Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik har bestemt seg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 nov 09, 15:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er heller ikke overraskende. Han var jo ikke med forrige gang mot Lyn heller.

Har du laget og troppen Bedreviteren?

Nei, får ikke noe svar av min gode kontakt. så tidlig som før. Men kan ikke skjønne noe annet enn at laget du opererer med er riktig...


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 06 nov 09, 15:09

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 nov 09, 15:37

Kvisvik på sitt beste er en nytelse å se spille fotball. Han kunne, om han hadde vært proff nok, hatt en karriære typ Ole Gunnar Solskjær. Men proff er han ikke og har aldri vært det heller.

Hva som skjer og har skjedd innad i FFK iår kan man bare spekulere i, men noe er det definitivt. Med en slik holdning Kvisvik her viser, uansett om det er rett å kritisere Tom Nordli, så synes jeg TN gjør rett i å ikke ta han ut.

Mye tyder på at Kvisvik ikke er med hos FFK neste år.  Når han i tillegg tydelig viser illojalitet ovenfor treneren så tror jeg heller ikke han er motivert nok før kveldens kamp uansett.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340