Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette kunne du spart deg for Raio!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 nov 09, 07:33

Tragisk å lese om spillere som går ut media å annonserer at de ønsker seg bort kun kort tid etter at de har vært med på å spille laget sitt ned. Jeg vet at Raio har gjort og betydd utrolig mye for FFK, men i mine øyne så raseres mye av det inntrykket når han går ut med dette. Vil han på død og liv ikke være her? Neivel, så selg den kjipe, postordrekledde, bolleklippbefenngte nørden til høystbydende. Gashi og Askar svarer på spørsmålet slik det skal gjøres.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article155053.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 09, 08:48

jeg syns det er helt greit at dem går ut nå og sier sin mening. Vil dem ikke være med så må vi respektere det.. lykke til vidre raio.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 07 nov 09, 08:55

Det er en tid og sted for alt. Og Raio bomma stygt på tidspunktet han uttalte dette på.. Kudos til Askar og Gashi som sier at de har vært med å spille oss ned, da vil de være med å spille oss opp igjen. DET er klubbspillere!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 09:02

Rajo var elendig i går, og en kødd i media etter kampen.

Askar og Gashi var proffe i media!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 07 nov 09, 09:18

Synes det er helt greit det Raio gjør. Det var ventet. En spiller som har gitt alt for laget i hele år og som har høye ambisjoner, skjønner veldig godt at han ikke vil være med ned i 1. div. Helt greit å ta dette i media med en gang.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 07 nov 09, 09:22

Er det plutselig FFKMUC som sitter på fasiten til hva som er å være "proffe i media" nå??  Enig i at Raijo var dårlig igår, men Amin og Ardian var ikke bedre..  Hva man sier og ikke sier faller kanskje litt tilfeldig i en slik stund, og når du knapt har et gebrokkent engelsk-etisk å lene deg på, så blir det enda mer tilfeldig. Raijo har potensiale og ambisjoner om noe mer enn Adecco, det har han vist i flere sesonger nå. At han sier det rett ut er helt ok!!  Absolutt mer fair å si ting som de er i stedet for å pakke det inn, og gjøre det motsatte om en måned eller to. Stå på Raijo, og lykke til uansett hva det måtte bli videre!! 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 09, 09:44

Seff har han rett til å si sin mening.Men å si det 10min etter at det er klart at vi har rykket ned viste ikke akr at han virkelig blør for drakta.Jeg er stor fan av raio men han skuffet veldig der.Han har vært med fredrikstad bare oppver egentlig og når vi går ned en gang så vil han ikke mer?Nei ut med sånne spillere og bygg en tropp som vil blø for drakta

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 09, 09:46

Opprinnelig postet av keiko99

jeg syns det er helt greit at dem går ut nå og sier sin mening. Vil dem ikke være med så må vi respektere det.. lykke til vidre raio.

Det er jo de som har sendt oss ned til adecco så da får de faen blø for drakta og få oss opp igjen!

De må følge sin kontrakt med klubben sin de

---------------------------

You'll Never Walk Alone


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 09, 09:58

raio bør selges og det bør ikke bli noe problem... jeg skulle ønsket at dette ikke hadde skjedd, men vi kan ikke ha en spiller på laget som ikke ønsker og være der

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 nov 09, 10:03

Enig med enkelte her sånn at spillere bør bli her og hjelpe oss opp igjen, men de blir lei etterhvert.. Raio kom hit første året vi var i Tippeligaen og har hjulpet oss til å berge plassen hvert eneste år vi har lagt der nede, men desverre i år så hjalp det ikke.

Det er virkelig synd å miste Raio nå, men håper klubben tar en skikkelig opprydning nå og kommer fort tilbake og viser til spillerne som er her at vi skal opp med en gang.. Det jeg frykter er at vi blir noe ala Moss som ligger i dvale i 1 divisjon :-(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 09, 10:07

Opprinnelig postet av keiko99

raio bør selges og det bør ikke bli noe problem... jeg skulle ønsket at dette ikke hadde skjedd, men vi kan ikke ha en spiller på laget som ikke ønsker og være der

Enig med deg.Selg raio

Få hel inn spillere som vil blø for drakta si.Raio har ofret mye i sitt spill for ffk og jeg har altid hatt sansen for raio.Men han skuffet med meg å gå ut 10 min etter kamp og si at han vil vekk.Raio trenger jeg å minne deg på at du faktisk har kontrakt med FFK neste år oxo og at du og alle andre har spilt oss ned til adecco?Hva med å være med å hjelpe oss opp igjen?Nei nå får vi virkelig se hvem som er medgang og motgang spillere framover:)

Takk for tiden vi fikk med deg raio men nå håper jeg klubben selger deg!

Og takk til gashi og askar som sier at de skal få oss opp igjen ifra adecco

---------------------------

You'll Never Walk Alone


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 07 nov 09, 10:53

Han fikk jo ett direkte spørsmål om han skulle være med vidre. Skulle han lyve?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 07 nov 09, 10:57
Endret: 07 nov 09, 10:59
Endret av: Flisa

Hva er det med folk?

Hvor mye har Raio gjort for oss? En yttring i media så er hele inntrykket ødelagt?

Helvette heller, Raio har vært en aristokrat for oss i mange år og har reddet oss fra nedrykk og skaffet oss cupgull nesten alene, og vært med mye å bidra til sølv! Mener dere at vi heller skal ha inn noen som vil blø for drakta...? Nevn en person som blør mer for drakta enn Raio...

Tiden til Raio i FFK er over, han har yttret tidligere at har ønsket nye utfordringer slik at dette ikke var ovveraskende!

Til alle her som plutselig mener at Raio ikke er en helt i FFK... ******

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 nov 09, 11:01

Jeg vil nesten si at Raio stiller litt annerledes enn andre spillere i klubben på dette spørsmålet. Først og fremst litt historie; Raio har blødd for klubben i en årrekke og er vel den ærligste spilleren klubben har sett det siste tiåret. En spiller som i sin tid selv tok initiativ til å forlenge kontrakten, bare for å oppleve at klubben holdt ham tilbake når en (tyrkisk) klubb var interressert. Atpåtil har Raio spilt under en altfor lav lønn sammenliknet med lønnseliten i klubben, hvor selvsagt vår beste spiller de siste årene skulle befunnet seg. Når nå klubben rykker ned fortjener Raio en ny og større utfordring enn Adecco spill! Selvsagt kunne han ha timet innspillet bedre, men man ser jo i invervjuet at mannen er oppriktig knust (han elsker jo frstad by og folket), og at det siste han egentlig ønsket var et klubbskifte nå. Men Raio ER FOR GOD for adecco, det samme som Wallace og Borges som jeg også regner med forsvinner.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 nov 09, 11:02

Amin Askar sier: -Har jeg vært med å spille laget ned en divisjon, skal jeg være med å spille den opp igjen.

Er ikke det mer profesjonelt plaskesak?


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 07 nov 09, 11:12

Opprinnelig postet av ffkmats

Amin Askar sier: -Har jeg vært med å spille laget ned en divisjon, skal jeg være med å spille den opp igjen.

Er ikke det mer profesjonelt plaskesak?



Fantastisk godt sagt av en ung gutt... Men hvem ville uansett kjøpt Askar i Tippeligaen nå? Han har ikke så mye annet valg uansett. Raio har et valg og vi bør ikke holde han igjen...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 nov 09, 11:38

Piiroja signerte dagens kontrakt i august 2007. Den gang var han 28 år gammel.

Nå har to år passert.

Piiroja kan altså benytte Websterdommen til å kjøpe seg fri fra kontrakten.

Siden vi alle vet hvor lav lønn han har i henhold til skattelistene, så kan dette bli en rimelig utgang med mindre Piiroja selv er ærlig og indirekte innrømmer at Estlandavtalen er en del av hans lønn (sign on fee), og dermed inkluderer dette i regnestykket.

Konklusjonen blir uansett at Piiroja lett kan komme seg vekk fra FFK. Kombinerer man hans misnøye med Nordlie og gårsdagens nedrykk, så er nok sannsynligheten også overveiende stor.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 nov 09, 11:54

Opprinnelig postet av Flisa

Hva er det med folk?

Hvor mye har Raio gjort for oss? En yttring i media så er hele inntrykket ødelagt?

Helvette heller, Raio har vært en aristokrat for oss i mange år og har reddet oss fra nedrykk og skaffet oss cupgull nesten alene, og vært med mye å bidra til sølv! Mener dere at vi heller skal ha inn noen som vil blø for drakta...? Nevn en person som blør mer for drakta enn Raio...

Tiden til Raio i FFK er over, han har yttret tidligere at har ønsket nye utfordringer slik at dette ikke var ovveraskende!

Til alle her som plutselig mener at Raio ikke er en helt i FFK... ******

Amen! Skjerp dere folkens! Det var dette med å henge ut egne spillere igjen da.....

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 07 nov 09, 12:09

Opprinnelig postet av ffkmufc

Rajo var elendig i går, og en kødd i media etter kampen.

Askar og Gashi var proffe i media!

Proffe i media fordi de mest sannsynlig står å ljuger? Hva vil du høre? At de gjerne blir, men absolutt ikke mener det, eller at en spiller sier det rett ut uten noe dilldall? Jeg synes det er mye verre om de skal stå der å ljuge supporterne opp i trynet!

Alle må vel skjønne at Raio ikke vil ned i adecco og er det EN som fortjener å finne seg en ny klubb, så er det Raio. Spillere som Borges og Wallace får pent finne seg i å hjelpe laget opp, dersom ikke vi MÅ selge pga økonomi.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 nov 09, 13:32

Takk for tiden i FFK Raio.

Er det én spiller som virkelig har blødd for drakta de siste fem sesongene så er det han. Selvfølgelig må ha få lov til å dra! Og selvsagt også når han er misfornøyd med dagens trener. Det er ennå en god grunn til å stikke.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3