Husk meg
Brukernavn
Passord

- Runar Henriksen uønsket i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 14 13

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 nov 09, 14:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Holters

Haha, jeg har ikke sett denne før:

http://www.youtube.com/watch?v=EZbe2lIfnX4

Runar Henriksen i sitt ess!

Wink

HYSTERIKSK!  Tok meg friheten å sende denne som et tips til gutta golden goal...Laughing

Haha. Dette lukter superpinlig lang vei. Embarassed

Her er svaret, så da får vi se:

"Hei!

Dette er et både godt og morsomt tips - jeg har ikke fått vist det til Henrik og Johan ennå, men har rukket å more meg over det sammen med resten av redaksjonen.

Vi skal ha en oppsummering av Tippeligaen i starten av programmet, med et eget litt forseggjort opplegg, og da vet jeg sannelig ikke hvordan vi kan få plass til denne. Men jeg skal se hva vi kan gjøre - enten nå, eller til senere.

Takk for innspill!

Mvh

Alice Sommer, produsent"


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 19 nov 09, 17:14

Da var vel Bagstevold ferdig i klubben

---------------------------

Eurosport kommentator: "de er ikke så lette disse reglene i beach hockey"

http://twitter.com/FFKprasempre


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 19 nov 09, 17:24

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Da var vel Bagstevold ferdig i klubben

Dette var vell ikke så gærne ansettelser? :)

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 nov 09, 17:37

Kanskje vi kan gi Henriksen skryt for at han får ut Bagstervold?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 nov 09, 19:44

Er nok ikke Henriksen alene som har fått ut Bagstevold. Godeste styrene det vel som har gjort det.

Men uansett, håper det finnes baller nok her i byen til å rette opp i all uretten.

Mener at alle uten untak bør fordufte. Selv om de ikke har gjort noen dårlig jobb, så er ikke jobben de har gjort god nok uansett. Nye koster må til over hele fjøla. Selv om eierne av ASA står for det økonomiske ansvaret, så er det ikke disse som skal beste hvordan FFK skal opptre, det er det medlemmene som skal.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 nov 09, 23:12

Dette var positivt FFK!!

Da håper jeg Bagstevold er ferdig i klubben.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 nov 09, 00:13

Opprinnelig postet av Erikk

Kanskje vi kan gi Henriksen skryt for at han får ut Bagstervold?

Absolutt Laughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 09, 02:00

hva gjør Bagstevold feil ?

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 nov 09, 14:22

Opprinnelig postet av keiko99

hva gjør Bagstevold feil ?

Hva gjør`n  riktig?

Neida.. Jeg kjenner ikke noe til fyren jeg Wink


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 20 nov 09, 14:23

Han er PHs muldvarp?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


kingcobra

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 11

Lagt til: 20 nov 09, 14:31

ja!

---------------------------

umulig mulig umulig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 09, 15:09

Opprinnelig postet av Svein

Han er PHs muldvarp?

nei å atter NEI....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 nov 09, 15:22

Begrunn dette keiko.

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 09, 15:48

ehhhhhhhhhhhhhhh trodde vel at han som skrev dette mente at jeg var PH mulvarp..

ellers vil jeg si at mange snakker varmt om Bagstevold og mange snakker det motsatte, men jeg har enda til gode og høre at det er plankehaugen som gjør til at folk mener godt eller vondt om han og siden dere slenger ut masse brude dere ha rede på ting... jeg er så lei av at folk antar noe slik som jeg antok at dere mente meg Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 nov 09, 09:56

fredrikstadblad: «Du mobber meg og har mobbet meg i lang tid.» Dette skriver Bjørn Bagstevold i et brev til FFK- direktør Runar W. Henriksen.

kanskje på tide og få vekk Runar Henriksen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 nov 09, 10:18

De breva var vel siste krampetrekning fra Muldvarpen. At han ble holdt utenfor budsjettprosessen var vel greit.

Tror Bagstevold bør se segf selv i speilet, det han sier om henriksen er vel det samme som mange ansatte under Gagstevold sier om han, der er vel derfor de ikke fant tonen.  Kjenner en som prøvde å arbeide for Bagstevold i FFK systemet, vanskeligere person hadde han aldrig vært bort i, og sluttet etter kort tid da han ikke orket det totale kaos. 


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 nov 09, 12:20

Jeg lurer på

- om det er noen i FFK systemet som har hatt en skjult agenda med å bli kvitt Henriksen (sin egen stilling/plass i hierakiet truet).

- om noen i systemet har skapt et inntrykk av at det ikke nytter å samarbeide med RH - for på den måten å rydde vei for seg selv

- om noen av alle som har slengt dritt her inne på forumet har vært lånt øret og penn ukritisk til disse personene som har hatt en egen agenda.

- om noen har sett det viktigere å bli kvitt RH enn å få ryddet opp i en ukultur i klubben

 

Kanskje vi skal la personangrepene være og i steden rette fokus på de verdier som vi vil ha i klubben. Dette har blitt tatt opp i annen tråd og det meste er sagt der.

Klarer vi som supportere og holde fokus på disse verdiene og få disse verdiene nedfelt i klubben - da må RH måles på om han klarer å nå disse målene og så må han evt. gå korrigeres eller gå

Det samme gjelder Tom Nordli - han må få gitt noen verdier som er overordnet det arbeidet han er betalt for å gjøre. F.eks ungdomssatsing, trivsel i spillergruppa (trivsel skapes blant annet av ryddighet og rettferdighet - ikke nødvendigvis "koselig kameratskap".
Klarer ikke han å lykkes innenfor dette så må han også få de nødvendig advarsler og deretter over og ut.

- Klarer vi å få en åpen klubb (det betyr ikke at alle skal vite alt, men at alle skal bli hørt og tatt på alvor)

- Klarer vi å få til en klubb med sunn økonomi (ser at det vil ta et par år, men føler vi er på rett kurs)

- Klarer vi å få til en klubb som er byens stolthet og eiendom - det betyr åpenhet, men også med en god kommunikasjon og samspill med et nærmiljø og næringsliv og også media.

- Klarer vi å få til en klubb som tør satse på ungdommen og gi de en mulighet og som kan ha en lokal identitet, men selvsagt med spennende spillere fra lle verdenshjørner - men forankringen er lokal.

Jeg håper at vi kan legge tiden med usaklige personangrep bak oss. Jeg håper vi kan finne noen punkter vi mener skal være faneskaene i klubben og så skal vi måle lederne på om de klarer å nå disse målene og vi skal holde disse målene tydelig opp for et hvert styre som måtte bli valgt.


Jeg håper PH kan være en pressgruppe for slike mål og ikke løpegutter for noen i FFK systemet. (I et slikt system vil det alltid være noen som ønsker å bruke en annen vei for å nå sine mål enn det som ligger nedfelt i enhver organisasjon).

Jeg håper vi i løpet av et par måneder kan samles om 5 viktige punkter som er viktige for klubben med spillere og supportere. For Fredrikstadby og dets næringsliv.

PS
Jeg vil bare presisere at jeg ikke kjenner RH. Har aldri hilst på vedkommende - ikke snakket med ham. Vet hvordan han ser ut etter å ha sett bildet i avisa mange ganger.
Det samme gjelder med TN.
Har med andre ord ingen grunn til å forsvare noen av dem.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 09, 12:23

Opprinnelig postet av rød og hvit

Jeg lurer på

- om det er noen i FFK systemet som har hatt en skjult agenda med å bli kvitt Henriksen (sin egen stilling/plass i hierakiet truet).

- om noen har sett det viktigere å bli kvitt RH enn å få ryddet opp i en ukultur i klubben

Er ikke dette opplagt? [!]  Surprised


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 nov 09, 12:25

Du mener Bagstervold?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 09, 12:36
Endret: 21 nov 09, 13:01
Endret av: Holters

Bra innlegg, rød og hvit!

Vi skal jobbe for å fremme tanken om et "FFK-dokument" til neste årsmøte. Tror absolutt det er veien å gå.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 14 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3