Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 28

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 18 okt 09, 21:43

Møter vi Sarpsborg 08 blir det på FREDRIKSTAD Stadion.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 okt 09, 21:52

Jeg tror LSK kan havne på kvalik. Seier over ODD gir 3 poeng opp til LSK, et LSK som fort kan spille f.eks. U hjemme mot Brann og tape i Molde. Det gir 1 poeng, og det tilsier at FFK vil klatre forbi med seier over Molde og Lyn. Selvsagt litt utopi at vi skal tro og forvente 9 poeng av guttane...Eventuelt med to LSK tap vil vi klare oss med "bare" seier og ODD og Lyn og U mot Molde...

Uansett med 3 poeng imarra har vi mest sannsynlig unngått direkte nedrykk, ettersom Glimt skal til Bærum!! Viktig!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 okt 09, 22:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

Møter vi Sarpsborg 08 blir det på FREDRIKSTAD Stadion.

Og da blir det NEDRYKK...

Adecco 2010

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 okt 09, 22:13
Endret: 18 okt 09, 22:15
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bob Page

Tror frykten er ubegrunnet. Nivået i Adecco er ikke all verden. Har begynt å glede meg til denne kampen allerede.

Er mer bekymret for hvem vi møter i "finalespillet". KIL har hatt et løft etter at Nordlie dro, og de kjenner hans spillestil og dens svakheter godt.

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 okt 09, 22:34

Syns alle FFK-spillerene bør ta en titt på intervjuet med Magnus Myklebust på fotballextra nå. Det er SLIK en bossmannspiller skal oppføre seg, gi alt på banen for at ledelsen skal legge merke til en, IKKE syte og klage i media....

Adecco 2010

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 okt 09, 07:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og ja, jeg tror vi vinner de tre siste kampene. Om det er på grunn av eller på tross av Nordlie vet jeg ikke. Jeg tror spillerne gir såpass gass at dette går veien, i tillegg til et fantastisk publikum de to siste hjemmekampene. Tenk dere da, endelig flomlys, fuktig gressmatte, kaldt og jævlig! Endelig skal vi få lov til å dra lua nedover øra, og i tillegg fryse i hjel på tribunen. Jeg har savnet det! Smile

Nå gleder jeg meg noe sinnsykt til i kveld!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 okt 09, 07:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bob Page

Er mer bekymret for hvem vi møter i "finalespillet". KIL har hatt et løft etter at Nordlie dro, og de kjenner hans spillestil og dens svakheter godt.

Nordlie er vel ikke helt ukjent med spillerene og spillestilen til KIL heller tenker jeg. FFK har hatt ett løft etter at Nordlie kom, nå har vi begynt å vinne hjemme igjen!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23