Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Fredrikstad - Vålerenga: 3 - 1 (Nordlies første)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 sep 09, 22:49

Opprinnelig postet av Tiger

Hørte ikke Plankehaugen i det heletatt idag, det var kanskje det Barsom også registrete, siden han prøvde å få igang PH....grunnen kan jo være at jeg sitter litt nærmere bortesupportrene(Langsiden).

 

Hadde håpet før sesongen at PH hadde blit flyttet til motsatt siden, er så mye lyd som forsvinner med vinden og det blåser nesten alltid fra syd.

Er det flere som har samme oppfattning?

Jeg hadde også noe problemer med å høre PH idag. Annet hadde jeg nesten ikke ikke regnet med heller, tatt i betraktning hvor sanggale dagens bortesupportere alltid er. Men likevel, selv om Klanen har et ry å ta vare på, og godt nok tar vare på det også, så er det litt pinlig at ca 2000 (?) bortesupportere dominerer på Fredrikstad Stadion, selv på en dag hvor FFK vinner...

Nei skyld ikke på vinden. Her er det bare å ta opp hansken og stramme stemmebåndene.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 sep 09, 23:17
Endret: 12 sep 09, 23:18
Endret av: Willy René

Jeg blir mer og mer flau av plankehaugen, de høres nesten ikke, nå sitter vi nærmere fiendetribunen, men likevel. Kan man ikke lære av Lech Poznan-tilhengerne, de var noen hundre med et fantastisk stemmevolum og samhandling og som gjør plankehaugen til sammenligning til en liten fis.

Hva med å benåde Zoran og få litt volum og samhandling inn i gjengen ?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 sep 09, 23:24

Vel nå har jeg også nevnt min mening med PH også, men det er tross alt mange av oss "vanlige" supportere også som kan gi litt lyd fra seg.

Det blir veldig mye klapping og lite stemmebruk blant tilskurene...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 09, 23:34

vi var ræva i dag og Til og med dem som skal hjelpe til BRH begynner med venne prat, men når dem bestemmer seg for og kjøre si Elskede sang som jeg har gang på gang på gang sagt: Dette ødlgger stemningen, men kanskje det er det dere ønsker ?  jeg vet vi alle kan mye bedre, men det er å bevise dette som gjennstår..  Vi hadde noen gode sanger, men det alt i alt var vi dårlig... skuffene.. føre dere reagerer på Dem som skal hjelpe til. så vil jeg si: vi skal vel alle hjelpe til da, men i dag var det mye drit. kanskje vi brude hatt mini plankehaugen som kunne vært lik mini klanen.. det er jo dem små som skal ta over etter oss da vi ligger i torva.

Syns der er tullete og dra frem Zoran... vi burde klare dette uten han det er min mening.. vi har en forsanger og han prøver sitt problemet er oss andre som går i streik...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 09, 23:44

Andersson gjør en kjempe debut etter min mening,ikke hver dag vi vinner en kamp med så lette mål! vif sin keeper burde vel tatt alle tre! Barsom er en skamm,filmer og spiller stygt,helt utrolig at  han slipper unna rødt men det viktigste er at nordlie har fått inn trua i troppen


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 12 sep 09, 23:48

Hvem kamp så du????

Gå og legg deg!! Natta!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 14 sep 09, 13:49

Opprinnelig postet av paco

ikke hver dag vi vinner en kamp med så lette mål! vif sin keeper burde vel tatt alle tre!

Noen her som husker ullevål kampen. To eller tre klare straffer og Hvilken kamp var den forrige Wallace spilte. Satt egentlig å håpet på at han skulle ta kinnbeinet til Leigh men mål og målgivende er ikke dårlig det heller.        Man kan jo si det er fortjent satt i en sånn sammenheng

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 sep 09, 00:03

Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 sep 09, 00:07

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

Klag ikke på supporterne på langsidene, vi bidrar med det som er ventet av oss og mer til. Det er dere som skal være motoren, og den fusker jo til de grader.

Nå er det på tide at PH får synkronisert stemmene og få opp volumet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 13 sep 09, 00:12

Jeg skjønner ikke helt. Jeg har vært på nesten alle kamper i år, men jeg har ikke hørt plankehaugen så BRA som i dag (i går, klokks passerte akkurat 12). Jeg sitter ved siden av Plankehaugen og idag var det mye bedre lydtrykk og mange flere hender i været. Flere rundt meg sang også mye bedre. Folk reiste seg "uoppfordret" under corneren før målet kom, herlig.

Selvfølgelig virker PH tamme når Klanen er på besøk, men jeg mener faktisk PH var bedre enn på lenge idag...

Men viktigst av alt, 3 poeng. Ikke la PH bli hovedfokuset.... Nå bør vi glede oss og være i litt humør.... :-)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 sep 09, 00:17

Opprinnelig postet av GoFFK

Men viktigst av alt, 3 poeng. Ikke la PH bli hovedfokuset.... Nå bør vi glede oss og være i litt humør.... :-)

Mitt hømur er på topp as usualWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 sep 09, 07:45

Barsom må være seriens mest usympatiske spiller. Forhåpentligvis legger han snart av seg den usportslige opptredenen vi har sett i alt for mange kamper i år. Er allikevel bedre enn på lenge i dag.

Hvis vi legger fra oss de rødhvite brillene, så tror jeg de fleste ser at vi ikke spilte spesielt bra - heller ikke i dag. Vålerengas keeper hadde en ekstremp dårlig dag på jobben, og det hadde ikke vært noe å si på om denne kampen haddde endt 0-0.

Samhandlingen og flyten i angrepspillet er fullstendig fraværende. Vi har etter min mening spilt langt bedre kamper tidligere i år - uten å klare å score. Forskjellen i dag var innsatsen, samt at Perkins på egenhånd serverte oss tre scoringer - og dermed sørget for "Nordlie-effekten" hele Norge ventet på.

 

Vi bør være fornøyde med 3 poeng, men det er mye å jobbe med..

 


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 13 sep 09, 22:14

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

PH var som lydige små mus i dag, hørte bare noen ynkelige pip der jeg sitter (Felt O). Mulig det har med den elendige plasseringen langt oppe i Sibir - den dårligst tenkelige på stadion ifht å være motoren for å få fult trøkk på tribunen. Det virket som PH var paralysert i nesegrus beundring av selveste  K L A N E N.  Så flere PH-folk som tårevått stemte i på vålrenga kjærke, når engasupporterne ble ønsket velkommen til å dominere på vår egen supportercafe før kampen. Fy faan. Uansett: Så ubeskrivelg sinnsykt deilig å banke vålrengadritten på stadion igjen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 09, 22:39

Noen som veit hvem han nye fyren med grått hår på trenerbenken er?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 09, 22:49

Opprinnelig postet av Lemmy

Noen som veit hvem han nye fyren med grått hår på trenerbenken er?

Per Egil Ahlsen? Wink


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 09, 22:56

Nei, det var ikke han..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 sep 09, 23:03

Er ikke det han gamle gymlæren til Tom Nordlie? Hansen et eller annet.

Lett å sjekke i intervju med Tom Nordlie, men jeg husker ikke det nøyaktig. For trøtt nå, til å sjekke.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 09, 23:06

Nei, det var ikke Gymlærer'n.

Han er høy, mørk og stiv som en pinne i stilen. Surprised


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 09, 23:11

Ikke Arne Kristian Hanssen jeg tenker på, nei.

Satt til venstre for Nordlie sett fra en tv-seers perspektiv. :-)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 09, 23:14

Det var ikke han Svein da?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340