Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo og Solbakken skal ta landslaget videre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 03 nov 09, 19:40
Endret: 03 nov 09, 20:20
Endret av: Knuty

Da var det klart. Drillo beholder styringen av landslaget ut2011. Ståle Solbakken overtar 1. januar 2012.

http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article154801.ece

Ikke spesielt overraskende, men hva syns folk?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 nov 09, 20:40

Jeg ser dette som veldig bra på den måten at man viderefører det man har bygget til nå og fortsetter i det samme sporet med Solbakken. Å fortsette med Drillo nå gjør det enklere for Solbakken da de representerer stort sett den samme fotballen.

Det som er horribelt er at NFF aldri tenker nytt. Her hadde de først en gyllen mulighet til å hente inn kompetanse fra utlandet til stillingen som fotballsjef i Norge, men de hva skjer? De ansetter Nils Johan Semb, noe som bare befester den samme tankegangen siden begynnelsen av 90-tallet. Nå er det Drillo i alle ledd i all overskuelig fremtid.

Det er ikke meg heelt i mot ettersom jeg liker Drillo og mener at den fotballen han står for kan være den aller morsomste å se på når det fungerer. Mange mener at Drillofotball er utdatert, men etter min mening så har kontinentet bare kommet etter. Av prinsipp er jeg ikke i mot nye tanker og ideer og uansett hva slags fotball som skal spilles så kunne det vært som et friskt pust å fått inn nye folk. Det er mange måter å komme i mål på selv om resultatet blir Drillofotball, man bare kaller det noe annet.

Fasit for min del: Skuffende og bra på samme tid.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 09 nov 09, 18:27

20 år med det samme regime kan umulig være bra og utviklende for norsk fotball.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 09 nov 09, 18:31

Jeg er enig med FFK pra sempre.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 nov 09, 19:36

Jönsson som landslagssjef var unektelig spennende og muligens nyskapende...

... dette veivalget er bare dørgende nitrist.

Men resultater er viktigst - tross alt.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 09 nov 09, 20:19

Opprinnelig postet av Holters

Men resultater er viktigst - tross alt.

Aner jeg litt sarkasme? Wink Enig i at valgene NFF har gjort ikke akkurat lukter eksotisk. Hadde man gått inn for å gjøre så konservative valg som mulig, så hadde man... ja, hatt Semb som fotballpresident og Drillo/Solbakken som trener.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 09 nov 09, 20:24

Det er ikke bare i FFK det er kameraderi i ledelsen, det er det i aller høyeste grad også i NFF.

Jeg blir helt skremt av hele opplegget. Man skulle tro det fantes kun 3-4 trenere i hele jævla universet. Hvor er researchen? Hvor er kompetansen til de høye herrer? Den er dessverre ikke-eksisterende.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 09 nov 09, 21:03

Drillo kan hvertfall få Norge til sluttspill. Det er etter min mening det viktigste, og jeg ser ikke så mange andre bedre alternativer enn Drillo..

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 09 nov 09, 21:06

Nei, det er fordi vi gutta på bjerget ikke kjenner markedet. Jeg er dessverre ikke noe bedre enn deg der. Men det betyr ikke at Drillo er den beste fordi vi ikke kjenner til andre. Smile

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 10 nov 09, 09:19

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

20 år med det samme regime kan umulig være bra og utviklende for norsk fotball.

Joa, men det er jo noen grunnet til det. Kanskje fordi noe stivner underveis, man gjør ting pga av vaner og man glemmer med tiden hvorfor man begynte med det osv. Men det er ikke umulig, men man må vite hva man gjør. Jeg vet ikke hvor lenge Ferguson har styrt Manchester United nå jeg? Det nærmer seg vel snart 20 år?

Å gjenta suksess er veldig vanskelig. Å ha erfaring med å gjenta suksess er en verdifull erfaring. Det er imidlertid noe både Solbakken og Drillo har.

Jeg tror allikevel Norge kunne hatt godt av å få noen nye impulser rett og slett fordi nytt/friskt kan virke inspirerende i seg selv. Men uansett, hvis jeg skal komme med en oppsummering/konklusjon:

Matpakke, flatfyll & Drillo har tydeligvis kommet for å bli i Norge.

P.S. Det blir spennende å se hvem som holder ut lengst. Matpakka er under hardt angrep fra den svenske varmlunsjkulturen og ferdigmaten, mens flatfylla blir kanskje rammet av trickle-down-effekten fra Toscana-kulturelle intellektuelle. Jeg tror jammen jeg holder en knapp på Drillo!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23