Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 27

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 okt 09, 20:11

Aah, digg. Hadde 2-1 på siffertipsen, noe sikkert flere andre hadde også. Molde er skrøpelige om dagen, Odd ikke mye bedre. FFK har en god mulighet til å stå igjen med 6poeng mot disse to på eget gress. Mot Odd må Kovacs (Raio) og Bentley (Askar og PAC) taes ut av kampen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 03 okt 09, 21:28

Det er faktisk dumt for oss at Odd vant i dag. Hadde Molde vunnet, så hadde vi i neste runde møtt et Odd-lag helt ute av medaljekampen - og Molde kunne ha sikret sølvet når de kommer til besøk mot oss (de har hjemmekamp mot Stabæk i neste runde).

Dog høyst kurant at Godset vant over Glimt. Det tror jeg betyr at vi slipper direkte nedrykk. Glimt har igjen TIL hjemme, Stabæk borte og Odd hjemme. Ser ikke for meg at de tar mer enn fire-fem poeng og da er seier mot Lyn og evt en uavgjort nok for oss. Dog ville U i dag gitt oss større sjanse til å unngå kvalik - jeg tror vi må ta sju poeng til for å slippe det.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 okt 09, 21:47

Aafk har 3 vanskelige kamper etter Sandefjord imarra så feiler de der kan fort de havne på kvaliken. Både Godset og FFK vil ta endel poeng i innspurten vil jeg tro. Verre med Glimt. Av den grunn tror jeg nå FFK vil klare seg, enten via kvalik eller sikker plass. Det fordrer minst én 3 poenger i de tre siste kampene.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 03 okt 09, 22:07

Glimt tar nok heisen direkte ja. De fremstår uten særlig selvtillit.

En trepoenger er obligatorisk. Tar vi ikke tre poeng mot Liiin fortjener vi nedrykket i høyeste grad. Men Godset har nå Lyn i neste kamp og variable Viking hjemme på Marienlyst etter det. Kan fort være seks poeng til. Vi må nok ta i hvert fall fire poeng på de neste tre om vi vil ha en god sjanse til å unngå kvalik. Tror AaFK slår Sandefjord i morgen, og kanariene har Lyn.

- Benjamin Franklin

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 okt 09, 02:39

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det er faktisk dumt for oss at Odd vant i dag. Hadde Molde vunnet, så hadde vi i neste runde møtt et Odd-lag helt ute av medaljekampen - og Molde kunne ha sikret sølvet når de kommer til besøk mot oss (de har hjemmekamp mot Stabæk i neste runde).

Dog høyst kurant at Godset vant over Glimt. Det tror jeg betyr at vi slipper direkte nedrykk. Glimt har igjen TIL hjemme, Stabæk borte og Odd hjemme. Ser ikke for meg at de tar mer enn fire-fem poeng og da er seier mot Lyn og evt en uavgjort nok for oss. Dog ville U i dag gitt oss større sjanse til å unngå kvalik - jeg tror vi må ta sju poeng til for å slippe det.

+ at Stabæk nå har sjangse på sølvet, så de kommer til å gi jernet mot oss i morra.... en kamp som vi bør komme hjem med poeng fra....

Adecco 2010

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 04 okt 09, 10:27

Bør og bør ...vi må nok anse poeng på Fornebu som en bonus. Det er hjemme jobben må gjøres, samt mot Lyn.

Odd fremstår ute av form, Molde det samme. Jeg så riktignok ikke kampen mellom dem i går da jeg var på pub og så Man Utd - Sunderland, men ingen av trenerne var veldig godt fornøyd med lagets prestasjoner. Tror vi har ålreite sjanser til å slå begge.

Det at Stabæk har sjanse på sølv fortsatt er et lite minus for oss, ja - men de ville uansett ikke vært ute av det om Molde hadde vunnet i går. Slår de oss i dag er de likt - ville vært tre bak med Molde-seier - og de møtes i neste runde. Jeg holder Stabæk som favoritter til sølv nå. Vi, og Glimt, kan komme til å spille en nøkkelrolle i medaljekampen, da begge lag spiller borte mot Stabæk, hjemme mot Odd og vi har i tillegg hjemmekamp mot Molde.

- Benjamin Franklin

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 okt 09, 18:13

LSK-Lyn 0-1. overraskende

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 04 okt 09, 18:51

Pauseresultater:

Ålesund 1 -1 Sandefjord.

Lillestrøm 1-1 Lyn

Tromsø 0-0 Brann

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 04 okt 09, 19:01

Sungodt scorer med armen/handa nå igjen?????? Ekke mulig !!!!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 okt 09, 22:04

Arild Sundgots skåra med hånda helt klart

hvor er NFF... Utesteng han

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 okt 09, 01:05

Enga hadde bare 6250 tilskuere hjemme mot Viking. Det er svakt.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 okt 09, 11:19

Opprinnelig postet av Shadar
Enga hadde bare 6250 tilskuere hjemme mot Viking. Det er svakt.

Vi kan muligens gå forbi dem på gjennomsnittslig tilskuertall denne sesongen for første gang, hvis de fortsetter å trekke latterlige lave tilskuertall. De har tidligere berget seg på høye tilskuertall mot LSK, RBK og Lyn. Resten av kampene har de ofte trekt mindre enn FFK.

Det ville vært ganske imponerende om Fredrikstad fikk det fjerde beste tilskuersnittet etter en sesong som denne. Det beviser vel en hel del om at det ikke er de sporslige resultatetene som gjør at folk drar på kamp, men faktisk patriotismen. Jeg tror likevel vi får en liten nedgang neste år. Tror flere velger enkeltkamper i steden for sesongkort, men, det er jo en annen diskusjon.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 okt 09, 14:21

Ja det ligger vel an til at færre kommer til å kjøpe sesongkort neste år. Mange som spår det i allefall. Utrolig moro uansett om vi passerer Vif på tilskuertabellen.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23