Tippeligarunde 28
Gult og karantene til Keita..
---------------------------
Adecco 2010
Lyn presser voldsomt her nå...
Adecco 2010
Ser ut til å bli en meget dårlig runde for vår del. Eneste trøst er at glimt bare ser ut til å ta ett poeng.
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 18 okt 09, 19:42
Endret: 18 okt 09, 19:44
Endret av: Plankekæll
Syke sjanser til Tromsø også....
Edit: Enda en stor sjanse til Tromsø og Knarvik.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 18 okt 09, 19:45
Endret: 18 okt 09, 19:46
Endret av: Knuty
1-0 til Tromsø ! Jadda...
Det kan vise seg å bli utrolig viktig..
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
1-0 til Tromsø med Knarvik.
Og Sandefjord utligner mot LSK.. Endelig litt flaks.
Haha. Nå går det veien dere!
Kom igjen Start og Lyn også!!!
Opprinnelig postet av Knuty
Og Sandefjord utligner mot LSK.. Endelig litt flaks.
Da går vi kanskje ikke rett ned da, men må ta omveien via Sarp 08...
Adecco 2010
Knuty
Lagt til: 18 okt 09, 19:49
Endret: 18 okt 09, 19:50
Faen.. Glimt utlignet.. Mangler jo bare at de vinner nå..
Knuty
Lagt til: 18 okt 09, 19:51
Endret: 18 okt 09, 19:55
Sluttresultater:
Bodø/Glimt - Tromsø 1 - 1
Lyn - Strømsgodset 0 - 1
Sandefjord - Lillestrøm 2 - 2
Start - Aalesund 0 - 1
Viking - Rosenborg 0 - 0
Mer og mer tyder på at vi må være fornøyd med kvalifisering mot særp. Det kan bli ille nok det..
Lillestrøm har riktignok igjen Brann og Molde, så vi får se..
Hmrf, da MÅ vi ha 3 poeng i morra + 3 mot Molde og 3 mot Lyn. hvis vi skal ungå kvalikk... og formen Molde viste mot Stabæk i går, ser jeg ikke noe mer lys i tunnellen, vi går ned...
Adecco 2010
Stabæk spilte med 10 mann i nesten 80 minutter, i tillegg er Molde svake borte.
FFK slår både Odd og Molde hjemme, pluss Lyn borte. Det holder til fornyet plass.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Stabæk spilte med 10 mann i nesten 80 minutter, i tillegg er Molde svake borte.
FFK slår både Odd og Molde hjemme, pluss Lyn borte. Det holder til fornyet plass.
Molde er vel langt fra svake borte. Har tatt 21 poeng borte, og faktisk spilt like offensiv og fin fotball borte som hjemme.
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 18 okt 09, 20:48
Endret: 18 okt 09, 20:52
Endret av: Plankekæll
For å si det på en annen måte da;
Molde har vært svake borte de siste kampene. De har 0-1-4 på de siste fem kampene, og de har tapt de siste fire. Før dette er jeg enig, da var de knallgode med 6-2-1.
Da er det bare å satse på at døm får 5 strake tap borte. Trur vi vinner alle de 3 siste kampene jeg! Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Opprinnelig postet av ffkmufc
Da er det bare å satse på at døm får 5 strake tap borte.
Ja, vi får håpe på det.
Trur vi vinner alle de 3 siste kampene jeg!
Det tror jeg også.
Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Neppe. Jeg har aldri forstått poenget med å skremme noen. Tror de aller fleste blir dårligere av det, spesielt folk med dårlig selvtillit i utgangspunktet. Og har FFK-spillerne god selvtillit i utgangspunktet? Neppe.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nordlie skremmer guttane til å prestere. Funker det
Neppe. Jeg har aldri forstått poenget med å skremme noen. Tror de aller fleste blir dårligere av det, spesielt folk med dårlig selvtillit i utgangspunktet. Og har FFK-spillerne god selvtillit i utgangspunktet? Neppe.
Du trur vi vinner de 3 siste, men trur ikke at metoden til Nodlie funker?
Ellers var det litt tull fra min side det om at jeg liker at Nordlie skremmer gutta til å prestere. Jeg trur bare ikke at det er så ille som noen skal ha det til..
Tror vi er veldig uenige ang Nordlie, men det trenger vi ikke å snakke om akkurat her.
Og ja, jeg tror vi vinner de tre siste kampene. Om det er på grunn av eller på tross av Nordlie vet jeg ikke. Jeg tror spillerne gir såpass gass at dette går veien, i tillegg til et fantastisk publikum de to siste hjemmekampene. Tenk dere da, endelig flomlys, fuktig gressmatte, kaldt og jævlig! Endelig skal vi få lov til å dra lua nedover øra, og i tillegg fryse i hjel på tribunen. Jeg har savnet det!
Bedrøvelig at AaFK vant, for det betyr at de trolig er helt trygge før siste kamp og slipper å gi alt mot Godset. Tar vi mindre enn sju poeng på de siste tre finnes intet håp om å slippe kvalik.Vinner vi ikke i morgen er det bare å begynne å kjøpe opp billetter på Sarpsborg Stadion, for det er så godt som 100 % sikkert at Sarp blir nummer fem i Adeccodassen.
Angst.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23