Husk meg
Brukernavn
Passord

Mattias blir kongen i Adecco!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 06 nov 09, 20:09

Bare vent og se ;)


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 06 nov 09, 20:30

Skulle ikke han spille toppfotball i FFK?

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 06 nov 09, 20:56

Tror det var målet hans, men kontrakt er faen meg en kontrakt spør du meg ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 09, 01:49

Han daffer jo rundt som en uinteressert dust også da, så om han forsvinner griner ikke jeg. Skandalekjøp!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 nov 09, 02:46

Mattias Anderson har skuffet enormt i FFK, virkelig langt under hva jeg trodde om han på forhånd. Teknikken hans er langt unna TL-standard, han beveger seg skrekkelig dårlig, noe som overrasket meg veldig og ikke er han spesielt rask lenger heller, noe som også overrasket meg. Derimot har han et godt skudd, er ganske sterk i kroppen og en brukbar hodespiller, men alvorlig talt, toppfotball kan herr Anderson bare drømme om, han får nøye seg med å være konge i Adeccoligaen neste år. Aller helst ønsker jeg han bort fra klubben, vi trenger spillere som skjønner hva dette dreier seg, føler ikke at Anderson hører hjemme her, håper noen andre vil ha han.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 09, 02:50

Jeg er så enig så enig Snæbbus-aristokrat!! Det som er litt "gøy" er at Godsetsupporterne sa akkurat dette da han forsvant derfra. At han ikke jobber (mindre enn Raymond faktisk), driter i det defensive arbeidet osv. Muhammed Keita er av en helt annen klasse (hans erstatter i SIL), teknikk, fart, tempo og ungdommelig iver. Og jeg som trodde at det var farlig å bruke juniorer. Hmmm, så feil kan man ta.

Det samme kan egentlig sies om Valencia, men han har faktisk bevist før at han er en knallgod spiller. Men jeg er usikker på om jeg vil ha han med videre. Da er det bedre å satse på Askar for min del.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 nov 09, 03:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det samme kan egentlig sies om Valencia, men han har faktisk bevist før at han er en knallgod spiller. Men jeg er usikker på om jeg vil ha han med videre. Da er det bedre å satse på Askar for min del.

Er også usikker på om jeg vil ha han med videre, ønsker spillere som virkelig ønsker å spille for klubben, får liksom ikke den følelsen av hverken Valencia eller Anderson. Samtidig trenger vi såpass med kvalitet i laget at vi kommer oss gjennom Adeccoligaen neste år. Valencia er god når han får de rette ballene å jobbe med og kan komme til innlegg, det vil han nok få gjort langt oftere til neste år og da kan han bli svært verdifull. Men vi får vel bare vente å se hva som forsvinner og hva vi har av unge spillere som kan ta steget opp, tror uansett det blir en blanding av mye nytt og ungt og noe gammelt og godt neste år. Tror det blir en meget bra sesong for oss med hjertet i klubben. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 nov 09, 04:29
Endret: 07 nov 09, 18:32
Endret av: oleberg

Har ikke gjort noe annet enn å daffe rundt og tilfelfigvis vært i nærheten av ballen og målet 3-4 ganger. Syntes han engang var utrolig god i Godset, men er bare en skygge av seg selv og overflødig spør du meg.

Sats heller på Thomassen eller yngre gutter i Adecco.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24