Husk meg
Brukernavn
Passord

Imponert av plankehaugen i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 07 nov 09, 01:45

Til tross for dårlig resultat sang man ut sarpingene i 95 minutter og støttet opp om skranglebein og flisa..

ekstra stilig var det å kjøre med pisse på sarpsborg by t-skjorter som en del av det offisielle arrangementet og kjøre høy kølle før kampen foran bortesvingen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 09, 08:53

jeg er drit skuffa over opptreden... bare gleder meg til møter med plankehaugen. trengs

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 07 nov 09, 09:10

Ble det for mye Sarpe-hatsanger for deg? Eller for mange som sang med på "akohol og kvinner"?

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 09:12

Alkohol og kvinner hørtes godt midt på hovedtribuna i går, så regner med at nesten hele feltet var med på den sangen i går! Moro!

Ellers skandale med flisa som dreiv å dreit seg ut foran PH


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 nov 09, 09:31

jeg skal ta en tur rundt på nett å undersøke hva slags "motstand" det blir på tribunen til året

moss kommer sikkert med en 300 av sine 580 "supportere"

særp har vi jo merket at uansett antall hadde sleti med å synge ut lisleby pikekor

 

---------------------------

jaddajadda


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 07 nov 09, 09:35

Opprinnelig postet av foyn

Til tross for dårlig resultat sang man ut sarpingene i 95 minutter og støttet opp om skranglebein og flisa..

ekstra stilig var det å kjøre med pisse på sarpsborg by t-skjorter som en del av det offisielle arrangementet og kjøre høy kølle før kampen foran bortesvingen

Alvorlig ment??????

Medlemskortet er klippet i to, jeg melder meg ut! Det begrunner jeg med:

1. Banneret på Ullevål og påfølgende intervju med en stotrende leder, flaut!

2. T-skjortene var lavmål! Uintelligent barnehagehumor.

3. Dette pluss en rekke andre ting kan jeg heve meg over, men da man i går, i kor, begynte å synge "Hoås er rævva" tenkte jeg: Dette apeberget vil jeg ikke være med i! Hoås har spilt for FFK tidligere og bør behandles med respekt. En annen ting er at han var FFK's mest misforståtte spiller. Et stort tap for FFK at han forsvant er min mening. Og når han i går slår tunneler og finter våre spillere på magen, da blir det bare pinlig (og sikkert veldig moro for Hoås). GRATULERER HOÅS! HÅPER DERE SLÅR KONGSVINGER OG AT DU BLIR EN HIT I TIPPELIGAEN!

Savner tiden da Lars Thoresen ledet Plankehaugen med en viss autoritet, sans for lederskap.

Jeg er fortsatt FFK-supporter, man svikter ikke laget sitt selv om det rykker ned! (jeg holder fortsatt med Leeds....)

 

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 07 nov 09, 09:42

Synes Plankehaugen må rydde i sitt eget styre, før de prøver å innblande seg i FFK sitt. Synes PH har tapt seg enormt de to siste sesongene. Sitter på G å syntes det var  tamt i går. Tror både klubb og PH har godt av en tur ned i virkeligheten og håper at de ser dette selv.

Nå burde PH bruke vinteren til å se seg tilbake ca. 3-4 år tilbake i tid da PH var virkelig gode, da det var moro å troppe opp på feltet, da mann følte seg inkludert i haugen, da vi gjorde alt for laget, rett ifra hjertet, da vi overdøvde alt av bortesupportere som troppet opp på den andre siden, da vi sang sanger som vi kunne identifisere oss med og som kom mer spontant og til sist, men ikke minst støttet laget/klubben og  alt som hadde med FFK å gjøre,  i tykk og tynt og UANSETT. 

Plankehaugen har i likhet med klubben en enorm jobb foran seg til året og de må begge begynne jobben i styret.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 09, 09:53

Oppmøtet på feltet i går var bra, men det må være første gang jeg følte at flere var med å synge før kampen, enn under. Seøv på 0-0. Jeg stod litt til venstre for midten, og videre nedover og mot venstre var det kun et fåtall som sang. Et par av dem ved siden av meg brukte fem minutter av andreomgang til å spise, snakke sammen og resten av tiden holde kjeft, kun brutt av noen få ganger med klapping.

Tror det hadde liten hensikt å synge dritt om sarpingene og Hoås. Det tente dem vel bare enda mer. Flott med variasjon, men det ville kanskje vært bedre å synge flere av dem som flere er med på? En del av sangene varte kun ti-femten sekunder før flesteparten daua ut...

Kudos til de som sang "Barsom må dø" etter 2-0 og kampen i realiteten var ferdig. Sikkert kjempestolte av seg selv i dag!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 nov 09, 10:07

til året må det bli sangkontrakt og medlemssjekk ved ingangen til feltet for det er i sånne kamper som dette at plankehaugen skal være best men vi får ikke til det hvis det står folk som kommer på 3 kamper i løpet av året ved siden av og forsurer stemningen med vise ord som "nei når døm ente spellær bedre en detta så gidder jeg ente å ta opp henda en gang" for det var faktisk noen som sa det i går.

dem åpnet ikke kjeften 1 EN gang annet en for å spy ut dritt og tragiske gloser FYTTE RAKKERN også så mange gamle damer vi har på feltet....... HAHAHA dem er det faen meg trøkk i Yell

 

nei nå er det rett før jeg legger meg i penalet   

---------------------------

jaddajadda


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 nov 09, 10:15

jeg brenner virkelig for detta med sangkontrakt og sjekk av medlemskort altså...

 

er det noen som vet hvem jeg må snakke med for å få fullmakt til å sjekke medlemskort og at du har skrevet under på sangkontrakt???

jeg kan skrive opp kontrakten her hjemme og printe ut 5000 kopier (hehe tror på økt medlemsmasse til året)

 

---------------------------

jaddajadda


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 07 nov 09, 10:26

Opprinnelig postet av lordofwhat

jeg brenner virkelig for detta med sangkontrakt og sjekk av medlemskort altså...

Jeg har meldt meg ut i dag og "tvangssynging" er i akkurat noe som gjør det mer fristende å være med. Hvis ikke positiv motivering og spontanitet er tilstede slik at syngingen kommer frivillig, så bør man se heller se innover for å finne hvorfor det har endt opp så krampaktig at folk må tvinges til å synge.

Sjekk av medlemskort ble gjort på gamle stadion og burde vært gjennomført.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 07 nov 09, 11:09

Opprinnelig postet av freud

Opprinnelig postet av lordofwhat

jeg brenner virkelig for detta med sangkontrakt og sjekk av medlemskort altså...

Jeg har meldt meg ut i dag og "tvangssynging" er i akkurat noe som gjør det mer fristende å være med. Hvis ikke positiv motivering og spontanitet er tilstede slik at syngingen kommer frivillig, så bør man se heller se innover for å finne hvorfor det har endt opp så krampaktig at folk må tvinges til å synge.

Sjekk av medlemskort ble gjort på gamle stadion og burde vært gjennomført.

bedre at du melder deg ut, sett deg på hovedtribuna og sipp der, dette er supporterkultur, med humor, hat og kjærlighet!!  nei kom deg vekk fra feltet og bli borte når vi rykker opp igjen !

sto ett par kjærringer ett par rader foran meg igår, de sang ikke på noen ting, og når vi dro igang alkohol og kvinner så ble de rett og slett sure.. det har de ingen grunn til, de synger ikke uansett, dette gjelder flere av folka.. vi bor i en by der vi bare skal koze og klemze, helvette heller

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 07 nov 09, 11:23

Opprinnelig postet av Norip

bedre at du melder deg ut, sett deg på hovedtribuna og sipp der, dette er supporterkultur, med humor, hat og kjærlighet!!  nei kom deg vekk fra feltet og bli borte når vi rykker opp igjen !

sto ett par kjærringer ett par rader foran meg igår, de sang ikke på noen ting, og når vi dro igang alkohol og kvinner så ble de rett og slett sure.. det har de ingen grunn til, de synger ikke uansett, dette gjelder flere av folka.. vi bor i en by der vi bare skal koze og klemze, helvette heller

Takk for den du! Slike svar trenger jo egentlig ikke besvares, mangel på innsikt og intelligens lyser lang vei.

Du blander kortene så grundig at jeg ikke orker å svare på alt, men at man må opptre som en ape for å kunne kalle seg ekte supporter.... skjerpings!

Og jeg er ikke ute etter at folk skal stå på supporterfeltet uten å synge. Men hør på ordet: "Tvangssynging". Jeg mener det er helt på sin plass å stille spørsmål om hvorfor det ikke lenger synges unisont og spontant , men at dette må "tvinges" frem. Det er mer sammensatt enn dere fremstiller det som.

---------------------------

Ser fram til Leeds - Liverpool, da blir det tur!


Bothe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 nov 06
Innlegg: 3

Lagt til: 07 nov 09, 12:55

din jævla idiot...

tvangssynging må til for at plankehaugen skal bli kvitt de jævla idiotene som bare kjøper billetter til PH feltet fordet det er billig..

og hvor fett er det ikke når hele feltet synger gjennom en kamp, og støtter laget så godt de kan..

hvis forsangeren eller supras/brigaden ikke hadde dratt igang noe så hadde hele stadion vært stille, kansje litt klapping hvis ffk kommer til en kjangse osv.

blir irritert av sånne jævla idioter som deg..

det er bra at du har meldt deg ut. hvis du vil gjøre meg lykkelig så kan du jo hoppe fra brua eller leke i trafikken.

 

---------------------------

Ace Of Spades


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 nov 09, 13:11

trur ikke sang kontrakt e veien å gå .. må være spontant ..  er vell ingen supporteklubb i verden som har det?  hvorfor skal vi ha det?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 09, 13:14

Stort innlegg Bothe.

Hvis resten av de tøffe gutta er som deg er det ikke rart PH ikke klarer å fylle opp feltet sitt. For min del og for mange andre jeg kjenner sin del er vi dritt lei de nye tøffe guttevalpene som leker tribunekultur. Det finnes ikke et fnugg av glede med å stå i PH lenger. Hvis du tror at dere 30-40-50?? (hvor mange er det?) i den blodtøffe kjernen kan dra lasset alene så versågod. Det hadde sett rimelig sjanseløst og tåpelig ut hvis kun dere hadde stått der og kauket, mens resten hadde funnet seg en annen plass på stadion.

Jeg vedder en tier på at PH-feltet ikke blir fyllt opp én eneste gang neste sesong, og 3000+ folk på bortekamper ala Lyn kommer aldri mer til å skje før det gjøres noe drastisk med holdninga til deg og dine.

Tvangssynging?? Hør på ordet. Blir folk motiverte til å gjøre en innsats ved å bli "truet"? Her kan man for øvrig dra sammenligninger til FFKs treningsfelt der det er på samme måten...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 09, 13:21

Flott innlegg Plankekæll!

100% enig i det du skriver.

De tøffe gutta synger bra døm, det skal døm ha skryt for, men døm tar alt for stor plass, og kan ikke få med seg folket..


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 07 nov 09, 13:50

En ting??  Tror ikke dere at det var lettere å drive supporterklubb for 4 år siden?? Da var vi i medgang og alle skulle være medlemmer og alle skulle stå i hauen, slike ting går opp og ned.

Sangkontrakt er ikke jeg enig i, men kansje dele tribunen i to og de som vil synge hele tiden får den en delen og damer gamlinger og div resten....

 

 


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 07 nov 09, 14:05
Endret: 07 nov 09, 14:08
Endret av: danan

Ikke prøv å legg skylda på de 40-50 guttene som drar i gang sanger og synger i 90min. Det blir bare for dumt. Har dere vært på borteturer i år? Tidvis der er det ingen andre enn de gutta som synger fra borteseksjonen. Eller for å snakke om når de ikke er med i det hele tatt? Da sitter fredrikstadsupporterne stort sett under hele kampen, med litt spredd klapping her og der. Nevn gjerne en bortekamp i år hvor det ikke har vært tilfelle...? Skulle vært artig å testa en kamp neste sesong å stå på en annen tribune enn Plankehaugen om vi blir 70-80mann, da skulle du sett hvor viktige de guttene er.

Burde lære dere å sette pris på de tribune-fanatikerne som gir alt i kamp etter kamp, istedenfor å skylde på dem for at andre ikke synger.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 09, 14:08

Isolert sett er de/dere flinke. Men mannen i gata har mistet gløden for lengst.

Hva må gjøres? Tvinge folk til å synge? Motivere folk til å være med?

Ikke vet jeg, jeg vet bare at jeg ikke gidder dette mer.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24