 18:49

Nå skjer jo det som jeg egentlig visste kom til å skje allerede mens jeg lagde tråden: Nemlig at jeg senere på dagen kom til å innse at dette ble skrevet i affekt og at jeg smurte for tykt på. (Kanskje akkurat det samme som var tilfellet for Raio under intervjuet...Smile).

Jeg håper egentlig FFK lar ham gå hvis det kommer et tilbud på ham som er bra nok. Han nærmer seg så smått slutten på karrieren og skal han ha mulighet til å spille på et høyere nivå enn tippeligaen må han gjøre det nå.

Beklager at jeg rakket ned på en spiller som har gitt så utrolig mye for klubbenEmbarassed, men at timingen hans var helt på trynet det står jeg for. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 nov 09, 18:59

Bare et generellt spørsmål, og det gjelder ikke bare Raio;

Når er timingen riktig?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 nov 09, 19:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bare et generellt spørsmål, og det gjelder ikke bare Raio;

Når er timingen riktig?

Til å si at man ønsker å bytte klubb? Ihvertfall ikke umiddelbart etter klubben har rykket ned,(Defoe gjorde dette etter West Ham gikk ned for en del år siden og er hatobjekt på Upton Park fortsatt, uten at det er direkte sammenlignbart.)

Det burde jo gått an å si feks: "Det er ikke det jeg tenker på akkurat nå, det er noe jeg må ta stilling til når vi gjør opp status og klubben sier noe om hvilket satsingsnivå de ønsker å ha fremover, akkurat nå klarer jeg ikke å tenke en klar tanke i det hele tatt"

Det var i tilfellet Raio da, til det mer generelle så mener jeg at det å vri om kniven med den ene hånda, samtidig som man salter opp i såret for harde livet med den andre, sjelden er noe som oppfattes som noe positivt.....



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3