Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Sarpsborg (1. playoffkamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 14 8

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 09, 23:28

Kampen er vist nesten utsolgt.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 okt 09, 23:44

Midt i den store tragedien som hele denne sesongen har blitt for FFK så er det moro at det skal spilles et realt lokalderby mellom Fredrikstad og Særp igjen. All kudos til Særp 08 for å ha kommet seg så langt!

Jeg blir vel mer overrasket enn skuffet om FFK roter bort dette. Det sagt så er det nesten litt synd også at vi kun kom så nær å få to Østfoldlag i TL neste år. Akkurat det er noe jeg ser fram til, et Østfoldderby i TL. Trodde lenge det måtte bli Moss, men så jammen kommer særpingene rullende. Det har muligens en sammenheng med spillerne de har fått billig fra FFK fordi de ikke var gode nok...? Greit nok, nå skal spillerne selv få siste ord i den saken.  

 

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 31 okt 09, 00:19

Hvor ser jeg denne kampen på tv??????

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


ika

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 09
Innlegg: 14

Lagt til: 31 okt 09, 00:53

Helst på stadion, men jeg regner med at den går på TV2 Zebra, som kvalifiseringskampene gjorde i fjor. Har Sarpsborg 08 noe forum man kan skjekke stemningen på forresten?

Tror FFK vinner greit mot et tarvelig Sarpsborg-lag.

---------------------------

Fotball er fotball


bob page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 okt 09, 07:55

Supporterklubben heter Fossefallet, kanskje google viser deg vei :-)

---------------------------

Adecco 2010 ?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 31 okt 09, 07:58

Jeg kan ikke dra på stadion, da jeg har lovet en venninne i Tuddal å komme på besøk, har tatt fri for å kunne dra. Typisk at de måtte sette den på fredag. Men må se denne kampen

Supporterne til Sarpsborg heter Fossefallet.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 okt 09, 09:59

Thomassen har trua.

 

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 09, 11:34

Nrk sender alle kvalikkampene.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 okt 09, 11:45

NRK2 og NRK3 for semifinalene eller? NRK1 har jo gullrekka med Beat for beat, Nytt på nytt og Skavlan.

NRK har såvidt jeg ser ikke oppdatert sine TV-sider på nettet hvertfall.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 09, 13:04

Jeg hørte det fra prgrammet Bakrommet, at alle kvalkampene skulle sendes på NRK,


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 01 nov 09, 09:54

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Midt i den store tragedien som hele denne sesongen har blitt for FFK så er det moro at det skal spilles et realt lokalderby mellom Fredrikstad og Særp igjen. All kudos til Særp 08 for å ha kommet seg så langt!

Jeg blir vel mer overrasket enn skuffet om FFK roter bort dette. Det sagt så er det nesten litt synd også at vi kun kom så nær å få to Østfoldlag i TL neste år. Akkurat det er noe jeg ser fram til, et Østfoldderby i TL. Trodde lenge det måtte bli Moss, men så jammen kommer særpingene rullende. Det har muligens en sammenheng med spillerne de har fått billig fra FFK fordi de ikke var gode nok...? Greit nok, nå skal spillerne selv få siste ord i den saken.  

 

Enten er du bare en klyse, eller så er du dum

Hva med å løfte blikket og kanskje se at andre klubber enn din egen også jobber bra. Det er derfor drittklubben din har Thomassen, Kvisvik og Elvestad i sine rekker. De skulle vi gjerne hatt tilbake, mens horene som går til sengs med fienden kan dere beholde.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 nov 09, 10:22

Opprinnelig postet av sarpen

Enten er du bare en klyse, eller så er du dum

Hva med å løfte blikket og kanskje se at andre klubber enn din egen også jobber bra. Det er derfor drittklubben din har Thomassen, Kvisvik og Elvestad i sine rekker. De skulle vi gjerne hatt tilbake, mens horene som går til sengs med fienden kan dere beholde.

Du må jo være begge deler..
Når ble Kvisvik og Elvestad et produkt av Sparta Sarpsborg eller Sarpsborg 08 eller SFK (vanskelig med navn som skifter før hver sesong)??? Ellers så er det jo bare å bla opp x antall millioner å kjøpe dem slik vi har gjort... Alt og alle er til salgs bare prisen er riktig. Det har vel til og med du forstått?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 nov 09, 10:22
Endret: 01 nov 09, 10:24
Endret av: Bedreviteren

Hva er egentlig problemet? Her gir han vel litt kudos til Sarp for den gode sesongen. Og at dem har fått mye ut av spillere som Hoås, Wiig, Forsberg og Røn som i sin tid fikk lite spilletid i FFK.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 01 nov 09, 10:41

Alt kan gå konk bare man er dum nok også. Dere lever på lånt tid. Så lenge Onkel Terje kaster penger etter dere er alt supert. Det varer ikke evig og da kommer vi å tar dere....... Kos dere mens dere kan, det varer uansett ikke lenge.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 nov 09, 10:58

Opprinnelig postet av sarpen

Alt kan gå konk bare man er dum nok også. Dere lever på lånt tid. Så lenge Onkel Terje kaster penger etter dere er alt supert. Det varer ikke evig og da kommer vi å tar dere....... Kos dere mens dere kan, det varer uansett ikke lenge.

Riktig, og klubber som driter på draget økonomisk kan få poengstraff... Virker det kjent der oppe i Pæddekummen?

Hvordan var det med Elvestad og Kvisvik og deres oppvekst i et Særp/Sparta o.s.v.?


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 01 nov 09, 12:20

I tilleg må du huske at det er FFK som har anlegg og et ordenlig fundament å bygge på. Er ikke helt sikker på hvordan reglene lyder men jeg tror dere skal begynne å tenke på hvor dere skal spille hvis dere skulle rykke opp.  Gamle Fredrikstad Stadion var ihvertfall ikke bra nok

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 nov 09, 16:37

Å tro at ikke Sarpsborg klarer å få til et anlegg og et lag i toppen, blir og være likehovmodige som Moss var i sin tid da de i siste sesong over FFK i divisjonsystemet, mente  at FFK kom til å være lillebror i uoverskuelig fremtid. Historien viser at det snur fort, om vi rykker ned er det ikke sikkert at vi rykker like fort opp igjen.

Å skape et nytt fundament etter nedrykk er ikke fort gjort  når budsjettene skal barberes. Greit å ha bena på jorda.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 01 nov 09, 16:49

Tenkte mer for sarpsborg. Har begrenset interesse (hockey er vel større der) Og allerede økonomiske problemer

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 02 nov 09, 00:09

Kanskje et dumt spørsmål, men går denne kampen på TV?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 02 nov 09, 00:13

Ja, på NRK.

Enten 1, 2 eller 3.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 14 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24