Husk meg
Brukernavn
Passord

Før, under og etter kamp: Lyn - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 09, 20:50
Endret: 04 nov 09, 22:46
Endret av: FFK1903

Til dette "ubetydelige oppgjøret" må FFK ta et valgt, slik jeg ser det. De kan velge å hvile viktige spillere, passe på å unngå skader fram mot kvalifiseringen, eller så kan de bruke Lyn-kampen til å få satt første-elleveren skikkelig før de siste nervepirrende kampene. 

Hvis de velger å spare spillere så kan de la de unge som ikke har fått spille så mye få kjærkommen TL-erfaring [Elvestad, Trulsen, Lala ....]. Så hva mener dere folkens?

Jeg mener i alle fall at småskadde spillere som Piroija, Wallace [?] Vidar og Borges burde få hvilt i alle fall en omgang mot Lyn.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 okt 09, 21:37
Endret: 25 okt 09, 21:38
Endret av: Nugattistjerna

Ingen tvil - la alle som har småskader stå over mot Lyn. Noe annet er skandale.......


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 okt 09, 21:40

Klart det, denne kampen spiller null rolle, og da skal vi hvile de spillerene som har slitt med skader i det siste, helt klart, og bruke resten av troppen.

Tror det gir seg sjøl at Borges, Vidar og Raio ikke spiller, i det minste... Kanskje vi skulle la Evertón hvile en omgang også. Men han har en smule flyt for tida, så kanskje han burde spille minimum en omgang også.

Wallace har vel ingen skade nå, har han? Han bør spille, for han er fremdeles litt rusten, og trenger enda litt kamptrening før det begynner å dra seg te.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 09, 21:59

Opprinnelig postet av Asgeir

Wallace har vel ingen skade nå, har han? Han bør spille, for han er fremdeles litt rusten, og trenger enda litt kamptrening før det begynner å dra seg te.

Han holdt seg til armen helt siden den morsomme taklingen av Everton i første omgang og måtte ut med smerter et stykke ut i andre omgang. Jeg tror ikke engang det ble kommentert på tv selv om mange av bildene viste at han slet. Uvisst hva det var nøyaktig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 09, 22:27

Dommer       Dag Vidar Hafsås, SAUPSTAD
Assistentdommer 1     Roe Vidar Lien, ELNESVÅGEN
Assistentdommer 2     Frank Andås, GJØVIK
4. dommer     Kristoffer Leirdal, REINSVOLL
Dommerveileder     Jon E. Skjervold, LILLESTRØM

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 okt 09, 00:00

Føler det ikke er opplagt at man bør starte med benkeslitere og juniorer. Det handler også om å holde troppen i gang og forhåpentligvis gi 11ern en god følelse. Et toppet mannskap slår Liin. Samtidig vil det være grisebittert hvis helt sentrale brikker skulle bli skadet...Kun rødt kort som vil gi suspensjon til Særp matchen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 okt 09, 00:07

                                  Kenny

Wass - Opphaug - Czwartek/Vidar/Shabani - Thomassen

                   Gashi - Elvestad - Barsom

                 Askar - Everton - Andersson

 

Bytt evt. bytt inn Kvisvik mot Elvestad på midten (og Barsom tar den defansive rollen).

Raio hviler pga. skade, Wallace hviler pga. skade, Vidar hviler også hvis skadd.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 okt 09, 10:53

Shabani er jo fremdeles ute med sin 6 ukers skade pådratt i april. Har han lagt opp?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 okt 09, 11:30

uti fra det Nordlie sa i intervjuet etter kampen mot molde så skulle de stille med det beste laget i denne kampen for å få en litt go følelse inn i laget. Det er jeg helt enig i, men som andre også sier de som sliter litt bør stå over. Ikke vits å risikere noe.

Noen som vet hvordan det blir med gule kort? Altså de som eventuelt får sitt 5 gule må de da stå over i kval?

 

 


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 okt 09, 11:31

Opprinnelig postet av mysthical
Noen som vet hvordan det blir med gule kort? Altså de som eventuelt får sitt 5 gule må de da stå over i kval?


Nei. Kun direkte røde kort.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 okt 09, 11:32

Opprinnelig postet av mysthical
uti fra det Nordlie sa i intervjuet etter kampen mot molde så skulle de stille med det beste laget i denne kampen for å få en litt go følelse inn i laget. Det er jeg helt enig i, men som andre også sier de som sliter litt bør stå over. Ikke vits å risikere noe.

Noen som vet hvordan det blir med gule kort? Altså de som eventuelt får sitt 5 gule må de da stå over i kval?

God idé om vi unngå skader og vinner. Ikke fullt så gøy om vi ryker 4-0 og sentrale spillere blir skadet.

Alle kort er nå strøket.


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 27 okt 09, 15:56

Noen som skal ta turen til ullevål?

---------------------------

FOR FREDRIKSTAD !!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 09, 16:08

Ja, femti Lynsupportere og sekstiåtte Fredrikstadsupportere.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 okt 09, 17:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, femti Lynsupportere og sekstiåtte Fredrikstadsupportere.

Haha Laughing


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 27 okt 09, 19:53

Jeg er der ihvertfall.   Spørsmålet er bare om det blir flere

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 okt 09, 19:55
Endret: 27 okt 09, 19:55
Endret av: Plankekæll

Nå er vi oppe i sekstini! Kom igjen folkens!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 okt 09, 21:04

Jeg skal muligens melde meg på som nr. 70. Det hele beror på om det er noe spennende på tv den kveldenWink

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 27 okt 09, 21:06

En kollega av meg som er Lyn-fan skal iallefall innover sammen med sin sønn. Han prøver å få meg med, men vil jeg? Kan noen gi meg et par velbegrunnende grunner til at jeg skal dra?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 okt 09, 22:00

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

En kollega av meg som er Lyn-fan skal iallefall innover sammen med sin sønn. Han prøver å få meg med, men vil jeg? Kan noen gi meg et par velbegrunnende grunner til at jeg skal dra?

Ha det gøy på tribuna, slippe å konstant stå med hjertet i halsen og å få støttet laget i ditt hjerte? Underhold og bli underholdt helt enkelt. Wink

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 28 okt 09, 16:07

ph har jo satt opp gratisbusser, og i og med at det blir siste gangen man kan se ffk i tippeligaen på 20 år, blir det vel ikke så ille vanskelig å fylle opp de vel? ;-)

jeg synes alle bør slenge seg på turen, og kose seg på ullevål ;-)

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24