Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg vet hvem jeg ønsker i finalen.. Hvem ønsker du?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 04 nov 09, 13:54

...og i tillegg har Sogndal naturgress. FFK og kunstgress er noe drit

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 nov 09, 14:01
Endret: 04 nov 09, 14:06
Endret av: Shadar

Opprinnelig postet av Rey

...og i tillegg har Sogndal naturgress. FFK og kunstgress er noe drit

Sant sant. Men vi skal være vare med å omtale dette for ofte. Det går troll i ord vettu Wink.

Det har blitt snakket om i media også, men det er viktig å ikke henge med på dette. Å si at noe må skje fordi det har hendt tidligere stemmer ikke. Man nærmer seg det man har fokus på i større eller mindre grad. Så når FFK og miljøet rundt snakker om dårlige vi er på kunstgress hele tiden så kommer vi garantert til å fortsette å gjøre det dårlig på kunstgress.

Vi burde heller se det slik at FFK tradisjonelt sett har vært kortpasningens og finspillets lag. "Sivilisert og dannet" fotball Cool. Det er ikke nødvendigvis noen ulempe på kunstgress. Laget har også mye av sesongoppkjøringen sin på kunstgress i tillegg til å ha spilt mye på kunstgress i hele år. Dette blir nok bra uansett!

Det er et bevisst valg av fokus for å si det slik..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 04 nov 09, 14:09

Sogndal er gode både borte og hjemme og et vanskelig lag å møte.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 04 nov 09, 14:10

Jeg må si at jeg finner denne diskusjonen her litt merkelig, vi har en oppgave foran oss de nærmeste dagene som bør unnagjøres før vi kan begynne å snakke om finale og hvem vi eventuelt ønsker oss. Det er overhode ikke gitt at FFK slår Sarpsborg 08 i den kommende kampen, husk folkens dette er å regne som en cup-kamp, i best av to kamper ville jeg uten tvil satset pengene på FFK, men hva som helst kan skje når vi snakker om en kamp. Vi må også se oss i speilet og være såpass ærlig og si at; FFK har vært stor sett under pari hele sessongen og dessverre så tror jeg ikke dette forandrer seg til denne kvilifiseringen, det blir en jevnere kamp enn vi ffk fansen setter pris på og det er ikke sikkert det vipper vår veg!!   

---------------------------

alexx



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340