Husk meg
Brukernavn
Passord

Supras Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 sep 09, 13:18

PlankeUltras da:)


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 18 sep 09, 13:56

gutta på HAUGEN

---------------------------

hmm....


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 sep 09, 16:08

Plankehævven!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 sep 09, 16:43

Hva med 2TOM4


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 sep 09, 16:49

Opprinnelig postet av lordofwhat
har dere preka med ph om plassering osv eller står dere bare med brh


Vi kommer til å stå på midten på PH-tribuna der hvor BRH sto, flere av oss er X-BRH medlemmer. Hva som skjer med BRH fremover om det blir et avsluttet kapittel eller om de gjenværende fortsetter vet jeg ikke. Men vi kommer ikke til å stå sammen på tribuna.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 sep 09, 18:06

Da dere blir minder en plankehaugen, er vel FLISEHAUGEN et naturlig navn.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 18 sep 09, 18:09

men hvorfor velger dere å bryte med brh

er det uenigheter eller er det bare for å prøve noe nytt

---------------------------

jaddajadda


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 18 sep 09, 18:33

Kommer det til å bli satt opp ei nettside etterhvert eller?

Kan høres litt spennende ut det her...

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 sep 09, 18:54
Endret: 18 sep 09, 18:54
Endret av: Lemmy

Må si at dette virker spennende, veldig mye på grunn av et meget godt og positivt startinnlegg.

Håper at man har lært av feil som både PH og BRH har gjort, og at man klarer å skape en positiv gruppering som kan lage litt ekstra liv på Stadion.

Håper dere får opp en godt oppdatert og god nettside etterhvert. :-)

Lykke til, håper det blir bra!

PS: Håper dere kan gjøre noe med PHs manglende TIFO opp gjennom årene. Hadde vært gøy om dette var et satsningsområde.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 sep 09, 20:56

Opprinnelig postet av Lemmy

PS: Håper dere kan gjøre noe med PHs manglende TIFO opp gjennom årene. Hadde vært gøy om dette var et satsningsområde.

Og når du er innepå det, hvis de da ønsker å bidra med dette så håper jeg PH støtter de med litt cash til akkurat dette


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 19 sep 09, 00:04

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

PlankeUltras da:)

Hva med Pultrass???

 

Eller

Høvlerne


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 sep 09, 01:43

Opprinnelig postet av lordofwhat

men hvorfor velger dere å bryte med brh

er det uenigheter eller er det bare for å prøve noe nytt


Det har vært litt interne uenigheter det siste halvåret, derfor har vi kommet fram til at det er lurest å dele seg.
Noe mer enn det ønsker vi ikke å utbype ;)

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 09, 10:30

Utfra startinnlegget virker dette spennende og positivt. Foreslår at dere ikke bruker ultras e.l. pga de negative assisuasjoner (rettmessig eller urettmessig) dette medfører.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 sep 09, 17:08

Flott intinativ!

Navnet bør ikke ha noe med haugen, berget eller fallet å gjøre.

Feks Apeberget var aldri navnet til AIK supporterne, men navnet på stedet på Johanneshov Isstadion. Black Army var og er navnet, pluss flere nye grupperinger.

Lag et navn på fansen, og spar oss fra berget.....?

Innholdet er viktigst! Syng høyt og lenge.... Lykke til og jeg ønsker dere uforbeholdent velkommen til å utfolde dere. Det trenger vi.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 09, 22:29

Håper ikke det var disse apekattene som bare bannet og ropte "søppel" under kampen i Drammen. 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 sep 09, 22:49

Opprinnelig postet av TheJester

Håper ikke det var disse apekattene som bare bannet og ropte "søppel" under kampen i Drammen. 


Neppe. Vi sto rundt tromma.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 sep 09, 22:50

Opprinnelig postet av TheJester

Håper ikke det var disse apekattene som bare bannet og ropte "søppel" under kampen i Drammen. 

Fy og skam å høre slikt på en fotballkamp. Dette må vi til livs!  La oss forby engasjerte supportere!

 

"Ironi"

 

 


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 09, 23:05
Endret: 20 sep 09, 23:08
Endret av: TheJester

Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av TheJester

Håper ikke det var disse apekattene som bare bannet og ropte "søppel" under kampen i Drammen. 

Fy og skam å høre slikt på en fotballkamp. Dette må vi til livs!  La oss forby engasjerte supportere!

 

"Ironi"

Jeg kan godt høre mye rart på kamper, og jeg tåler å høre det meste. Jeg er et liberalt menneske som er forkjemper for ytringsfriheten. MEN det tjener ikke FFK (verken anseelig eller sportslig) at en gjeng med raringer skriker at de skal drepe Hauge og Riseth og synger idiotiske sanger om Drammen som by. For det første er det vanskeligere for de som virkelig støtter laget sitt og få frem sitt budskap, for det andre er det så ufattelig barnslig at jeg blir flau på deres, vi andre og klubben sine vegne. Men for min del kan dere rope hva dere vil, når dere vil. Jeg er iallefall på FFK-kamper for å se fotball og støtte spillerne, ikke for å fordele Drammensere (i dette tilfellet) at byen de er ifra ikke er en arkitektonisk perle.

EDIT: Jeg vet ikke om dette var denne nye grupperingen jeg har kommentert om! Jeg dømmer ikke grupperingen.

 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 sep 09, 23:11

Litt humor får man da ha, at det ble satt i gang noen sang om at man skulle drepe Riseth og Hauge fikk ikke jeg med meg i hvertfall. Jeg følte at den nye gruppen gjorde sitt beste utifra antall i dag, det ble selfølgelig sunget 90% FFK-sanger, men en og annen "humørsang" blir det jo alltid når man er i det gode hjørnet. ;)

Synd at folk ikke får samlet seg mer på midten påtross av gjentatte oppfordringer fra PH-forsangeren. Det blir ikke lett å få noe trøkk over det når alle står så spredt.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 09, 23:27

Opprinnelig postet av danan

Litt humor får man da ha, at det ble satt i gang noen sang om at man skulle drepe Riseth og Hauge fikk ikke jeg med meg i hvertfall. Jeg følte at den nye gruppen gjorde sitt beste utifra antall i dag, det ble selfølgelig sunget 90% FFK-sanger, men en og annen "humørsang" blir det jo alltid når man er i det gode hjørnet. ;)

Synd at folk ikke får samlet seg mer på midten påtross av gjentatte oppfordringer fra PH-forsangeren. Det blir ikke lett å få noe trøkk over det når alle står så spredt.

Jeg synes forsangeren, all ære for hans fantastiske innsats, må lære seg hva som funker og ikke funker på bortekamper. Det er vanskelig å få med seg flertallet (inkludert meg, til en grad iallefall) av de på bortetribunen på sanger som krever at vi må hoppe, klappe, holde rundt og synge en tekst vi ikke kan, samtidig (Litt overdrevet). Men når det er litt enklere som taktfaste Fredrikstad-rop, kanskje kjedelig, men trykket stiger så til de grader. 

Selv befinner jeg meg i kategorien som er med litt på sang, men detter fort ut når kampsituasjonen blir litt het. Foretrekker å skrike Fredrikstad med tre klapp etterpå. Hjemmekamper kan PH (og andre) synge det faste reportoaret, for da er det som oftest mange nok, men som sagt, borte tror jeg det ville gagne oss å ta litt enklere sanger og rop.

 

Edit: Jeg var iallefall igjen til slutt og klappet for laget, og det gjør jeg alltid. 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3