Husk meg
Brukernavn
Passord

Herlige Tom Nordlie!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 okt 09, 22:20

Jeg vil hylle Tom Nordlie, ikke bare for prestasjonene med laget, men hvordan han fremstår i media. Etter kampen idag står han ansikt til ansikt med den mest usympatiske trenern i Norge og går IMOT barsom. Han kritiserer Barsom for taklingen på Bjørkøy og mener det var et klart gult kort. Jeg synes jeg ser Fagermo gjøre det samme!

Ellers må han være den morsomste og mest karismatiske trenern i TL. Alltid moro å høre på intervjuer med Nordlie.

Nå har han 3 av 3 mulige hjemmeseire og det ser ut som om han har fått igang spillere som trengte et spark bak.

Alle dere som har hogd huet av Tom alt, gi nå mannen den sjansen han ABSOLUTT fortjener!


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 19 okt 09, 22:23

LOL, skal ikke mere til her på forumet nei


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 okt 09, 23:07

Opprinnelig postet av Tyggis

LOL, skal ikke mere til her på forumet nei

Mener du med det? Du er vel en av dem som har hatt masse mot Nordie siden han kom??!  Jeg har aldri hatt noe mot Tom,  men med så mye drittslenging her inne var det på tide med en positiv tråd om Nordlie! Det er en nytelse å høre på den mannen snakke om fotball!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 okt 09, 23:10

Noen har bare bestemt seg for at Nordlie er en kødd. Ser jo åssen de utskjelte gutta Askar og Jokke spiller idag. Virka ikke som de var så veldig redd for Nordlie utpå der idag.

Flott med en hylletråd for Nordlie også!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 okt 09, 23:15

Synes godt vi kan se ting på litt lengre sikt før man begynner og rope HYLL HYLL og lage egen tråd. Det skal tydeligvis ikke mer til enn en halvgod kamp og tre poeng til et sulteforet publikum før enkelte blir i overkant euforiske. 

Kan allikevel si at jeg er svært fornøyd med dagens kamp, og Nordlie skal seff ha sin velfortjente del av æren.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 okt 09, 23:19

Opprinnelig postet av Sulla

Synes godt vi kan se ting på litt lengre sikt før man begynner og rope HYLL HYLL og lage egen tråd.

Synes godt en del kan vente litt lengre før dem roper SLAKT SLAKT....


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 okt 09, 23:19

Greit vi ikke skal hylle, men det blir vel litt feil å slakte han etter en svak kamp også da? Virker som det er mye lettere å gi ris enn ros her på forumet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 okt 09, 23:19

Jeg hyller god innsats og guts!! Jeg hyller spillerne og treneren!

Men jeg velger å vente med med denne frelsingen av Nordlie til vi har spilt mer enn én god kamp på rad. Det har vi ikke klart ennå under Nordlie. Det som dog er gledelig er at vi har begynt å vinne hjemmekampene våre igjen.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 okt 09, 23:22

Lett å hylle treneren etter en seier. Det positive i dagens match angående dette temaet er at Odd sin filosofi ble brutalt lest. Og de fikk ikke til noe av det de er gode på. Men dette har dog ikke Nordli lyktes med i alle matcher. Trodde forresten at Fagermo visste om Nordlis kunnskaper rundt egen spillestil, og at Odd kom til å hvertfall variere LITT!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 okt 09, 23:44

Som jeg prøvde å presisere i innlegget mitt: Han skal på ingen måte ta all ære for seieren, men det vises en mye bedre fighterspirit i laget, det bør han gis kreditt for.

Det jeg i hovedsak vil hylle, er hvordan han opptrer i media, særlig etter kampen idag. Ikke mange trenere som vil gå ut og si at egen spiller gjør en stygg takling og må gå i seg selv. Alle er vel enig i at Barsom har for høyt tenningsnivå og bør skjerpe seg. Se bare på Fagermo som FORTSATT beskytter Dokken!

Jeg blir hvertfall glad når jeg ser Nordlie bli intervjuet, i motsetning til hva jeg ble når grønhagen var trener! Jeg trur han klarer å spre denne gleden og humoren inn i laget også.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 okt 09, 09:07

TN har gjort en herlig jobb med gutta på eget gress, men en grusom jobb på bortebane. Kort oppummert så er 9 poeng på 6 kamper helt OK mtp klubbens situasjon når TN begynte engasjementet. Normalt ville vi klatret noen plasser, men dessverre ser TL ut i år igjen å bli dominert av bunnlagene i siste fjerdedel av sesongen....

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 okt 09, 17:54

Positivitet ???? er dere syke

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 okt 09, 19:29

Synes det er flott med en positiv tråd om T.N også.

Han fortjener vel ikke all den pepper´n som enkelte drysser ut med jevne mellomrom.

Som sagt det er ulike meninger om "Tøffe Tom", men kan vi ikke være enige om å gi han også kredit for det positive han bidrar med, eller mener enkelt at det hadde komme uansett trener. la det være klart, personlig mener jeg at laget har fått ett løft pga Tom Nordlie.

Ellers se gjerne mine siste skriblerier på den negative tråden om T.N.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 okt 09, 21:17

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Positivitet ???? er dere syke

Det var det som slo meg også Cool, uansett, det er liten tvil om at laget har hatt et løft etter Nordlies inntog på stadion. det tar selvsagt tid å få folk til å jobbe igjen, tid for å finne de rette knappene å trykke på. La oss håpe at Tom fant disse knappene nå og at vi tar 6 poeng på de siste 2...

---------------------------

Adecco 2010


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 okt 09, 22:04

Tom Nordlie framstår som intelligent og sympatisk, personlig og empatisk i programmet "Bakrommet" i dag.

Er han forhåndsdømt av bl.a. Demokraten og andre ? Skal ikke profesjonnelle fotballspillere tåle å få kjeft og å høre hva de kan bli bedre på uten å grine og ringe pappa ?

Jeg velger å la T.N. få bevise før jeg slakter ham.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 okt 09, 00:24

Jeg føler at de som kritiserer Nordlie og slakter FFKs sjanser under ham virker helt sveiseblinde. Ikke nok med at man ikke har gitt han tid til å bevise seg (og så langt har han jo fått en oppsving med FFK), de fleste hadde bestemt seg så fort han var klar for FFK. Jeg er positiv til Nordli, men naturlig nok vurderer man ikke en trener etter et par måneder i jobben. Og da finner jeg det ganske ironisk at de hardeste kritikerne av Nordlie roper høyt om langsiktighet,

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 okt 09, 08:42

Til de to siste talerne vil jeg minne om at dette ikke er Nordlies første trenerjobb. Det foreligger en historikk. Dessuten har aldri noen idrettsutøvere, eller andre arbeidstakere for den saks skyld, noen gang blitt kjeftet gode.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 okt 09, 09:21

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Til de to siste talerne vil jeg minne om at dette ikke er Nordlies første trenerjobb. Det foreligger en historikk. Dessuten har aldri noen idrettsutøvere, eller andre arbeidstakere for den saks skyld, noen gang blitt kjeftet gode.

Nei, det hadde vel egentlig vært best om han ikke hadde tidligere erfaring?

Skulle likt å se belegget for det utsagnet om "kjefting" eller kritikk som det også heter. Kan bare snakke for meg selv når jeg sier at selv har jeg blitt langt bedre i jobben min pga krass kritikk som har motivert meg til å jobbe med svakhetene mine. Andre eksempler er så utallige at jeg lar det ligge.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 okt 09, 09:26

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Skulle likt å se belegget for det utsagnet om "kjefting" eller kritikk som det også heter.

Hvilken som helst lærebok om ledelse og motivasjon. Ingen som "vet" noe om dette er i tvil.

Dessuten er vel Nordlie sin historikk som trener også en bekreftelse på dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 okt 09, 10:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvilken som helst lærebok om ledelse og motivasjon.

Der får du sagt det. En utrolig interessant teori det der om at en leder ikke skal kritisere. Studerer bachelor selv i kultur og kommunikasjon hvor all sosial samhandling er i fokus, så jeg ville vært interessert i høre om teorien, og i så fall empiri i det hele tatt om emnet. Så langt står du med tomme hender her.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24