Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Godset- FFK (25 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 sep 09, 16:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Askar er vel et klarere alternativ enn Thomassen til vingen...

Har mer tro på Thomassen som indreløper eller venstreback.

Isolert sett er nok Thomassen best som indreløper. Men, han er nok også det klareste alternativet til venstre kant etter Andersson. Dvs den som vil fylle rollen best.

hva med lalawele? liker han seg bedre på høyre siden? han har ihvertfall fart og teknikk. åper han får litt mer spilletid så vi får grunnlag til å vurdere han skikkelig. syns han var frisk forrige kamp han kom inn.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 sep 09, 16:34

Opprinnelig postet av scheien

hva med lalawele? liker han seg bedre på høyre siden? han har ihvertfall fart og teknikk. åper han får litt mer spilletid så vi får grunnlag til å vurdere han skikkelig. syns han var frisk forrige kamp han kom inn.

Trodde han trivdes best på venstresiden jeg? Treeren framme burde da bli (back-up i parantes):

 Andersson (Lalawele - Everton (Gardar) - Valencia (Askar, og PAC på høyreback)

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 sep 09, 16:38

Opprinnelig postet av scheien

hva med lalawele? liker han seg bedre på høyre siden? han har ihvertfall fart og teknikk. åper han får litt mer spilletid så vi får grunnlag til å vurdere han skikkelig. syns han var frisk forrige kamp han kom inn.

Enig med deg. Han er nok best på høyre. Utfordringen er kanskje at TN og Lala har nesten like dårlige engelsk kunskaper. Stusset over at han satt på tribunen lørdag.

Jeg tenker at poengdeling mot Godset er ok. Om Wass spiller h.back og Askar Høyre kant, så vil det være sterkt defensivt. Samme hvis Thomassen spiller venstre kant. Da er det to kantspillere med gode defensive kvaliteter. Og vi kan spare de 2 nyankomne skadeutsatte kantspillerne. Var ikke imponert over den defensive jobben de gjorde lørdag, men det kan skyldes manglende kampform etter skader.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 sep 09, 17:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Stusset over at han satt på tribunen lørdag.

Jeg tenker at poengdeling mot Godset er ok. Om Wass spiller h.back og Askar Høyre kant, så vil det være sterkt defensivt. Samme hvis Thomassen spiller venstre kant. Da er det to kantspillere med gode defensive kvaliteter. Og vi kan spare de 2 nyankomne skadeutsatte kantspillerne. Var ikke imponert over den defensive jobben de gjorde lørdag, men det kan skyldes manglende kampform etter skader.

Helt uenig med deg, kan ikke forstå at du mener Wass og Askar er gode defensivt, synes nemlig det er begges svake sider. Forbehold om det lille jeg har satt Wass så langt. Begge har kostet oss mål på personlige feil.
Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 sep 09, 17:11

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

Du har rett i at ingen av nykommerne gjorde noen tabber defensivt, men det var ofte at de ikke "var med hjem". Askar gjorde en kanonmatch lørdag som høyre back, og han har løpsstyrke til å ta del i det defensive også.

Når har de kostet oss poeng pga personlige feil?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 sep 09, 17:17

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Askar er gode defensivt, synes nemlig det er begges svake sider.

Askar der veldig god defensivt til kant å være, ja... Som høyreback kan man alltids vurdere om han er god nok defensivt, men at de defensive egenskapene til Askar som kant skal være noe svakere enn Valencias (!), det går jeg ikke med på. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 sep 09, 17:57

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

Du har rett i at ingen av nykommerne gjorde noen tabber defensivt, men det var ofte at de ikke "var med hjem". Askar gjorde en kanonmatch lørdag som høyre back, og han har løpsstyrke til å ta del i det defensive også.

Når har de kostet oss poeng pga personlige feil?

Askar kostet oss poeng mot Start i alle fall, Wass har vel kun kostet oss mål så langt.
Min Askar kritikk går ikke på om han jobber hjem eller ei, det forutsetter jeg av alle. Men at han er for svak i duellspill i boksen.
Og der mener jeg at Valencia har vært bedre.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 sep 09, 19:28
Endret: 14 sep 09, 19:30
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Andersson derimot viste meget gode defensive takter lørdag, taktisk klok og sterk i kroppen. Så heller ikke at Valencia gjorde noen brøler.

Du har rett i at ingen av nykommerne gjorde noen tabber defensivt, men det var ofte at de ikke "var med hjem". Askar gjorde en kanonmatch lørdag som høyre back, og han har løpsstyrke til å ta del i det defensive også.

Når har de kostet oss poeng pga personlige feil?

Askar kostet oss poeng mot Start i alle fall, Wass har vel kun kostet oss mål så langt.
Min Askar kritikk går ikke på om han jobber hjem eller ei, det forutsetter jeg av alle. Men at han er for svak i duellspill i boksen.
Og der mener jeg at Valencia har vært bedre.

"Slettet by myself:)"


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 sep 09, 22:56

Jeg synes vi skal fortsette med det laget vi hadde mot vif.Kan ikke drive å bytte spillere for mye el.Askar synes jeg er bra som høyre beck.han har farta og nordli lærer nok han å være nærmere mannen sin.

Valencia og andersson blir viktige for oss


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 15 sep 09, 17:10

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ståplass billetter der borte, eller må de kjøpes her ? :)

---------------------------

FFK & Pool


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 15 sep 09, 17:47

Opprinnelig postet av Plankebærær

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ståplass billetter der borte, eller må de kjøpes her ? :)

I fjor kjøpte man dem i alle fall i "døra".

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 09, 08:32

Tvilsomme før skjebnekamp  

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 16 sep 09, 13:40

vi står ovenfor en av sessongens vanskeligste og viktigste kamper,blir det seier her så er jeg ganske sikker på at vi vil klare oss. i en sånn kamp betyr innsats,  vinnervilje, guts, fandeninnvoldsk innstilling og attitude mer enn talent, taktikeri og finspill. Det er visse spillere jeg gjerne vil ha ut på der i en slik kamp, Piroja, martinsen, opphaug, Gashi m.fl. Jeg håper bare inderlig at ikke ramberg, eller kvisvik skal ut på der. De er gode spillere bevares, men de representerer etter mitt syn det som er galt med FFK på bortebane, ingen innsats, glød, selvtillit eller vinnervilje.

---------------------------

alexx


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 sep 09, 13:53

Det virker som PAC erstatter Ophaug, og Barsom tipper jeg blir erstattet av Ramberg. Selv ønsker jeg innsatsen til Elvestad i en veldig vanskelig bortekamp. 1uavgjort og 8tap på siste 9 borte tilsier at Godset er klare favoritter. 1poeng er jeg i hvert fall utrolig fornøyd med!! Og gjerne et Andersson mål!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 16 sep 09, 14:17

Jeg er også fornøyd med 1poeng, og er enig i din analyse av situasjonen, men PAC er ingen midstopper han har store svakheter i markeringsspillet og har ikke lengre farten som sin store styrke, hvis han spiller stopper er det en klar svekkelse av laget. Elvestad er en talentfull  spiller og en klar kandidat til en ankerrolle på midtbanen, litt usikker på  om denne kampen kanskje kommer for tidlig på ham. Personlig ville jeg flytta borges som anker og tatt inn Joachim Thomassen i rollen til Borges. En spennende kamp blir det uansett, men jeg tror det er svært viktig at FFK har en midtbanespiller som kan gå ut på der og være sjef, slik werhman gjorde på sitt aller beste.

---------------------------

alexx


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 sep 09, 14:35

Vi skulle absolutt ikke kvittet oss med Dardan Mehmeti (var det ikke det han het? ) ..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 09, 18:20
Endret: 16 sep 09, 18:20
Endret av: Vitagen

Jo, det er hans navn.

---------------------------

Signer TKK.


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 16 sep 09, 23:42

Jeg tror mange av gutta i godset-unionen er klar for og synge andersson sangen hvis han scorer mot oss, i protest mot salget av en av våre viktigste spiller, til en nedrykkskonkurent.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 09, 07:52

Forventa 11:

Kenny, Askar, Pål, Rajo, Wallace, Ramberg, Gashi, Borges, Valencia, Andersson, Everton


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 sep 09, 08:13

Opprinnelig postet av sif_gutt

Jeg tror mange av gutta i godset-unionen er klar for og synge andersson sangen hvis han scorer mot oss, i protest mot salget av en av våre viktigste spiller, til en nedrykkskonkurent.

 

Det hadde vært stilig, særlig om Plankehaugen tar i bruk samme sangen Cool

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24