Husk meg
Brukernavn
Passord

Nordlies elendige (mangelfulle) bytter og merkelig kamptaktikk

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 okt 09, 12:06
Endret: 18 okt 09, 12:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Johannessen burde lagt denne ballen død til etter sesongen er ferdig, først da kunne han fortalt om tingenes tilstand i klubben. Dette hjelper ikke FFK på noen måte.

Jeg skal ikke si noe om hva jeg mener om artikkelen, men jeg har en følelse om at dette vil vi høre mer om etter denne miserable sesongen er ferdig.

Enig i overnevnte, men ønsker likevel å gi kudos til Johannessen som tør ta bladet av munn!

Dette er tross alt en mann som følger klubben tettere enn de fleste,

...tror dere virkelig at han sitter og dikter opp tingene?

I så fall er det ikke herr Johannessen som er navlebeskuende...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 okt 09, 13:01

Er Tom Nordlie trener for FFK eller Kongsvinger?

Synes det er litt pussig at Nordlie fortsatt har sin innvirkning på Kongsvinger.

Her er et lite utdrag fra artikkelen: (Sagt av KIL-trener Eide)

- Jeg prater med Tom hver uke, og i forkant av hver kamp. Hans hjelp er svært viktig, sier Øyvind Eide til Nettavisen.

- Han har tross alt 23 års erfaring, og svært mye av det jeg kan har jeg lært av ham.

Om ikke Fredrikstad-treneren har så mange innspill på motstanderen, er bidragene på andre felt langt viktigere.

- Det går ofte på detaljer spillersystemene, hvordan man skal takle motstanderen, hvor høyt press man skal møte dem med.

- Han er veldig flink med detaljer, og jeg kommer ofte på ting han har lært meg underveis i kamper.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 okt 09, 15:28

Det kan vel ikke stemme det du skriver der Plankekæll..? Trudde alle hata Nordlie i hans tidligere klubber jeg. Nei, detta trur jeg ingenting påWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 okt 09, 16:23

Folk er rare på Hedmarken vettu... Tongue out


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 okt 09, 20:40

Opprinnelig postet av Plankekæll

Folk er rare på Hedmarken vettu... Tongue out

Det skal væra helt sikkert!

Da er vi hvertfall enige om noeWink


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 18 okt 09, 22:46

FFK er ved siden av å være et fotballag vi elsker, også en arbedisplass. Hvordan hadde du likt det å ha journalister hengende over deg når du planla jobben din,  for så siden å skrive i avisa at sjefen hadde noen sure kommentarer til det du drev med? Roser aldri Nordli? Tror journalistene at dem gjør de gjør Amin og Thommassen en tjeneste ved å skrive i avisa at de får tilsnakk på terning? Er det ikke derfor de trener da? For å rette på feil og bli bedre?

At det er uro og krangel i FFK er jo ingen nyhet. Sånn var det lenge før Tom Nordli kom. Endringer på en arbeidsplass blir ofte møtt negativt. Noen likte den gamle sjefen, noen liker den nye. De er vel voksne folk som kan si ifra hvis det blir for mye kjefting? Nordli er jo bevisst på stilen sin og prøver å gjøre noe med den.

La guttane få ro på treningsfeltet og på jobben sin. Så kan vi dømme dem etter hva de gjør på kamp.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 okt 09, 16:00

To bortetap og to hjemmeseiere har Nordlie, Tromsøkampen kan umulig telles med når man vet hvor liten tid Nordlie hadde før den kampen. Uansett så hadde FFK stått med 45 poeng ved sesongslutt hvis denne statistikken hadde gjeldt hele sesongen. Det er direkte faktafeil og løgn av Johannesen å skrive: "Fasit siden Nordlie overtok ansvaret er to seire og tre tap. Ikke mye å slå i bordet med. Og dårligere enn noen av forgjengerne har å vise til." For det første er det bedre enn både Grønis og Aune, for det andre synes jeg det er totalt feil å regne med Tromsø-kampen... At Nordlie skjeller ut Askar for å gjøre dårlige taktiske valg er helt naturlig. Hvilken planet bor Johannesen på hvis han tror at FFKs spillere ikke skal få passet sitt påskrevet hvis man ikke yter godt nok? En sjef som ignorerer dårlige prestasjoner av sine medarbeidere, er en dårlig sjef synes jeg.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 okt 09, 12:07

Opprinnelig postet av Supreme NTM

To bortetap og to hjemmeseiere har Nordlie, Tromsøkampen kan umulig telles med når man vet hvor liten tid Nordlie hadde før den kampen. Uansett så hadde FFK stått med 45 poeng ved sesongslutt hvis denne statistikken hadde gjeldt hele sesongen. Det er direkte faktafeil og løgn av Johannesen å skrive: "Fasit siden Nordlie overtok ansvaret er to seire og tre tap. Ikke mye å slå i bordet med. Og dårligere enn noen av forgjengerne har å vise til." For det første er det bedre enn både Grønis og Aune, for det andre synes jeg det er totalt feil å regne med Tromsø-kampen... At Nordlie skjeller ut Askar for å gjøre dårlige taktiske valg er helt naturlig. Hvilken planet bor Johannesen på hvis han tror at FFKs spillere ikke skal få passet sitt påskrevet hvis man ikke yter godt nok? En sjef som ignorerer dårlige prestasjoner av sine medarbeidere, er en dårlig sjef synes jeg.

Jeg er enig i det du skriver her. Og nå er jeg i seriøs modus Wink

Det er tydelig å se, at uansett hva han har gjort med askar, har det virket positivt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 okt 09, 14:59

Poenget er egentlig at det forsatt er slik for enkelte "supportere" : Hvor mer negativt man klarer å spa fram om Tom Nordlie, jo bedre"

Verden er heldigvis ikke svart /hvutt.

Tom Nordlie er ingen engel, han har gjennom tidene vist hele fotballinteresserte Norge noen av sine "svakheter", slik som temperament, utsagn som kan virke for impulsive, kan kreve stor plass osv.

Men, og det er ett stort MEN, og det er : For meg personlig virker det virkelig som Tom Nordlie ikke bare har jobbet med fotballen, men også med seg sjøl. Synes virkelig at jeg iallefall det siste året har sett konturende av en NY Tom Nordøie. En Tom Nordlie jeg personlig ønsker å gi en ny sjangse, nettopp fordi jeg tror at en person som har jobbet så seriøst med seg sjøl ( min personlige mening selvsagt) er den rette mannen i en klubb som FFK. En klubb som er berykta for sine interne "stridigheter" og "forståsegpåere".

Mao , ja oss alle godta at T:N er ansatt som FFK sin trener, la oss stå sammen mot framtida.

En for alle, alle for heter det i sangen, eller er det bare pjatt for enkelte.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3