Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen mot Godset!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 jan 04, 20:44
Endret: 18 jan 04, 20:45
FFK regjerte i dagens kamp mot Godset.
Godset skapte noen få sjanser i slutten av 1. og begynnelsen av 2., men bortsett fra det var det FFK som dominerte.
Positive i dagens kamp:
Vebjørn Hagen var kanskje BB i dagens kamp. Han har fått mye pepper, ikke alltid berettiget sådan, men i dagens kamp overbeviste han til tider med flere utsøkte langpasninger, og offensive involveringer, uten at det gikk ut over defensivt ansvar.
Tor var som vanlig konge, en karakteristikk Risholt også fortjener etter dagens 1. omgang. Godset gikk flere ganger lett igjennom FFK´s midtbane, men ble stort sett alltid effektivt stoppet av FFK´s midtstopperpar. I 2. omgang fikk vi se første omgangs målscorer og høyre kant, Momo, i stopperrollen, en rolle han utførte til Særdeles tilfredstillende.
AT gutten har et enormt potensial som offensiv spiller har vi sett ved flere anledninger, men han overbeviste altså også som stopper. Rått!!
Ringberg og Hornseth spilte 1. omgang som spisspar uten å utmerke seg, og ble i 2.omgang erstattet av L-P og Brenne, som desverre heller ikke overbeviste.
Ringberg virker litt tung om dagen, mens Hornseth var litt usynlig etter min mening. Brenne gjorde mye rart, selv om han viser frem potensialet innimellom.
I 2. omgang fikk vi se at Bjørnar kan gi Pål A konkurranse om backplassen. En slags Roar Strand, som fullfører offensive løp også fra denne plassen. Hadde en nydelig målgivende på FFK´s 2-0 mål, etter raid fra egen 16 meter.

Andre som fremhevet seg i 2. omgang; en arbeidsom Michael Røn, en lett Marius Riis. Vi fikk også et møte med FFK´s 2 nyervervelser fra Costa Rica. De viste seg frem som underholdere, og artister som vi kan få mange gla´stunder sammen med på stadion. Spesiellt spissen (McDonald?) viste ferm et rått steg, hærlige finter, og ikke minst var han hele tiden spillbar.

Kunne sikkert skrevet mye mer, men synes at kampen er den desidert beste av de jeg har sett så langt iår, og det altså mot den presumtivt beste motstanderen så langt. Det blir moro å følge alle de unge fremadstormende talentene, og hele laget etterhvert som det utvikles til et tippeligalag!

---------------------------

Macka fra start!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 jan 04, 21:53
Ja, sånn opplevde også jeg kampen.
Men jeg syntes Lars Petter gjorde et bra innhopp. Bra sidelengs bevegelse skapte mye rom og sjanser. Ellers vil jeg bare si: hvor får jeg kjøpt det Costaricanske flagget. Lett å bli revet med her... men de gutta kan bli en "hit"!!!
Ole ole, samban er løs, nå er det fotball-kamp i Fredrikstad.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 18 jan 04, 22:08
Det mest suverene er egentlig vebjørn hagen. Hagen fikk utrolig mye negativ omtale i fjor, og den var etter x antall kamper fortjent, men den startet vel litt tidlig?? Karen fikk ikke akkurat veldig mye støtte og tid til å forsøke forbedre seg. Jeg håper KTE klarer å gi han trygget fremover til 12 april, så kanskje vi ikke har en så ille dårlig venstre back allikevel?
Jeg er enig at det ser usikkert ut nå, men vi må la karen få en ny reel sjanse til å vise at han er en god fotballspiller!

teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 18 jan 04, 22:50
Mye positivt i dag, men mest positiv var som de foregående sier Vebjørn Hagen, særlig med tanke på all hetsen han har fått fra de fleste her inne.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jan 04, 00:46
pluss til:

risholt
tor
vebjørn
bjørnar
spissen fra costa rica
mommo

minus til:

brenne
jeton
hornseth
ringberg
czwartek

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ÅsaNisse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 17

Lagt til: 19 jan 04, 17:38
På Torsdag blir det alvor, Sandefjord borte. Denne helgen ble Hønefoss slått 2-0 med flere hospitanter på SF`s lag. Håper vi fortsatt er kapable til å banke FFK (også i treningskamp, SF spilte fjorårets værste treningskamp mot nettopp FFK). Jeg vil møte helga med et bredt flir dersom FFK nok en gang får bank av SF.

---------------------------

tjs


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 19 jan 04, 17:51
spilte rotevatn mot godset ? Noen inntrykk fra dere som var der..?

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 jan 04, 17:57
Rotevatn hadde svært lite å gjøre igrunn, men det lille han gjorde var bra det.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jan 04, 18:05
Rotevatn virket rutinert, noe han jo også er. Høylytt dirigerte han forsvaret, og hadde et par baller han måtte strekke seg etter. Gjorde iallefall ikke nor "rart".
Rotevatn og Sørlie skal visstnok spille annenhver kamp fremover, sier ryktene iallefall, og dem er jo ikke til å stole på:D

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340