Husk meg
Brukernavn
Passord

Kenny Stamatopoulos

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 09, 22:44

Har vært en skuffelse så langt for oss.

Han har sluppet inn 12.mål og har et snitt på ca. 4,3 poeng på sine 6.kamper i FFK.

Og kun to seirer.

Hva føler dere andre, er han en av grunnene til at vi ligger å¨nedrykksplass?

 

Statistikk fra 2009: Eliteserien
RundeKampHendelserBørs
20 Fredrikstad 1 - 0 Viking   6
21 Start 1 - 0 Fredrikstad   5
22 Fredrikstad 1 - 4 Rosenborg   4
23 Tromsø 2 - 0 Fredrikstad   4
24 Fredrikstad 3 - 1 Vålerenga GultKort '39 5
25 Strømsgodset 4 - 1 Fredrikstad   3

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 sep 09, 22:47

Kenny har gjort en god jobb for FFK. Problemet er manglende scoringer.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 25 sep 09, 22:52

nei syntest i grunn kenny har vært bra for oss jeg

at vi bare har 2 seire er i hvertfall ikke kenny sin feil og det begynner å bli gammelt at ffk sine egene supportere fortsetter å se etter negative ting og skylder på henriksen hvis noe går galt.

 

kjeeeeeedelig   3 poeng mot pip pip og fornyet tippeligakontrakt here we come !!!!!!

---------------------------

jaddajadda


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 sep 09, 23:00

Opprinnelig postet av Patrioten

Har vært en skuffelse så langt for oss.

Han har sluppet inn 12.mål og har et snitt på ca. 4,3 poeng på sine 6.kamper i FFK.

Og kun to seirer.

Hva føler dere andre, er han en av grunnene til at vi ligger å¨nedrykksplass?

 

Statistikk fra 2009: Eliteserien
RundeKampHendelserBørs
20 Fredrikstad 1 - 0 Viking   6
21 Start 1 - 0 Fredrikstad   5
22 Fredrikstad 1 - 4 Rosenborg   4
23 Tromsø 2 - 0 Fredrikstad   4
24 Fredrikstad 3 - 1 Vålerenga GultKort '39 5
25 Strømsgodset 4 - 1 Fredrikstad   3

  Tenk hvis FFK vinner 10-0 imorgen, tenk hvis sommeren ikke sluttet, tenk hvis gradestokken ikke gikk under 10 grader i vinter.   Tenk hvis patrioten blei positiv.  Tenk hvis han slutta å kritisere alt og alle Tenk...  Wink  Håper på fult hus og seier i morgen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 sep 09, 23:11

Kenny har vært helt ordinær, hverken god eller dårlig. Helt på det jevne. Jeg var skeptisk til å hente han til å begynne med også, fordi jeg synes ikke han er noen veldig god keeper.

Men han er definitivt IKKE en av grunnene til at vi ligger der vi ligger, langt derifra også.

Jeg har savnet at du har uttalt deg om Kenny forresten, har nesten bare ventet på at det skulle komme. Smile

Det er ikke alltid det hjelper å kjøpe, kjøpe, kjøpe, låne og hente som mange skriker og skråler etter. Her er et godt bevis på akkurat dette.

Lasse fra start neste kamp mot Lillestrøm hvis jeg fikk bestemme. (Noe som jeg heldigvis ikke gjør.)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 sep 09, 23:15

Det har jo ikke vært tabbemål ( et mot tromsø ligger på vippen) men han har virket tryggere en to ungutter tydelig påvirket av mangel på keepertrener.  Han har på inge måte vært fantastisk men han har ikke noe skyld i resultatene. Mot godset for eksempel var det ikke vanskelig å se at skudde skulle bli mål i det man så det var en sjanse. Får du tid er alene mot keeper situasjoner relativt enkle

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 sep 09, 23:27

Har vært svak hele veien, fortjener å hvile mot LSK

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 sep 09, 23:37

Er delvis enig med kanogvetalt.

Han har vært mye opp og ned, mest ned, soleklart mest ned faktisk. Ja, han fortjener svart skinnstol mot Lillestrøm.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 09, 23:59

syns det er lav mål med sånne ting... støtt opp om keeperene u-ansett... hjelper forsvaret til ?   mot godset og RBK svikta forsvaret helt og da hjelper det lite om keeperen heter: Gianluigi Buffon eller ôrlund... vi trenger ett forsvar også som hjelper til...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 sep 09, 00:06

Riktig det Keiko, vi trenger helst elleve gode spillere. Det har vi absolutt ikke.

Jeg støtter opp om alle våre spillere når vi spiller kamp, men jeg må få ha en mening om dem også. Min mening er at Kenny er for dårlig. Men nå er også FFK et dårlig lag, så han passer egentlig godt inn.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 09, 00:36

Det er helt klart lov og ha meninger det er ikke det jeg vil ha vekk, men du skjønte meg da plankekæll så da er vel den saken grei

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 09, 02:59

Opprinnelig postet av keiko99

syns det er lav mål med sånne ting... støtt opp om keeperene u-ansett... hjelper forsvaret til ?   mot godset og RBK svikta forsvaret helt og da hjelper det lite om keeperen heter: Gianluigi Buffon eller ôrlund... vi trenger ett forsvar også som hjelper til...

Jeg er enig med deg der.

Forsvaret har ikke vært detbeste i år.Raio har vært bra i år daSmileHadde hele laget blød for drakta som han så hadde vi vært lenger oppe på tabellen.Men det er min mening da.hehe

Bor du i indreøstfold Keiko99?


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 26 sep 09, 11:49

Spørsmålet er om Staw eller Bråthen ville gjort det noe bedre? Jeg tviler sterkt..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 sep 09, 12:23

Det er godt mulig, men det hadde vært en mye billigere løsning. Når man henter en ny keeper må denne være betydelig bedre enn de vi har, Kenny er i beste fall jevngod med Lasse Staw.

Da skjønner ikke jeg poenget.

Det samme kan egentlig sies om Daniel Wass. Vi har to spillere i Askar og Czwartek som er ganske like som spillertyper. Alle tre holder omtrent samme nivå. Da er det også håpløst å hente Wass synes jeg.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 14:28

Lett å være etterpåklok. Wass ble hentet inn for å spille hback i en 4-4-2 formasjon. PAC var på den tiden skadet, samt ellers tynt i bakre rekker. Askar kunne man da frigjøre til en kantrolle i 4-3-3. Nå med 4-3-3 og friske folk i forsvar er Wass overflødig, og jeg tror vi ikke vil se ham i A-lags drakta igjen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 27 sep 09, 04:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er godt mulig, men det hadde vært en mye billigere løsning. Når man henter en ny keeper må denne være betydelig bedre enn de vi har, Kenny er i beste fall jevngod med Lasse Staw.

Da skjønner ikke jeg poenget.

Det samme kan egentlig sies om Daniel Wass. Vi har to spillere i Askar og Czwartek som er ganske like som spillertyper. Alle tre holder omtrent samme nivå. Da er det også håpløst å hente Wass synes jeg.

Ikke enig i at Kenny bare er jevngod med Staw. På papiret ja, for når Lasse Staw står en knallkamp så presterer han vel så bra som Kenny gjør på sitt aller beste. Men mentalt skiller det akkurat så mye som det i grunnen skal gjøre mellom en rutinert keeper på ca 30 og en urutinert keeper på ca 22. Og det mentale i aller bakerste rekke betyr veldig mye for tryggheten til forsvaret og hele laget. Kenny er ingen superkeeper, det var det vel ingen som påsto da han ble hentet heller, men 90% av det han gjør på banen gjør han på en trygg og solid måte, og han opptrer som en sisteskanse resten av laget våger å ha tillitt til. Det er i alle fall min bedømning fra det jeg har sett. 

Så nei, det er ikke Kennys feil om FFK rykker ned i år. Men den viktigste grunnen til at jeg synes det er alldeles riktig av FFK å ha ham nå, er at hvis det går så galt at FFK rykker ned (noe jeg ikke tror før det evt har skjedd) er at i så fall vil ingen en gang kunne tenke i stillhet at det var Lasse Staw sin feil heller. Akkurat det tror jeg er ganske viktig for det unge stortalentets videre utvikling.

Ellers er jeg enig i at Daniel Wass var et noe merkelig valg. Jeg forstår godt at man valgte å hente en forsvarer slik skadesituasjonen var (og tildels er), at man valgte en høyreback, og da en med gode offensive kvaliteter. Men man glemte visst å se etter om de defensive kvalitetene var på plass, og det var de visst ikke i dette tilfellet. Derfor synes jeg Wass var et noe merkelig valg. Man kan godt si om PAC at han mangler noe offensivt, men defensivt er han rimelig trygg, og det må da være det aller viktigste for en back, uansett hvor "moderne" fotball man ønsker å spille?  

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 27 sep 09, 22:11

Virker som mange husker litt dårlig nå.

Kenny har spilt helt greit, han har prestert jevnt på et akseptabelt nivå. Det gjorde hverken Staw eller Bråthen. De slapp inn altfor mange tabbemål og ble av mange nevnt som noe av årsaken til at vi skled nedover på tabellen tidligere i sommer. Kenny har overhodet ingen skyld i den labre poengfangsten selvom han heller ikke har storspilt.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 sep 09, 22:22

Kenny har vært akkurat like god/dårlig som de to andre keeperne våre. Hverken mer eller mindre.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 sep 09, 22:51

Kenny har vært bedre. Folk må ha korttidsminne her inne. Det ble desverre sånn etterhvert at det omtrent føltes som straffespark imot hver gang vi hadde dødball imot. Synes alikevel Staw bør satses på som førstekeeper neste år, men resten av den sesongen her eller frem til videre tippeligaspill er sikret bør Kenny stå i mål...


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 28 sep 09, 00:10

Enig med de som henviser til kortidsminne... Kenny har vært mye mer stabil enn de to forgjengerene. Tabbe-målene florerte jo for svingene!!!

Mener likevel at de to unguttene bør satses på neste år igjen. På et lag i medaljestriden med sprudlende Nordlie-fotball, og en stødig bakre firer, bør forholdene ligge langt bedre til rette enn det de gjorde i år :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3