Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor ble de lure frisparkene av

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 02 nov 09, 22:59

http://www.youtube.com/watch?v=VpJxle3pfDE&feature=related Mål 2 her, Mot viking på stadion i fjor.  Det var en ny variant på et hvert frispark. Dette er kunst og jeg savner detCry.  Mer i kvalikken!!!!!

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 02 nov 09, 23:23

Enig! Savner de kreative frisparkene, men det er jo klart at uten kreativiteten til Kvisvik på banen så blir det også færre lure frispark. Raymond står jo bak omtrent alle disse smarte frisparkløsningene.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 nov 09, 23:29

Raymond har en rekke fikse idéer der ja.

Men etter Tom Nordlies inntreden i klubben har hvertfall dødballene forbedret seg kraftig, spesielt Alex Valencias frispark er det snert og presisjon i. Håper på et par-tre assists fra bergenseren på freddan.

Jeg tar forresten gladelig i mot ei perle fra Wallace også!


plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 02 nov 09, 23:38

Blir ikke så lett for de andre kreative på laget når Abbe legger ned veto hver gang det er frispark.  Tobeinte Abbe i Ronaldo oppstilling slår aldri feil. IRONI!!!!!!!! Ikke glem alle de dårlige cornerne som blir slått rundt omkring på tippeliga arenaene hver uke. Hvordan mener dere cornere bør slås? Synes alltid cornere blir slått med innoverskru. Blir mye vanskeligere å time løpe da vell? Tar jeg feil? Er fan av underskru selv.

---------------------------

plænken


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 nov 09, 23:50

Synes det kan varieres da innerskru oftest brukes for at ballen bare skal flikkes videre mot kassa . Men jeg er også fan av at ballen skal skru mot spillerene. Det blir vanskeligere å orientere seg for forsvaret, i tillegg blir det mer kraft i heddinger når ballen skrur mot panna.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3