Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Fredrikstad - Vålerenga: 3 - 1 (Nordlies første)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 15 sep 09, 15:26

Opprinnelig postet av Holters

Synes ikke Kenny har imponert nevneverdig. Han er ikke den bautaen FFK bør satse på når de først skal benke to så store keepertalenter som Staw og Bråthen.

Synes heller ikke Kenny har vært noen bauta, men han har helt klart bidratt til trygghet i bakre rekker. Hvis han ikke er god nok så blir det vel muligens vel dyrt å investere i noe klart bedre. Men det blir vel da et valg. Hvis Staw ikke var helt klar for oppgaven for oppgaven i år så vet ikke jeg om han vil være det neste år. Andre vet mer om det.

Alt i alt så ville jeg stemme for  beholde Kenny en eller to sesonger til, forutsatt at han ikke er alt for dyr i lønn i forhold til nivået han (tross alt) holder.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 sep 09, 16:17

Opprinnelig postet av Holters

 ...festfotball? Nei, det vil jeg ikke påstå. En deilig arbeidsseier? Absolutt!

Ta nå i betraktning hva man har sett og opplevd de siste matchene, følelsen var nærmere fest i hvert fall.

Opprinnelig postet av Holters

Jeg er enig med kanogvetalt om at det var individuelle ferdigheter og marginer på vår side som avgjorde et tett oppgjør,
men (kommentarene om ... Andersson ... Valencia ... Wallace ... Abbe ... Borges ....)

Det som slo meg omtrent fra avspark, var at spillerne virket komfortable med den rollen og plassen de spilte på.
Gashi spilte pasninger, som traff medspillere. Raio dro av både to og tre VIF-spillere, og beholdt ballen etterpå. Abbe var allerede i midten, og slapp å gå innom der for å finne ut hva han egentlig skulle gjort ute på kanten.
Eksemplene var mange, og det gledet meg å se. Jeg er enig i i at Andersson og Valencia allerede nå tegner til å utgjøre er god forbedring av troppen. Wallace er som en egen energiinnsprøytning, og Borges - sikker på det ikke var 31..?

Når det gjelder dommeren, fastholder jeg at det må være en veldig vanskelig jobb. Og det er ikke mange norske dommere som er helt i toppsjiktet. Denne gangen gikk det ikke ut over FFK, men dommere kan også ha enkelte ting de bør jobbe litt med...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 sep 09, 16:19

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

 Abbe var allerede i midten, og slapp å gå innom der for å finne ut hva han egentlig skulle gjort ute på kanten.

Hahahaha Laughing Konge!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24