Husk meg
Brukernavn
Passord

Mattias Andersson er skadet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 08 sep 09, 09:25

Hvordan er det mulig å hente inn en spiller som har hatt så mange skader. Er vel ikke noe annet å si at dette var et nytt stort feilkjøp av ffk. Etter 2 dager i FFK så blir han strekkskadet, er det en tilfelidighet...trur ikke det. Hva vi dette egentlig si om Fredrikstad`s legeteam, klarer de vrirkelig ikke å se slike skader, eller var det andre som overstyrte legene. Blir bare så utrolig skuffet over FFK når de klarer å sette seg selv i slike problemer.

Lurer på hvor mange kamper han blir borte fra, jeg trur han blir borte resten av sesongen...så mye så vi til han:(

 

 


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 08 sep 09, 09:29

Hvor har du dette i fra da? Link?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 sep 09, 09:39
Endret: 08 sep 09, 10:01
Endret av: Holters

Hadde han ikke strekk da han ble kjøpt? Han stod jo over kamp den helgen han kom pga. strekk?

Det er jo et sjansespill å handle spillere med rufsete skadehistorikk. Vi får bare håpe at lykken står på FFKs side denne gang.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 sep 09, 09:58
Endret: 08 sep 09, 09:59
Endret av: Plankekæll

Tøft innlegg Tiger.

Andersson er straks spilleklar. Han har heller ikke pådratt seg strekk i FFK noe som du påstår.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 sep 09, 10:16

f-b.no

Blir Andersson klar?

Skadesituasjonen plager også den nye FFK-bossen. Det er stor usikkerhet om nykommeren Mattias Andersson blir friskmeldt.
– Han har trent alternativt som det så fint heter etter at han fortsatt merker en strekk på fremsiden av låret. Men jeg håper han rekker matchen på lørdag.
– Vidar (Martinsen) og Joakim (Thomassen) er de to andre som er usikre, mens Wallace mest sannsynlig er klar for et comeback.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 08 sep 09, 12:19

Andersson trente ihvertfall for fullt i dag. Stod riktignok over de siste 10 minuttene med five-a-side sammen med Valencia, men var ellers med på alt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 08 sep 09, 12:24
Endret: 08 sep 09, 12:26
Endret av: Tiger

Vi får se da vettu;)

Har du føling med en strekkskade, er de nesten igen ting som skal skje før resultatet blir mye verre, det vet vi som har spilt fotball..

Gutten går med svære isposer rundt låret, man gjør ikke det hvis man er 100%.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 sep 09, 13:34
Endret: 08 sep 09, 13:36
Endret av: keiko99

syns du fantaserer Tiger.

 

opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78:  Var en liten tur innom treninga og kan legge til at Valencia måtte gi seg mot slutten, var noe med høyrebenet, men virket ikke som det var alvorlig. Anderson, Wallace og Shabani ga seg på samme tidspunkt som Valencia, men for deres del virket det som det var planlagt på forhånd. Etter min bedømning er Wallace, Anderson og Valencia nok klare mot Enga, mest usikker på Wallace da han svarte noe usikkert på spørmål fra Vidar Martinsen om det gikk bra med han. Shabani får vi nok ikke se noe mer i år, han sa at han kjenner skaden hele tida når han spiller, så han må nok satse på å bygge seg opp for neste sesong.

Ellers så ble jeg imponert over tempoet og trøkket i treninga, etter min mening mye mer trøkk i treninga enn hva jeg har sett under tidligere trenere, spesielt KTE som jeg har mest kjennskap til. Tom var naturlig sjef, ga klare beskjeder og blåste til litt ekstra når det trengtes. Nordlie har sagt at det er mest den mentale biten han kan gjøre noe med i år, men hvis han holder så høyt nivå på treningsfeltet og krever så mye av spillerne der så tror jeg de naturlig tar det med seg på kamp også. Presterer man på trening så gjør man det sannsynligvis kamp, gjør man det ikke på trening, så gjør man det hvertfall ikke på kamp.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 08 sep 09, 13:46

Vi får håpe at han holder ut sesongen, det hadde vært fantastisk:)

 


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 08 sep 09, 14:02

Andersson har vært veldig opp og ned. nesten som han spiller annenhver kamp. tror kunstgresset har mye skylden. hvis han er skadefri ut sesongen kan han skyte ffk ut av bunnstriden


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 sep 09, 14:17

takk sif_gutt denne likte vi Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 sep 09, 14:41

Har først skaden skjedd så skal det endel til for at den blir mye være, men om man ikke gir nok hvile og rett behandling så blir restitusjonstiden lengre.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3