Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Fredrikstad - Vålerenga: 3 - 1 (Nordlies første)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 12 sep 09, 23:48

Hvem kamp så du????

Gå og legg deg!! Natta!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 09, 00:00

Jeg er helt enig med dem som mener at Barsom var BB i dag. I dag var han utrolig god. Synd han må stå over borteoppgjøret mot Godset neste helg.

Og ja, jeg har tidligere ønsket han omtrent dit pepper'n gror, og det med god grunn også!

At han er en usympatisk hæstkuk får så være.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 sep 09, 00:03

Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 sep 09, 00:07

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

Klag ikke på supporterne på langsidene, vi bidrar med det som er ventet av oss og mer til. Det er dere som skal være motoren, og den fusker jo til de grader.

Nå er det på tide at PH får synkronisert stemmene og få opp volumet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 13 sep 09, 00:12

Jeg skjønner ikke helt. Jeg har vært på nesten alle kamper i år, men jeg har ikke hørt plankehaugen så BRA som i dag (i går, klokks passerte akkurat 12). Jeg sitter ved siden av Plankehaugen og idag var det mye bedre lydtrykk og mange flere hender i været. Flere rundt meg sang også mye bedre. Folk reiste seg "uoppfordret" under corneren før målet kom, herlig.

Selvfølgelig virker PH tamme når Klanen er på besøk, men jeg mener faktisk PH var bedre enn på lenge idag...

Men viktigst av alt, 3 poeng. Ikke la PH bli hovedfokuset.... Nå bør vi glede oss og være i litt humør.... :-)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 sep 09, 00:17

Opprinnelig postet av GoFFK

Men viktigst av alt, 3 poeng. Ikke la PH bli hovedfokuset.... Nå bør vi glede oss og være i litt humør.... :-)

Mitt hømur er på topp as usualWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 sep 09, 01:40

Opprinnelig postet av freddy g-paulsen

Noen som fikk med seg hva som stod på banneret forran PH ?


Først et banner med "Takk for edelt metall Grönis", Deretter byttet ut med et annet tekstbanner hvor det stod ""Gjentagelse i TL. 2010?".

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 13 sep 09, 02:11
Endret: 13 sep 09, 02:13
Endret av: Rey

Stod nok ikke "Gjentagelse i TL 2010?". Det stod "Gjentagelse i TL 20010?"

Håper vi får edelt metall litt før det Wink

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 sep 09, 07:45

Barsom må være seriens mest usympatiske spiller. Forhåpentligvis legger han snart av seg den usportslige opptredenen vi har sett i alt for mange kamper i år. Er allikevel bedre enn på lenge i dag.

Hvis vi legger fra oss de rødhvite brillene, så tror jeg de fleste ser at vi ikke spilte spesielt bra - heller ikke i dag. Vålerengas keeper hadde en ekstremp dårlig dag på jobben, og det hadde ikke vært noe å si på om denne kampen haddde endt 0-0.

Samhandlingen og flyten i angrepspillet er fullstendig fraværende. Vi har etter min mening spilt langt bedre kamper tidligere i år - uten å klare å score. Forskjellen i dag var innsatsen, samt at Perkins på egenhånd serverte oss tre scoringer - og dermed sørget for "Nordlie-effekten" hele Norge ventet på.

 

Vi bør være fornøyde med 3 poeng, men det er mye å jobbe med..

 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 13 sep 09, 07:54

Deilig med seier! Veldig fornøyd med innsats og guts idag! Var vel enkelte på ffk som var litt overtente, men det gikk stort sett utover han lille-som-holder-pusten-for å blåse-opp-kassa fra sørlandet så det gjør ikke så mye....

Helt konge med 3 mål, og veldig fornøyd med at det var akkurat de 3 gutta som scora. Blir vel mer bensin på bålet i Everton debatten nå....Wink

Og så må jeg legge meg halvflat, etter at jeg har brukt mye tid her inne på å kritisere Askar, må jeg si at igår spilte han veldig bra og tok seg av Moa på en glimrende måte. Færre feilpasninger enn vanlig var det også, så bra jobba Askar, fortsatt slik!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 sep 09, 09:15

Synes ikke de 2 debutantene imponerte, men det var vel heller ikke å forvente. Synes uansett at de skal få hvile neste kamp. Vil gjerne se Thomassen og Askar på kantene(Wass på h. back).

Synes Askar, Gashi og Barsom var de beste i går. Tett fulgt av Wallace og Everton. Egentlig mest skuffet over Andersson som ble fullstendig avkledd av unggutten Amin Nouri(Er ikke skråsikker på stavemåten). Men, en må vel forvente at de nye spillerne må bruke litt tid, så jeg mener ikke å hugge hodet av noen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 sep 09, 10:11

Hva? Andersson ble vel kåret til banens beste både på stadion og blandt annet Aftenposten fordi han skapte mye. Sånn som jeg ser det skaffet han selv corneren han scorte på ved en herlig 45 grader til Borges som fort kunne satt den i kassa også. Syns absolutt en halvskada Andersson presterte mye i dag, og lurer på hvor mye du forventer? Valencia fikk kanskje ikke til så alverderns, men noe man så pro på som Askar (som du heller vil ha på kanten neste kamp) ikke klarer er å slå giftige innlegg bak forsvareren. Det var rett og slett deilig å se at det kunne bli slått innlegg fra høyrekanten også, for der er Askar håpløs. Går ALLTID i første forsvarer. Dermed er det vel litt dumt å bruke Askar i rollen som kantene blir tildelt i Nordlis formasjon?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 sep 09, 10:16

Moro å høre Nordlie snakke om enorm framgang på Abbe og Gashi siden han kom til klubben. Begge var gode i går, og løp enormt mye.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 sep 09, 10:29

Uenig i at debutantene ikke innfridde. Andersson kom flere ganger rundt på venstrekanten, og det var han som lagde corneren før sitt eget mål (der hadde han dog flaks). Han kom til tider så lett rundt Nouri at Andresen valgte å kritisere en enkeltspiller da han i pausen uttalte at de måtte justere posisjoneringa på Nouri.

Valencia var litt mer usynlig, men det hadde også litt med at vi spilte ballen mest på venstrekanten. Likevel viste han ved et par anledninger at han har en god innleggsfot. Det begge kantene også gjorde glimrende var at de gang på gang fylte opp i boksen når det var innlegg fra motsatt kant. Valencia hadde vel en to-tre skudd og også en assist til Évertons scoring. Det liker jeg.

Man kan også godt si at FFK ikke spilte noen stor kamp. For den nøytrale tilskuer var det sikkert til tider kjedelig å se på. Men laget har forbedret seg kraftig i å flytte beina, både defensivt og offensivt. Hjemover er vi aggressive og midtbaneleddet jobber meget hardt.

Offensivt er vi angrepsvillige og kommer med mye folk. Vi er også bedre enn på lenge til å komme rundt på kanten og få slått innlegg. Dette har nok en sammenheng med at vi har to typiske kantspillere også.

For èn måned siden hadde vi ikke slått Vålerenga. For da løp vi nesten ikke.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 09, 10:36
Endret: 13 sep 09, 10:36
Endret av: keiko99

Jeg syns vi spilte fest forball og jeg håper ikke at det du sier lemmy ang nøytrale tilskuerstemmer Wink

jeg er så ille Glad i FFK at jeg tror alle til og med på at nøytrale tilskuer hadde samme mening Laughing

om det er en ting jeg skal sette fingeren på så er det at laget noen ganger mista ballen litt farlig slik at Vif storma i angrep. jeg så til og med ett dårlig frispark som førte til at dem kontra, men vi stoppa dem da.. så det er jo litt små ting, men 3-1 da koser vi oss med det Laughing

Gratulerer alle sammen Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 09, 10:42

Jeg synes vi skal kjøre på med samme lag til neste kamp, med unntak av Ophaug (mest sannsynlig skadet) og Barsom (karantene).

Mitt forslag:

Stamatopoulos

Askar - Czwartek - Piiroja - Pereira

Gashi - Ramberg - Borges

Valencia - Éverton - Andersson

Å la nykommerne hvile blir for meg helt høl i hue, de trenger masse kamptrening nå. Selvsagt har begge masse å gå på, men det kommer.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 sep 09, 10:47
Endret: 13 sep 09, 10:48
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Synes ikke de 2 debutantene imponerte, men det var vel heller ikke å forvente. Synes uansett at de skal få hvile neste kamp. Vil gjerne se Thomassen og Askar på kantene(Wass på h. back).

Synes Askar, Gashi og Barsom var de beste i går. Tett fulgt av Wallace og Everton. Egentlig mest skuffet over Andersson som ble fullstendig avkledd av unggutten Amin Nouri(Er ikke skråsikker på stavemåten). Men, en må vel forvente at de nye spillerne må bruke litt tid, så jeg mener ikke å hugge hodet av noen.

LOL, hvilken kamp så du på igår?

Andersson spilte meget godt...ble t.o.m kåret til banes beste.

Er enig med at Valencia var litt mer usynlig.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 sep 09, 10:51

Barsom vår beste. Og dere som mener han er så usympatisk. På hvilket grunnlag? Hestehalen? Kjenner han godt? Synes tvertimot han er veldig proffesjonell. Synes bruken av Barsom, kapteinsbindet til Borges sier masse om at Nordlie er en fantastisk trener som på rekordtid har satt seg inn i ting. Borges var ikke outstanding, men spilte kamp torsdag morgen, reiste halve jorda rundt og nedlegger en kjempejobb. For en spiller, for en person...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 13 sep 09, 10:54

Andersson var god! Hvertfall første 65-70, så synes jeg han forsvant mer og mer.
Valencia skuffet litt, men han kommer, det er det ikke tvil om.

Må også stemme for Barsom som banens beste spiller! Jobber konstant og strør pasninger til kantene. Ikke helt enig i at han bør legge av seg det litt usportslige! Det er en del av gamet, faktisk en vikitg del i enkelte faser av en kamp. Rutinert å spille på søpla gule kort og få dem til å miste fatningen! Er det noen som bør skamme seg idag er det søpla fra Oslo! Makan til en gjeng sutrehuer og pingler!

Ellers kan dere som mener PH ikke bidrar bare holde kjeft! Prøv heller å bidra litt selv! Jeg har ikke stemme idag, rundt meg var det vannvittig bra trøkk nesten hele kampen! Selvfølgelig mister vi MYE av lyden før den når banen pga sterk motvind. Der får jo klansskallene en stor fordel. Jeg hørte dem ikke en eneste gang. Å dere som mener dem var best på tribunen selv på 3-1, var dere på kampen? Halvparten av dem gikk og resten stod jo apatiske og så på.

Hadde PH og klanen byttet side igår ville det vært PH som hadde dominert.
Når det er sagt, så hadde det vel ikke rart om 1500 IVRIGE fra klanen lager mer lyd enn 1000 på PH? Resten av folka på tribunen holder jo kjeft.......


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 09, 11:00

jeg har masse stemme igjen Gardarson og flere andre en meg har det så da må du ha brukt stemmen på andre ting en synge, for det var ikke noe bra av PH i går.. jeg kan ta ett eks for deg så håper jeg du tror på meg. jeg skriker ut: "nå synger vi er det alltid så stille over der" nei vi kommer til og bli pissa på av klanen hører jeg en sier.. jeg blir veldig overrasket over svaret, men prøver og dra i gang og for med enkelte på den...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f