Da blir det bråk i enga
Etter noen forskjellige innlegg både her og andre steder har klanen prøvd å fremstå at de er liberale sammen med enga. Nå er tydligvis enga litt lei.
Enga vil nå utestenge de som blusset på lyn kampen så da blir det bråk i den klubben hehe. Det som er litt merkelig er at skjerfet bastionen brant på tribunen virker som ikke har fått noe etterspill. Selv om bastionen bare er 2-3 stykk og det er god luft mellom folka er det jo like brannfarlig å brenne et skjerf som å fyre opp en bluss. Litt rart av nff. Men bra det ikke bare er FFK det er bråk i hehe
Like farlig er det kanskje ikke, men i prisippet er jeg enig med deg. Greia er vel at VIF har hatt tilfeller av blussing på tribunen tidligere og også blitt straffet for det. Denne gangen ser det ut til at sanksjonene fra forbundet kan bli strengere, siden dette gjentar seg.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
Hvis det blir poengstraff, tror jeg vi vil se en boom av folk som infrilterer andres tribuner for å blusse. Har hørt flere enga folk si at de vil dra på lsk kamper og blusse. Håper det skjer, så nff forstår at det eventuelt er en tullete sanksjon!
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Blir nok ikke poengstraff uansett.
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
i fremtiden håper jeg sånt straffes med poengstraff
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
i fremtiden håper jeg sånt straffes med poengstraff
Hvordan skal dette være mulig Keiko99?
La oss ta et eksempel.
Ålesund og Fredrikstad er på vei til å rykke ned. Siste serierunde, alt skal avgjøres. Jeg som en ivrig FFK patriot ikler meg Ålesund drakt, drar på Ålesund kamp og fyrer opp ett bluss inne på stadion. Begge laga vinner sine kamper.
Men, Ålesund rykker ned på grunn av at det blir tennt bluss der.
Tenkt deg i motsatt situasjon i såfall. Tror ikke det er riktig måte å gjøre det på, virker i såfall lite gjennomtenkt
Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.
- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.
syns jeg ser en annen supporter med motstanderens drakter håper dem finner slik løsning.. bøter hjelper ikke og skremmer ikke nok
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Har liten tro på det lar seg gjøre å "infiltrere" andre lags supportere. Vil nok lett avsløres også. Bøter har vært løsningen til nå. Neste steg på sankjsons skalaen er nok at laget må spille for tomme tribuner.
Poengstraff blir for dumt. Men derimot kraftige bøter er jeg for. Straff som at klubben må spille for tomme tribuner og den eller de som da har gjort dette må dekke tapet til klubben. Det hadde vært en fin straff, men da bør det også gjelde brenning av skjerf eller andre effekter hehe
hvorfor er det lett og oppdage. Jeg kjenner feks ingen i lillestrøm miljøet. Kan hoppe rett inn i kfl med lsk drakt jeg. Ingen som vet at jeg er fredrikstad supporter der.
Hadde ikke nølt ett sekund heller, om lsk og ffk feks hadde spilt siste serierunde, vinneren hadde unngått nedrykk, taperen hadde rykka ned. Hadde lett gått i kfl for å sabbotere.
Jeg hadde til og med tatt på meg Vålerengadrakt og brent ned hele stadion bare for å få de til å rykke ned.
Å dere ser ikke at det uten store problemer bør gå an å finne ut om en virkelig er supporter av det laget man blusser for? Trur du at du hadde kommet deg ubemerket ut av kfl sine sitt felt? Trur du ikke at de ville sjekket opp hvor du bor, om du eventuelt har sesongkort der, om du er født i Fredrikstad og alle "vet" at du er FFK supporter? Alle i kfl og NFF ville jo da satt igang med etterforskning for å finne ut om man virkelig støtter laget man blusset for.
Regner med at de sentrale i klanen/ph/kfl har en viss peiling på hvem som kan finne på og fyre løs en bluss på feltet. Er det brått ingen som kjenner til karen, så ringer det kanskje en bjelle eller to. (Iallefall etter og ha lest denne tråden )
Dessuten må man vel være medlem av ph for og stå på feltet? Iallefall for å få billett.
I tilfelle med klanen synes jeg ikke poengstraff vil være feil snart. De har fått haugevis med advarsler og bøter, også kan du banne på at de slutter med det den dagen poengene trekkes. Vif sitter tross alt med ansvaret her. Bøter og et par åpne brev fra Breen hjelper tydeligvis ikke.
Opprinnelig postet av Gardarson
Å dere ser ikke at det uten store problemer bør gå an å finne ut om en virkelig er supporter av det laget man blusser for? Trur du at du hadde kommet deg ubemerket ut av kfl sine sitt felt? Trur du ikke at de ville sjekket opp hvor du bor, om du eventuelt har sesongkort der, om du er født i Fredrikstad og alle "vet" at du er FFK supporter? Alle i kfl og NFF ville jo da satt igang med etterforskning for å finne ut om man virkelig støtter laget man blusset for.
I mitt tilfelle så bor jeg i Oslo. Så det hadde de ikke klart å finne ut av. Det betyr ikke om man bor i Fredrikstad er man nødt til å holde med Fredrikstad? I mitt tilfelle er at jeg bor i oslo men betyr ikke at jeg enten må holde med Vif, lyn, lillestrøm eller stabæk? . Og i tredje eksempel - Så kan man i teorien holde med flere lag?
Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.
- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.
Opprinnelig postet av Gardarson
Nope det gjør jeg ikke. I og med at hvis jeg tar utgangspunkt i eksemplet jeg startet med nemlig Lsk. Noen av mine beste venner er medlem av kfl, og pendler ofte til åråsen. Og de er ekte fredrikstad gutter:) Uansett, som ash9n skriver, kan en holde med flere lag :)
Opprinnelig postet av Liraren
Noen av mine beste venner er medlem av kfl, og pendler ofte til åråsen. Og de er ekte fredrikstad gutter:) Uansett, som ash9n skriver, kan en holde med flere lag :)
Åssen går det du skriver der hånd i hånd med å være beinhard supporter?` Går det an å ha venner som er ekte Fredrikstad-gutter som samtidig er medlem av KFL?
I beste fall høres det ut som en spøk...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Liraren
Noen av mine beste venner er medlem av kfl, og pendler ofte til åråsen. Og de er ekte fredrikstad gutter:) Uansett, som ash9n skriver, kan en holde med flere lag :)
Åssen går det du skriver der hånd i hånd med å være beinhard supporter?` Går det an å ha venner som er ekte Fredrikstad-gutter som samtidig er medlem av KFL?
I beste fall høres det ut som en spøk...
Det går fint ann. Veldig mange fra Fredrikstad er medlem av klanen. Har mange kompiser som er medlem av klanen også. Noen er rosenborg supportere også.
Bryr meg egentlig ikke så veldig om hvem lag de holder med. Fotball er ikke alt i livet;) Men viktig er det..
Ps. Sikkert mye skrivefeil, har sølæ en pepsi max over tastaturet. Tastene er litt rare for tiden. Og, ikke nødvendig å kommentere "hvem skrivefeilen" Det er ikke en gramatikkfeil i mine øyne;)
Ja, å da trur du ikke disse gutta ville angitt deg til de rette instansene, slik at du ville blitt fersket som FFK supporter? Regner med de vet at du IKKE er LSK supporter...
Ser ikke at det skal gå an å lure en hel supportergruppe på den måten. Hadde man derimot sendt inn en nøytral person, som ingen har sett der tidligere, DA kunne det kanskje gått, men tviler på det å!
Joda, det kan jeg være enig i. Men poenget er ikke at det er så vanskelig som noen skal frem til:)
Poengstraff bør bare gjelde korrupsjon
Jeg har møtt noen av disse LSK supporterne fra Fredrikstad og jeg er ikke imponert for å si det slik. Grunnen til å holde med LSK for de jeg pratet med var at FFK var for dårlig, kombinert med "supporterbråket" i tiden til Morgan Andersen, samt et appelerende ultras-miljø i Lillestrøm som gir dem et tøffere (redneck) selvbilde.
Jeg sier ikke at det ikke går an å holde med andre lag selv om man kommer fra Fredrikstad, men jeg vil påstå at da er det noe rart med deg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23