Husk meg
Brukernavn
Passord

Før, under og etter kamp: Lyn - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 nov 09, 19:47

Han klarer aldri å klarere, totalt ukontrolert.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 nov 09, 19:52

Det må vel være godkjent dette, i en kamp hvor vi hvilte flere av de faste og hadde null å spille for. Nå er det bare å begynne å bunkre nervemedisin til fredag.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 nov 09, 19:53

vår største borteseier ihvertfallCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 01 nov 09, 20:00

Der var det slutt - på flere måter. Det var slutt for Lyn på Ullevaal stadion, det var en trist slutt for Lyn i Tippeligaen for denne gangen - og hvem vet for hvor lenge, det var vel etter all sannsynlighet slutt for Pål André Czwartek, og det KAN være slutt for FFK også.

Jeg trur ikke på overlevelse før jeg ser det, og jeg kommer ikke til å se det før etter at kampene er spilt - jeg skal låse meg inne og isolere meg mens det står på.

Jeg har tatt opp kampen - som den eneste i år - og jeg kommer også til å spare på SMS-plingen fra TV2 om Czwarteks mål. Pål André Czwartek har vært med siden 2. divisjon (!) i 1998 (!), han har vært med å rykke opp til 1. divisjon, til Eliteserien, vunnet cupgull og sølvmedalje i serien, og han avslutter med sin andre seriescoring noensinne! For en mann! For en karriere!

---------------------------

Hater hat!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 nov 09, 20:06

Nok en god kommentar, hva var det Scheie klarte å si? At det var solgt "flere tusen" billetter til FFK-SS08 - en kamp som allerede er utsolgt... 

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 nov 09, 20:08

Opprinnelig postet av DrDRE

Nok en god kommentar, hva var det Scheie klarte å si? At det var solgt "flere tusen" billetter til FFK-SS08 - en kamp som allerede er utsolgt... 

Og kampen skal visstnok spilles i SarpsborgSmile


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 nov 09, 20:14

Beste underholdningen sto vel A Scheie for ??????


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 nov 09, 20:14

Nå er det nok mobbing her! Underlig at ingen av moderatorene har tatt tak i disse personangrepene på Scheie! Orker ikke å bli hengt ut lenger, så da bytter jeg like godt nick til en som har enda litt mer rutine!

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 nov 09, 20:21

Hahaha. Er det mulig!? Mannen på det nye bildet er tidenes beste svenske TV-personlighet!

Han heter forresten også Arne.


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 nov 09, 20:22
Endret: 01 nov 09, 20:26
Endret av: A.Hegerfors

Og Scheie gjenoppstår som den gode gamle Hegerfors. To år eldre, men skarpere i ordbruken!
Fra løk til revolver (som en annen sa her istad): til tross for at Arne Ball er et ikon i fotball-Norge, må jeg nok innrømme at han er over the hill.

Over til topic og kampen:
Hva skal man si: Viktig med en seier. Lenge siden jeg har hatt så lite nerver under en kamp. Viktig å slå Pæddekummen 08 nå...


EDIT: Plankekæll: Er selvfølgelig gjort med viten og vilje! :-) Synes forøvrig signaturen min er en av de bedre kommentarene godeste Hegerfors har hatt!

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


bob page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 nov 09, 20:24

Opprinnelig postet av A.Scheie

Nå er det nok mobbing her! Underlig at ingen av moderatorene har tatt tak i disse personangrepene på Scheie! Orker ikke å bli hengt ut lenger, så da bytter jeg like godt nick til en som har enda litt mer rutine!

Hvilke personangrep ? Bare konstantering av brølere av Scheie, her er forresten en til, han påsto at målet til PAC var hans første for FFK noensinne....

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 nov 09, 20:27

Jeg håper du skjønner humoren her bob page.... ellers begynner jeg nesten å lure litt.

Mulig du slår tilbake med psykohumor som ikke jeg skjønner da men...

Fantastisk signatur forresten Arne! 1-2, 1-2, 1-2. Laughing


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 01 nov 09, 20:49

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Og Scheie gjenoppstår som den gode gamle Hegerfors.

 

Stor idrett... Cool

Godt Arne fortsatt er her da...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 nov 09, 21:03
Endret: 01 nov 09, 21:04
Endret av: Bedreviteren

Det må være lov å si Karl Petter at tida har løpt ifra kommentatoren Scheie...


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 01 nov 09, 21:36

Utrolig heldig seier til FFk i dag! Med normal uttelling ville vi klart minst uavgjort i denne særs jevnspilte kampen! Veldig dårlig gjort av dommeren å vise ut keeperen vår akkurat da vi var i ferd med å hente dere inn!

Som jeg sa til min drikkekompis fra Plankehaugen før kampen, så håper jeg at FFK også rykker ned. I motsatt fall vil jeg savne turene til Fredrikstad stadion neste år. 

 

Takk for i år!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 01 nov 09, 21:40

dårlig gjort av dommeren? han gjorde jo nøyaktig det som skal gjøres i en slik situasjon. Greit, Lyn har ikke vunnet mer enn 2 kamper i år men dommere skal ikke gi dere et "bein" bare av den grunn å la være å vise ut en spiller for en såpass klar forseelse.. Store tabber av lyn gjorde at det gikk som det gikk - om du ikke så feilene til laget ditt som hovedårsak til at dere fikk en kalddusj så burde du prøve å se kampen uten lyn-briller på. =)

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 01 nov 09, 21:47

Opprinnelig postet av madcow
Store tabber av lyn gjorde at det gikk som det gikk - om du ikke så feilene til laget ditt som hovedårsak til at dere fikk en kalddusj så burde du prøve å se kampen uten lyn-briller på. =)

 

Nei, dette er helt urimelig! Tar du av deg FFK-brillene vil du se hvilket lag som fortjente seieren i dag!

 

Plankestabelen


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 01 nov 09, 21:52

Haha, taper 5-0 og mener det var ufortjent. Du skal hvertfall ha for den naive positive oppfatningen av egen klubb.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 nov 09, 21:58

Haha. Lyn-nissen her inne har nok skålet litt vel mye før kampen i dag. Smile


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 01 nov 09, 22:00

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Haha, taper 5-0 og mener det var ufortjent. Du skal hvertfall ha for den naive positive oppfatningen av egen klubb.

 

Du er ikke seriøs nå?

Hadde vi fått 4-5 i det 80.minutt slik vi fortjente, hadde vi sannsynligvis rodd det hele i land. Det er vel ingen som mener at 0-5 var  et fortjent resultat? Selv med FFK-briller på? Hæ?

Det er greit å være supporter, men et lite snev av objektivitet må man kunne forvente, Supremes!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24